Foros ›
Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 16:44
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Chimpin, se eu (co que eu son Avergoñado ) me atrevo........non espero menos de ti Pensando ....asi xa nos desfogamos e "desvirgamos" para a Vig-Bay Mr. Green .....xa que neste tema Cheetos xa non é "mocito" Demo sorrindo .....

Se eu puiden, ti tamén...
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 16:57

Cheetos hai que facer un entreno duns 15-16 km a ritmo Dani. Se supero eso pois dou por suposto que 5 km mais fágoos polos meus collóns.

Tamén che digo que á semana seguinte servicios mínimos pra non mexarse nin cagarse por un.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 17:28

Poña vostede data e hora. Se por min fose, sábado ben cedo (Castrelos-Samil-Bao...).
P.D. Tartarugo, se te apuntas eu poño a ducha. E incluso o chocolate...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 20:16

Juas, non prometo nada........non sei se o sábado poderei Pensando (compromisos familiares) pero se o final podo contade comigo......iso si, se vou, a min deixademe ir un chisco detras ó meu aire Avergoñado senón non duro nin 2 kms e xa me recolledes onde deades a volta. Canto seria Castrelos-Samil-V/Bao e volta??? Creo que o ano pasado o fixera 1 vez pero dende a pizzeria La Pasiva e levarame algo mais dunha hora, creo

Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 23:20

O outro día medimos con fandi, e desde Balaidos á desembocadura do Lagares eran 4,5 km. Creo... En lugar de ir ata Coruxo podemos facer toda a praia de Samil e seguir ata o Museo do Mar para logo dar media volta. Non sei canto sería, pero evitamos algo máis o tráfico...

Por certo. Non podo ir á carreira de Porriño. teño curso ineludible en Compostela sábado tarde e domingo mañá. Triste
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 23:45

Que lle imos facer compañeiro, o primeiro é o primeiro Disimulando .......hai mais carreiras que cursos (supoño ja ja ja) asi que reservate para Padrón como test pre Vig-Bay. A ver se mido o percorrido ese que dis co Google Earth e facemonos unha idea Pregunta .

PD: Pilotín estará xa para Porriño?? Que é a miña parella de baile é teño que manter o status da nosa dupla eu só Mr. Green (quen mo ia dicir??) e cada vez o posto de pechacancelas está mais perto!!! jajaja

Saudos compañeiros

Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 11:35

Tartarugo escribió:
Pilotín estará xa para Porriño??

Home, teóricamente si. Estar, estará. E o ritmo de carreira será inversamente proporcional ó número de visitas que faga nestas 3 semanas ás cadeas de hamburgueserías... Prometeu adestramento e control da alimentación. Non é que non confíe eu en Pilotín, pero...
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 22:02

Si señor, vexo espiritu no equipo. Seguide asi... "rodar y rodar...". E a esa de padron igual me podo apuntar, pero non e pre vig bay, non?
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2009, 8:09

Hai duas en Padrón Fandi, unha o 7 de marzo de aprox 10km e outra en Abril de 13km e pico, unha pre e outra post Vig-Bay. A ver se nos volvemos saudar nalgunha delas Guiño .

Cheetos & Chimpin non vos podo acompañar o sábado, finalmente o compromiso familiar volveuse ineludible, especialmente se o día seguinte quero estar en Boborás Mr. Green , xa me apuntarei a unha rodaxe desas ants da Vig Bay. Por certo, onte fixen o entreno mais longo da miña vida Bailar (ainda que para a maioria da xente que escribe neste foro debe ser do mais normaliño), 12 km polo "polígamo" da Granxa metendolle duas subidas a mesma costa e rematando fresco como unha leituga (o corpo humano é sorprendente e impredecible pois non tiña nin gañas de sair a correr).....1h e 16 minutos...na miña liña habitual....pero salvo en Compostela nunca correra tanto tempo seguido, asi que a preparacion para Viana parece que vai indo ben..... Molón

Saudos

Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 9:12

Sumados 50 puntiños coas suas correspondentes décimas para o circuito. STOP. Cheetos convertiuse en "superguerreiro" Demo sorrindo , xa entrena coas "máquinas" do CARMA en tiradas de 20 kms Mr. Green . STOP. Sain adestrar hoxe ben cedo e despois do tute de onte en Boborás presentaronseme uns musculos que descoñecia que posuia, pola parte de atrás do nocello (pero que non son os xemelgos senón debaixo deles) e carallo como doen Muerto Muerto !!! ¿como se chaman para cagarme neles??. STOP. Vémonos en Viana que o domingo promete Molón

Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 16:20

Bo traballo Tartarugo! Se non fose por ti... Pero mención especial para o carreirón de fandi (ese 6º home do PRG...) onte preto de Cudillero. O bestia marcouse 44' nun 10.000. A este paso na Vig-Bay pilotín leva nos fuciños...

Bueeeno. E non esquezamos o 5º posto (!) de Pedro Nimo por Cantabria. O ano que ven toca ir ó Cross de Itálica. Que a pesar da súa deserción sigue sendo o noso líder...

E Chimpín, como vai o catarro? Imos a Viana? Guiño
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 17:51

O final foron 78 pts......parece que lle aplicaron coeficiente de 1.5 a Boborás Bailar . Por certo Tara por se me les por aqui, tes o podio xeral feminino a tiro de pedra, practicamente cos puntos de Mos xa te pos de terceira Abraiado . Noraboa!!!!

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2009, 22:32

pilotincommand, eñ otro día en Boborás a pesar de correr lesionado de las 2 piernas, con naúseas y mareos, etc,etc,,,, <8 que llorón soy Mr. Green <9 tuve fuerzas para 150m finales como si fuese una carrera de velocidad después de 8km de calentamiento, jaja Razz y pasé a tu tío en meta.
Al acabar la carrera estuvimos hablando y me dijo que parecía Usain Bolt Abraiado

www.jeffxavi.blogspot.com
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2009, 23:32

Aviso para navegantes: na vig-bay quero disfrutar, non quero guerra con pilotin, (salvo, claro esta, que haxa unha gran labor de equipo e o equipo precise dunha lebre). Non sei como chegarei ala. De momento estou adestrando ben, duro, pero seguindo o plan, asi que sobre todo rematar e pasalo ben. (Ainda que putear a pilotin e divertido de carallo, iso e certo).

Pdt: Bicos e apertas para pilotin polas americas.
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2009, 23:08

Nenos, a ver, que o tema parece que se vai enfriando. Onde esta a ilusion e todo eso? q entre o catarro de un, a lesion do outro, a viaxe do pilotin, e o abandono en viana... da pena ver esto. Eu levo unha semana curando unha tendinitis, que xa esta case recuperada.
Unha vez pasou un pouco a crisis da 4ª semana de adestramento, fagovos un chamamento a recuperar a ilusion pola vig bay, na que xa estou apuntado, e non quero ver como vos ides tirando do barco, asi que cabeza arriba e a correr nenos, que xa non queda tanto.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos