Foros ›
Autor
Mensaxe
quillo

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2009, 21:36
Asunto: Re: Cross de Boborás

Demo sorrindo guti, espero que nos vexamos neste canicross a ver se segues mellorando as tuas marcas. Lana e eu estaremos encantados de marcarche o ritmo. Saudos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 0:13

Pois nada meus....acudirei a boborás sen adestrar pero coa intención de mellorar o ritmo do ano pasado (3´56 m/km).Sei que será dificil, mais ainda co que me doe o pe!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 0:57

ya estoy apuntado y espero poder acudir,porque aún no tengo coche y también se me hace pesado desplazarme seguido a Orense,vaya tute Muerto Muerto Muro y si estas tocado,por cabezota Mr. Green no va a poder ser el reto del sprint para esta carrera,me cachis,más adelante,así empezaré a entrenar un poco velocidad,además ahora que ficho por una peña de futbol grande voy a ganr velocidad Guiño
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 8:10

Aproveito para saudar a QUILLO, na súa primeira intervención no foro.
Encantado de que él mais Lana nos marquen o ritmo do canicross, para logo , nos últimos metros esprintar e alzarnos co triunfo.
Vémonos aló, compañeiro.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 8:37

hola,
estame a tentar o demo Demo sorrindo con esto do Cross de Boborás pero son totalmente neofito no tema, por iso pido consellos,

como xa falastes por ahi do calzado , que non era moi importante Pregunta en principio, correrei coas que teño de asfalto Avergoñado ,
que tempos medios km se fan, xa sei que cada un ten o seu ritmo pero cal é a diferencia do tempo de asfalto e o de cross,
por certo o tempo parece que non vai axudar moito, que eu con moito barro ensucio os calcetins Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

www.aemet.es/es/eltiem...es?l=32130

espero os vosos consellos pacientemente Ríndose

sds
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 10:17

Eu o ano pasado fixen a proba a 3.56 m/km de media.Tendes unha descripción da carreira neste mesmo post.

As condiciós meteorolóxicas son decisivas no ritmo de carreira, no sentido que coa choiva distes días na primeira baixada longa hai que ir con sentidiño, posto que se trata do único tramo de carreira con dificultad técnica media (afiador, xa te vexo vir matizando isto, jeje )

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 10:23

yonathan escribió:
ya estoy apuntado y espero poder acudir,porque aún no tengo coche y también se me hace pesado desplazarme seguido a Orense,vaya tute Muerto Muerto Muro y si estas tocado,por cabezota Mr. Green no va a poder ser el reto del sprint para esta carrera,me cachis,más adelante,así empezaré a entrenar un poco velocidad,además ahora que ficho por una peña de futbol grande voy a ganr velocidad Guiño

animal !!!! Enfadado Enfadado , despois rifábasme a min por meterme a rugby Mr. Green

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 14:23

RECORRIDO BOBORÁS

mis tiempos de paso el año pasado fueron:

km2: 7.11 (3.35 de media, salí como un rallo Mr. Green )

km 6,8 (fin 2ª subida) : 20.28 (este parcial me salió a 4.15 de media)

2km finales en 7.04 ( 3.32 de media Demo sorrindo , joer como andaba !!! )

Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 15:00

Gracias por ese mapa, nos ayudará mucho para saber donde vamos a sufrir Muerto Muerto ...aunque en mi caso será desde el comienzo Disimulando
Xanciño, anímate que va a ser una jornada épica!! Guiño
Guti, espero verte a ti y a tu cadelo polos montes de Boborás (saludos, Corrales)
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 17:08

Jeffxavi, lémbroche que ainda estou agardando que me pases algunha clasificación das dos anos anteriores que te esqueceches de min Nono ........para facerme unha idea do nivel e do que tocará sufrir Muerto mais ou menos en solitario segundo o nivel.

Saudos

Se eu puiden, ti tamén...
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 20:24

Runnervago, ahora que te identificas, me doy cuenta de que te tengo leido mucho en el foro, y no te asociaba con C.C.P. por ser la foto pequeñita.
Menudas pachanguitas de futbol y futbol sala nos echabamos en Lugo.
En mi foto puse a Santillana, mi ídolo de niñez, y de dónde venía mi apodo Gutillana.

Hablamos en Negreira, y luego te vi en Mesoiro , pero con tanta peña no me viste.
Es una pasada la gente del Eijo que se ve en estas carreras:
Eduardo Pino en Santiago, Chacho en Mesoiro, Valbuena en Lugo, tu, yo, y ahora estoy animando a C.J. para que se anime también.
A ver si en esta carrera lo hago mejor que en otras, pues no puedo defraudar a mi socio Todd.
Ya nos veremos allí, compañero.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 20:48

Tartarugo escribió:
Jeffxavi, lémbroche que ainda estou agardando que me pases algunha clasificación das dos anos anteriores que te esqueceches de min Nono ........para facerme unha idea do nivel e do que tocará sufrir Muerto mais ou menos en solitario segundo o nivel.

Saudos

te las he envíado desde rodicio @ gmail.com

Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 21:02

Jeffxavi, moitas gracias, impresionante o arquivo de datos sobre carreira e mapas cos que contas Abraiado (especialmente da provincia de Ourense). Agora xa vin que polo menos non vou chegar tan solitario como pensaba se é que se repiten os resultados do ano pasado Pensando .....o mellor ainda rasco unhas decimiñas para o circuito que me parece que vou de unico representante dos PRG. Gracias de novo

Se eu puiden, ti tamén...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Xan 2009, 0:33

Tartarugo escribió:
Jeffxavi, moitas gracias, impresionante o arquivo de datos sobre carreira e mapas cos que contas Abraiado (especialmente da provincia de Ourense). Agora xa vin que polo menos non vou chegar tan solitario como pensaba se é que se repiten os resultados do ano pasado Pensando .....o mellor ainda rasco unhas decimiñas para o circuito que me parece que vou de unico representante dos PRG. Gracias de novo

Non hai de que, xa sabes que son un crack!!! e non é falsa modestia, senón realidade Mr. Green Mr. Green

O Domingo en Boborás algún vai levar mais dunha sorpresa, vades a flipar!!!

quillo

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Xan 2009, 9:21

Guti espero que estes en forma xa ves que o jefe apuntouse para fastidiarnos a chegada vamos a ter que poñer algunhas trampas a ver si queda enganchado. Eu a ver se dou chegado en condicións teño un pequeno esguince nun dedo do pé, pero ainda así creo que irei, un saudo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos