Foros ›
Autor
Mensaxe
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 9:07
Asunto: Preséntome

Moi boas a todos/as:

Eu tamén son novo por aquí, xa levo un tempo consultando a páxina, pero non me inscribín ata hoxe. Son de Pontevedra ( vivo en Marín), ainda que polo meu traballo viaxo por toda Galicia, e en consecuencia tamén entreno onde podo.

Por contarvos un pouco a miña vida deportiva, direivos que fun xogador de balonmán dos 9 os 27 anos (xoguei no Sagrado Corazón, Cisne e Bueu). Para unha vez retirado empezar a correr por ser o único deporte que podía facer atopándome constantemente de viaxe. Engancheime a carreira e ata o momento levo 3 maratóns ( Mapoma 2005, Penedos do Lobo-Montaña 2007, e o derradeiro Berlín 2008), unhas 8 medias ( 5 Vig-Bay, 2 Vilagarcía e 1 Pontevedra) e un par de 10 km. no Cuvi, a de Santiago 2008, e San Martiño 2008. Non son un gran corredor, pero voume defendendo, para que vos fagades unha idea os meus millores tempos son 3:32 en Maraton, 1:33 en media e uns 42´en 10 km.

O caso é que xa estou un pouco canso da carreira, e para este ano teño pensado estrenarme no Tri, en concreto inscribinmne no Triathlon de Lisboa para o 25 de Abril, é un medio ironman; digamos que de perdidos ó río.....

Xa merquei bici ( ¡foder! que caras son ), e xa levo unhas cantas semáns de entreno, pero quedan moitas máis. Durante a semán vou nadar as 7 da mañán na Piscina Municipal de Marín un par de días ( luns e venres, tento meter outro día o mércores onde esté. Xa probei nas piscinas de Frigsa en Lugo, e na Coruña nunha de Sidecu que está no paseo que vai a praia de Oza ), donde unha monitora Eva estame botando unha boa mán para tentar millora-la técnica ( estoulle moi agradecido ), saio correr os martes, mércores e venres sobre as 6:30, e os venres, sábado e domingo tento sair ca bici ( realmente estou facendo estática na casa os venres e sábados), e saio a carretera os domingos. Así que si alguén por aquí sae os domingos ca bici a rodar non me vendría mal.

¡ Menudo rollo os metín !, bueno para máis información para o mes cumpro 39 ( xa non son un rapaz ), e teño dous preciosos fillos ( Breixo 6 anos e Uxía 4, de aí o de Breixía ) e unha maravillosa muller que me atura todas estas locuras.

Lín algún comentario de clubes de triathlon en Pontevedra, vos podo dicir que no Complexo Deportivo Rías do Sur, están tentando crear un, millor dito recuperar porque xa o tiveron formado; e por outra parte na tenda de bicicletas MOTOBIKE, se sodes clientes da tenda, os poden xestionar o da licenza, eu supoño que o farei con eles.

Pois alá, xa vos deixo por esta vez, e prometo non ser tan pesado nas próximas.

Deica
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 10:07
Asunto: Re: Preséntome

moi ben explicadiño todo, si señor...xa parece que te coñezo como a meu irmán, jajajaja, nada amigo benvido e que sepas que eu quero facer un tamen un duatlon, que creo que o farei pronto e un tri, ainda que este terá que agardar un pouquiño mais, porque a natación está moi verde... un saudo
ah!! deverías facer algunha simulación de transición, tipo series correndo e bici, ainda que eu non son ningún experto... iso vaia por diante!! pero falo polo que vexo... Guiño
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 11:37
Asunto: Re: Preséntome

Hola Breixía, bienvenido al foro. Estoy en una situación un poco similar a la tuya. Despues de unos años corriendo, unos 3 y poco, he decidido que voy a probar suerte en el Tri. Según leía tu comentario me veía bastante reflejado y es que lo peor del Tri es la carga de entrenamiento que requiere, pero bueno como dicen sarna con gusto no pica, así que a darle duro. A lo mejor coincidimos este verano en algún tri por ahí. Suerte

Todos temos unha leiriña en Conxo
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 12:19
Asunto: Re: Preséntome

saludos, por fin un paisano, no se por donde entrenaras en Marín, pero yo te cuento por donde voy q igual coincidimos algun dia, siempre voy desd el casco urbano (parq eguren) hasta el muelle de aguete o hasta loira, asegún, pero estas navidaes me dio mucho el sol en la cabeza y se me ocurrio ir desde la plaza del polimia hasta el lago d castiñeiras, son 5 km duros de carallo (y eso q me estoi planteando ir hasta el mirador, q son 7,8 km), pero a sido uno de los mejores entrenamientos q recuerdo y q te aconsejo Razz , a mi me llevo 30:14, pero lo malo es q a no ser q tengas recambios pa las articulaciones tienes q bajar andando. vémonos Bailar Bailar Bailar
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 19:21
Asunto: Re: Preséntome

bekele escribió:
saludos, por fin un paisano, no se por donde entrenaras en Marín, pero yo te cuento por donde voy q igual coincidimos algun dia, siempre voy desd el casco urbano (parq eguren) hasta el muelle de aguete o hasta loira, asegún, pero estas navidaes me dio mucho el sol en la cabeza y se me ocurrio ir desde la plaza del polimia hasta el lago d castiñeiras, son 5 km duros de carallo (y eso q me estoi planteando ir hasta el mirador, q son 7,8 km), pero a sido uno de los mejores entrenamientos q recuerdo y q te aconsejo Razz , a mi me llevo 30:14, pero lo malo es q a no ser q tengas recambios pa las articulaciones tienes q bajar andando. vémonos Bailar Bailar Bailar
¿ por fin un paisano ? creo que en más de una ocasion tenemos que habernos cruzado; llevo años correteando por dónde tu mismo; pero ojo que desde la plaza del polimia (km.0) hasta el lago de castiñeiras hay bastantes más kms., yo "subo"a menudo por esa general a Moaña y el km.5,que suele ser hasta donde habitualmente llego(5 subir+5 bajar=10)
queda bastante más abajo, creo por Silvestre o Cadrelo. Se sube bien y se baja bien si lo haces a ritmo y con tranquilidad.Los domingos me suelo ir hacia las playas: portocelo-mogor-aguete-general a Bueu-Marín .En semana(de noche) hacia placeres llegando a la piscina olímpica y vuelta.Alguna vez hice una tirada hasta Agrelo(Bueu) y vuelta.A veces(domingos) "autovía" Marin hasta Pontevedra y vuelta.Muchas veces me cruzo con mi amigo correcolega Manolo Rosales,lo que pasa es que él corre más largo que yo, por algo es más viejo,73 años, que yo solo tengo
** años Ríndose

Friends forever
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 20:16
Asunto: Re: Preséntome

Moitas grazas pola benvida:

Vaiamos por partes. Nikito grazas polo da transición, xa o teño planteado para os domingos o rematar a bici ( pero tamén teño que atender a familia e está compricado ); por outro lado, ¿ corriches a carreira que organiza Piñeiro por ahí?, ¿ que tal está ?. Se estás interesado nun duathlon, creo que para Marzo vaise preparar un de "montaña" en Pontevedra, o organiza Motobike e o ano pasado foi polo río na illa das esculturas e por ahí ( gustaríame probar, pero non teño bici de montaña e o presuposto fodéuse ca de carreteira ).

Easywind, aburrécheste da carreira antes ca mín, eu levo algúns anos máis, pero penso que estou chegando os meus millores resultados e non me compensa sacrificarme moito máis para baixar uns cantos minutos nunha proba por iso busco un novo reto.

Bekele e correseguro, parece que os de Marín corremos todos polos mesmos sitios. Eu saio de casa ( preto do Polynmia ) e vou ata o clube de mar de Aguete ( pero as horas que vou pola semán, saio sobre as 6:30, non me sóo cruzar a moita xente, ainda que si teño atopado con certa frecuencia a un colega que sempre vai coma unha moto ). Os domingos facía a tirada longa e ía ata Monteporreiro, a cascada e volta para Marín. Agora co do tri os domingos dedicareinos a bici.

O dito, grazas e xa seguiremos contando aventuras.
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 20:27
Asunto: Re: Preséntome

Benvido Breixia, e xa sabes que eiqui na Coru tes moitos correlegas cos que correr se che coincide

O dito benvido e saudos
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 22:10
Asunto: Re: Preséntome

Bienvenido Breixía, espero que disfrutes del foro y de la gente que hay por aqui. Se aprenden muchas cosas de la gente, dan buenos consejos. Tambien estoy un poco saturado de correr.

Ahora me he pasado al triatlon despues de haber probado en algun duatlon, triatlon cross y acuatlon. Y es mas divertido, pero como bien dicen por aqui, los volumenes de entrenamiento/disfrute son mayores que los de correr. Pero todo es soportable y alternando deporte cada dia se lleva bien. Tambien depende de los objetivos que lleves para hacer en triatlon. Los mios son acabarlos, disfrutarlos y no lesionarme.

De momento voy a empezar con los Duatlones cross y asi me voy preparando para la temporada de triatlones. Antes tengo que comprarme la bici de carretera o tomarla prestada de alguien. Ya me he federado por el Triatlon Carballiño ( carballinotriatlon.blogspot.com/ ). Son gente muy maja y este año organizan dos pruebas. El Duatlon cross de Beariz y el Triatlon de Carballiño(animate easywind a participar en el cross de Beariz). Luego esta que todo esto hay que compaginarlo con la familia, ya que gracias a ellos podemos realizar nuestra aficion por el deporte.

Bueno saludos y a seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2009, 11:46
Asunto: Re: Preséntome

Hola Jecarqui, tenía previsto hacer algún duatlon cross pero había pensado en el de Ferrol. De todas formas si nos puedes contar algo sobre el de Beariz para ponernos los dientes largos, adelante, a lo mejor cambio de opinión. Veo que somos bastantes los que vamos a probar suerte en el mundo del Tri. Eso está bien.

Breixía, no te olvides de comentar aquí tus impresiones sobre el half ironman de Lisboa porque es una de las pruebas que tengo previsto realizar en 2010. Gracias por adelantado.

Todos temos unha leiriña en Conxo
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2009, 21:43
Asunto: Re: Preséntome

Grazar Rafita pola invitación; pois sí, de cando en vez tócame andar pola Coruña, cando estou por ahí durmo na casa dun amiguete e saio correr dende o final de Juan Flores ata a praia de Oza; e por alí según o que toque fago series ou o que sexa, de tódolos xeitos como vos comentei tamén saio a misma hora que na casa é dicir 6:30, non ahi moitos compañeiros a esas horas.

Jecarqui, coma di easywind mantennos informado sobre o de Beariz.

Easywind, non te preocupes que xa vos irei informando do de Lisboa, e si finalmente debuto xa volo contarei ( se non me poño a chorar ca emoción ).

Deica..
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 15:33
Asunto: Re: Preséntome

buenas, hola corroseguro, yo voy al lago (solo fui un dia estas navidades y otro a medias q me habia sentao mal el marisco) subiendo por jaime janer y giro en la casa de la cultura (creo q es la de san xulian), pasas por encima de la via rapida y de ai ya toparriva, asi si q hay 5 km hasta el lago,con una inclinacion contundente, y 7,8 (meta pendiente) hasta el mirador. por cierto, hasta ajete voy por por la carretera de las playas, no por la general,mas bonito y con menos contamineixon.

yo tambien me he encontrado con rosales 2 veces (creo q el debe de ir sobre la 1 del mediodia a entrenar), y eso de q corre largoooooo, que en coruña hizo los 10000 en torno a los 41, una bradbaridad.
y hablando de este buen hombre, parece mentira q en marin no se hayan dignado a dedicarle una carrera, por q handa q no tiene meritos pa hacerle 5 o 6.

durante el curso estoi en coruña, pero en verano o semana santo seguro q nos veremos, saludos.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 21:47
Asunto: Re: Preséntome

Buenas. Intentare hacer una toma de contacto con el circuito y ya os contare que tal es; me dijeron que si llueve se hace un recorrido en bici bastante pesado y duro. Pero en el cross es lo que toca.

Saludos a tod@s.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 16 Xan 2009, 10:44
Asunto: Re: Preséntome

bekele escribió:
buenas, hola corroseguro, yo voy al lago (solo fui un dia estas navidades y otro a medias q me habia sentao mal el marisco) subiendo por jaime janer y giro en la casa de la cultura (creo q es la de san xulian), pasas por encima de la via rapida y de ai ya toparriva, asi si q hay 5 km hasta el lago,con una inclinacion contundente, y 7,8 (meta pendiente) hasta el mirador. por cierto, hasta ajete voy por por la carretera de las playas, no por la general,mas bonito y con menos contamineixon.

yo tambien me he encontrado con rosales 2 veces (creo q el debe de ir sobre la 1 del mediodia a entrenar), y eso de q corre largoooooo, que en coruña hizo los 10000 en torno a los 41, una bradbaridad.
y hablando de este buen hombre, parece mentira q en marin no se hayan dignado a dedicarle una carrera, por q handa q no tiene meritos pa hacerle 5 o 6.

durante el curso estoi en coruña, pero en verano o semana santo seguro q nos veremos, saludos.

¡ seguro ! yo estoy justo frente al Polymia, desde mi ventana "controlo" la plaza-terraza del Polymia.Salgo de ahí con las zapas puestas sea para mi derecha( vía playas, Seijo ), para mi izq.(vía Placeres,Pontevedra) o más raramente vía frente ( San Julian, etc.). Saludos.

Friends forever
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Ven, 16 Xan 2009, 18:33
Asunto: Re: Preséntome

Hola Breixia, bienvenido. Yo también entreno en el Rias do sur. Suelo nadar tres o cuatro veces a la semana , dos o tres de carrera y una, por ahora, de bici y para eso estatica. El tiempo está muy frio; en cuanto caliente, iré en bici por carretera. Bueno eso un saludo y bienvenido.
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2009, 22:08
Asunto: Re: Preséntome

Grazas a tí tamén cocoman pola benvida, eu por agora se vou o Rías do Sur soe ser os mércores o mediodía ( de 13 a 15 ), pero agora que se me remataron as vacacións será máis difícil que pase por alí. Terei que aproveitar a piscina municipal de Marín. Ah! ainda que chova, ai que sair un pouco ca bici ( ainda que se pasa un frío do demo ).

Deica logo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos