Foros ›
Autor
Mensaxe
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 10:11
Asunto: Re: Cross de Boborás

gallego escribió:
... creo que debían de darle un poco mas de importancia a las carreras de los pequeños porque ellos tambien entrenan y sufren en las carreras, y eso no es fallo de medios ni de otra cosa, sino que fue dejadez total y absoluta.

Estoy totalmente de acuerdo contigo Gallego. Algunas organizaciones ni se imaginan lo que llegan a esforzarse y entrenar niños de 8-12 años. Y viendo como entrena tu hijo, de verdad que es una verdadera pena que no se les preste la atención que se merecen en estas carreras.
Además, son niños, se lo toman con toda la ilusión del mundo, y cosas como estas quizá no las entiendan bien. '¿Como es posible que yo que iba primero ... me confundan dos veces ... y no pueda ganar...?'
Es totalmente injusto.

gallego escribió:
...Estoy contento porque al final tanto Arturito como el otro niño acabaron jugando y riendose en el pabellón

... y esto es lo que deberíamos de aprender de los niños, su falta de remordimiento, y el ver que el que ha quedado primero no es su rival, sino su compañero.

Admirable.

Por otro lado, !! Enhorabuena 'TURI' !!!, esos entrenos ya dan sus frutos.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 10:39

Saudos a todos, carreira dura a de Boborás, xa en si ela e dura pero o tempo condicionouna bastante. No ambito particular rematei contento 39,30 , pensei q ia ser peor. Pos que tivestedes algunha incidencia non se desanimar q ainda estamos empezando o ano e quedan moitas carreira para millorar. Tamén estou dacordo ca xente que destaca a falta de organizción na proba dos mais pequenos, sinalar q no equipo q corro temos un xuvenil e cando ia destacado para entrar nos postos de podio pérdese na proba por non haber xente q lle sinalara o percorrido. Son cousas q hai q millorar, porque a "base" hai q tratala igual q as outras categorias. Polo demais todo ben na organización.
(Jeffxavi non te desanimes) animos para todolos lesionados.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8106 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 10:52

Bueno toca ladrillo:

Carreira preciosa e cunha temperatura moi agradable. Decidín aplicar unha táctica conservadora en compañía do meu colega Mincha. Así debemos facer o 1º Qm. en 5'10, incrementando nos tres seguintes un pouco o ritmo. Ao chegar ao Qm. 4, vendo as boas sensacións dígolle a miña parella Mincha "vou botar un caniña ao aire..." Chupete Chupete Chupete e debín facer a segunda parte da proba sobre 4'30 o Qm pasando un gran número de corredores e cun "subidón" anímico e con sensación de que aínda teño marxe de mellora.
A proba era durilla pero eu non sufrín (home cheguei agotado de exprimirte) como en Xinzo, onde ao saír a saco estaba moi esgotado aos 4 Qm.

Sáudamos a foreiros coma Irdam, Guti, Jeffxavi, Bekele, Tartarugo, Gallego, seguro que me esquezo algúns...
Moito ánimo a aqueles que estades un pouco baixos de moral

Tartarugo escribió:
e pequena conversación con outras das parellas de feito mais consolidadas do circuito Mr. Green Beauvis-Mincha

Aínda non chegamos a crise dos 10 anos de relación ja,ja,ja
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 12:21

Buenas, en primer lugar dar nuevamente las gracias a gallego, sin el q no podria haber asistido al cross.(por cierto, siento lo de aturito) Triste

El tema de la carrera, fue algo totalmente distinto , ya q a diferencia de las demas, en esta ocasión iba sin ningun tipo de presion, ya q ademas de haber ido a Lugo el dia anterior, me habia ido de churrascada y tambien haba salido en Lugo, asi q llegue a boboras sin desayunar (y porallí no habia ni una maquina pacafés, menos mal q luego se solvento con una estupenda merendola pos carrera con bocatas, fruta, chocolate, aquarius, en mi vida habia comido tanto tras una carrera) sin dormir y con un poquitín de resaca, asi q estaba alli con la intencion de revivir un cross (al ultimo fui con unos 13 años) de conocer gente y charlar con foreros como gallego, lois, jeffxavi, corvo, etuxia...

Asi q tras una carrera durilla me quede más q satisfecho, con un ritmo de 4:07 q ni me imaginaba, sobre todo por como me encontraba al calentar, q me notaba sin turbo sin nitroso, sin reserva, sin ná, asi q puse el piloto automatico, q tambien estaba resentido y al final me cumplio. :=D>

El caso es sumar puntillos pala clasificacion, pal equipo, pala pareja y mas recientemene patuayuntamiento, espero q a admin no se les ocurra hacer una nueva clasificacion por edades, aunque alomejor no era tan mala idea, jejeje. Sorriso Sorriso

por cierto JEFFXAVI, habé si te recuperas pronto de tu lesion/nes y vuelves a estar a tope, vemonos. Guiño Guiño
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 14:12

Pois eu tamén son dos satisfeitos pola carreira, e que non hai nada como ir sen presión nen obxectivos mais aló de desfrutar correndo. Satisfecho

Levaba toda a semana pasada sen adestrar por mor dun constipado e ainda sen recuperar de todo fun a Boborás a puntuar para o equipo e a parella e a pasalo bén pisando charcos e enchéndome de lama. Moi feliz

O circuito encantoume, estaba moi limpo e non me pareceu que estivese tan mal como algúns decían (se ven polo que adestro eu). Ó final un tempo decente de 43´30´´tendo en conta as miñas circunstancias, e uns cantos puntiños mais para o circuito.

Polo demais, encantado de seguir coñecendo a xente do circuito (Bekele, Gallego, Irdam,...) e saudar ós xa coñecidos Jeffxavi ou Tartarugo. É unha mágoa que co que se esforzan algúns organizando carreiras, fallaran no tema das categorías inferiores, na auga xeada das duchas ou no das tallas das camisetas, xa que para os que chegamos da metade para atrás só tiñamos talla S e a maioría somos mais bén "fortes". Iso sí comida e bebida dabondo e sen agobios.

PD: sinto o sprint que lle din ó final a catro compoñentes do Korpore de Carballiño pero había que arañar unhas décimas para o equipo dos Tipos de Interés. Avergonzado Avergonzado
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2248 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 15:51

¿Qué pasa con la clasificación de las chicas?. Estuve viendo los resultados en CRONOTEC y no aparecen,
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 16:05

toledano escribió:
¿Qué pasa con la clasificación de las chicas?. Estuve viendo los resultados en CRONOTEC y no aparecen,

Es que con las chicas se dió un "fenómeno paranormal"... Avergonzado ...Van tener que llamar a "Fox Madler" Mr. Green

Resulta que según los cronodorsales una chica finalizó entre los 10 primeros, pero en meta nadié la vió.

De echo, la primera mujer fué Almudena.

En fín, la única explicación posible es que algún "gracioso" se inscribiese como chica Pregunta

Lo más simpatico del asunto es: en la recojida de dorsales yo no aparecía en el listado, asi que educadamente me acerco a un empleado de cronotec y le solicito me informe del motivo.Para mi sorpresa me "amolestó" por haberme inscrito sin 2º apellido.

Además me gustaría mencionar que no existia ningún punto de control en el punto mas alejado de salida/meta, con lo cual, cualquier persona con conocimientos de la zona y cierta picaresca, podría haber echo "trampas".

www.jeffxavi.blogspot.com
secrebob

Novo foreiro
Novo foreiro
11/05/07
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 16:30

Hola correlegas: Leyendo los comentarios de la carrera y desde el punto de vista de quien trabaja con la gente que organizó la carrera y escuchó algún consejo que le di, me gustaría comentar:
1º La organización lamenta la confusión que hubo en el recorrido de los pequeños. Parece ser que el problema lo provocó un miembro de protección civil que confundió a los chavales que iban en cabeza. El año que viene habrá que prestar más atención.
2º El temor a que alguna gente se quedase sin camiseta se confirmó finalmente. Se hicieron previsiones sobre los asistentes el año pasado, pero este año, a pesar del mal tiempo, se superaron esas previsiones. El lado positivo de este inconveniente es que la gente responde mejor año a año porque la carrera gusta mucho.
3º Creo que el tema del cronometraje se ha mejorado respecto a años anteriores (el año pasado hubo algunos errores que cabrearon a más de uno).en fin, seguro que el año que viene se corrigen estos y otros fallos.
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 16:30

Hola,o da rapaza que apareceu entre os 10 primeiros así como a de outro participante que apareceu na posición 13 e que agora non aparecen son dous rapaces fixeron o percorrido dos 8Km e que sairan coa carreira anterior polo que foron eliminados e xa na entrega de premios non se chamaron, o listado que se puso no pavillón era provisinal.
En canto as rapazas que non aparecen nas clasificacións e culpa miña, xa que so listei a categoría fiminina.
E co o que respeta a Jefxavi, te comentei que estabas no listado, pero que so te inscribiras cun só apelido, e o normal e poñer os dous apelidos, sobor de todo cando tes un primeiro apelido tan común como o teu.
Non prentendía en molestarte en ningún momento, se foi así recibe as miñas disculpas.
Un saudo
Crono
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 16:59

Os meus parabens para Paulkoech, que sen facer ruido vai sumando puntiños , e está próximo a liderar o circuito.

A seguir así, compañeiro.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 17:07

guti290971 escribió:
Os meus parabens para Paulkoech, que sen facer ruido vai sumando puntiños , e está próximo a liderar o circuito.

A seguir así, compañeiro.

Carreirón fixo o tío!!! Por certo paulkoech, non puiden agardar ata a entrega de premios, atopábame fatal.

www.jeffxavi.blogspot.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 17:26

Non entendo nada Pensando , onte en Boborás con todas as costas arriba e todo o barro resulta que fago 2" menos por km que en Xinzo que parecía unha etapa das de Palencia do camiño de Santiago do plana que era!!! Ai , Tartarugo, quen che entenda que te compre !!!

PD: Xa estamos homes e mulleres xuntos nas clasificacións en CRONOTEC

Se eu puiden, ti tamén...
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 17:40

Despues de leer los cometarios de la carrera ,os doy mi mas sincera enhorabuena a tod@s lo que habeis curzado la linea de meta,creo que yo no seria capaz de finalizarla.
Pero quiero enviar una felicitacion muy especial a LORE,por que es una luchadora y una campeona ,por que a pesar de pasarlo mal consiguio llegar y no rendirse... :=D> :=D> :=D> !!!ENHORABUENA CAMPEONA¡¡¡¡.

un saludos para tod@s
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 18:07

Ola Tartarugo

A min pasaome igual, fixen o mesmo tempo por km. nesta carreira que na de Xinzo, e iso deixandome ir nos dous ultimos kms de baixada, porque ia facer un entrenamento, pois o dia anterior tocou una serie de 4 kms en Lugo, e as pernas non estaban muy catolicas.

No meu caso eu sei o porque dos tempos, e penso que a ti che pasara igual, entrenamos a forza e faltanos velocidade, en canto fagamos un pouco de entrenamento de calidade (series) xa veras como salen os tempos.

¡Que temblen os da diante!

un saudo a IDRAM E NIKITO
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 19:25

Advertir que na clasificacións hai algún erro non malicioso:

Co meu dorsal (que non asistín á carreira por motivos familiares) correu un tío que chegou na 9ª posición correndo a 3:38 o quilómetro.

Eu, fai algún tempo que non cosigo correr a eses ritmos, e se houbera ido estaría bastante máis abaixo na clasificación.

En todo caso, enhoraboa ao que correu co meu dorsal, porque fixo un tempazo e a todolos participantes por ter disfrutado do día de cross en Boborás.

Apertas,

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos