Foros ›
Autor
Mensaxe
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 20:26
Asunto: Re: Cross de Boborás

Hola a todos,felicitaciones para aquellos que asistieron ayer a la carrera de Boboras Moi feliz ,y lamentando el percance con los pequeños,injusto,pero a los chabales pronto se les olvida,y ya mejoraran para años venideros,asi como espero que mejoren para el proximo año lo del agua caliente en las duchas,Dios, Enfadado congelada.
Esta vez puedo decir que llegue primero Silbar (a recoger dorsal),pues venia un compañero que no se habia inscripto y toco madrugar un poco.y despues de recorrer el pueblo y saludar foreros que iban llegando ,alguno nuevo para mi Bekele.Ya cerca de las 11 y media salimos a dar una vuelta de calentamiento,la cual,fue un poco mas de la cuenta,pues mis compañeros se juntaron con otros ,y total nos fuimos hasta lo alto de la primera gran subida,(como comento Tartarugo ante)s.

Sali muy conservador,ya con dolores en cuadriceps,por excesivo calentamiento,y no mejoraba ni pasando los minutos,solo esperaba que se terminara la jo...a subida,creo que no habia terminado y ya aparecio el punto de agua ,la cual no pude ni coger,(estaban sacandola de la bolsa y no iba a esperar),empece a coger un poco de ritmo y ya bajando fue donde me senti fenomenal,ojala fuera asi siempre,me encontre con Beauvais y Mincha,los salude,pero iba sin frenos,en otra bajada salude tambien a Bibi,creo de Milladoiro,que luego acabarian adelantandome en la subida final,aun llevo lastre del turron de navidad,y falta de Kms.

A quien estaba esperando que pasara era a Guti290971 , pero no supe si fue por el perro que no corria tanto,o si fue el perro que tuvo que esperar por el, Moi feliz Moi feliz . En fin los ultimos metros se me hicieron largos,creo que este año fue mas larga,y terminar en 42:28,y muscularmente fatal,luego en la cola saludando a foreros ,la mayoria contentos con sus tiempos,y camiseta chula Kalenji,(la mia sin serigrafiar),buen avituallamiento al calorcito en el pabellon con chocolate,bocata,y frutas,bien,Ah, ¡¡ felicitaciones ¡¡ al ganador Santiago ,del C.A. Porriño,un crack,saludos Montxo,haber si regularizamos lo del equipo para el circuito.gracias Gallego, por los animos antes de llegar a meta,y a Jeffxavi ,recuperate para no pasarlo tan mal en la carrera Muerto ,y a prepararse para las siguientes,os animo para que participeis en la Piñeiro Sport,que va a ser por el centro del Pueblo (Porriño),hasta pronto Guiño
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 20:45
Asunto: Re: Cross de Boborás

Bubela escribió:
Advertir que na clasificacións hai algún erro non malicioso:

Co meu dorsal (que non asistín á carreira por motivos familiares) correu un tío que chegou na 9ª posición correndo a 3:38 o quilómetro.

Eu, fai algún tempo que non cosigo correr a eses ritmos, e se houbera ido estaría bastante máis abaixo na clasificación.

En todo caso, enhoraboa ao que correu co meu dorsal, porque fixo un tempazo e a todolos participantes por ter disfrutado do día de cross en Boborás.

Apertas,

Arredemo Carlos!!! Eu cando vira o tempo "flipei" !!! Coma anda bubela ,jeje. Unha aperta

www.jeffxavi.blogspot.com
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 21:17
Asunto: Re: Cross de Boborás

Como dicía o meu avó: "cada un co seu vai ben"...
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 21:45
Asunto: Re: Cross de Boborás

Boas
Pois a miña carreira nin mal nin ben, máis ou menos como esperaba.Sain tranquilo intentando buscar o meu ritmo, perdendo posicións ata que me alcanzaron Vaimais, Ruben e un corredor do Pato Blanco. Intentein seguir o seu ritmo pero soltaronme e so nos ultimos 800 metros logrein recuperar un pouco.
Debo ser dos únicos os que se me fixeron curtas as subidas, porque coñecia a dureza e intentein dosificar algo as forzas.

Un pracer coñecer a Bekele e Gallego
E lástima non poder ir nin a Rábade nin o Porriño, ahora que estaba remontando posicións no circuito
lore

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/08
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 22:05
Asunto: Re: Cross de Boborás

Gracias Flip por tus ánimos, pero no digas que tu no acabarías, que ya sabes que en este caso la entrenadora es mejor que la pupila. Besos.
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2009, 23:36
Asunto: Re: Cross de Boborás

Boa carreira, na miña opinión un circuito xenial, que fai que queden ganas de repetir en proximas edicións e a organización bastante aceptable,con alguns detalles que seguramente se pulirán. A pena que me queda e que tiben que marchar a toda velocodade, e non dirfrutar cos diferentes foreiros e compañeiros da post-competición, para chegar as 14h. o traballo e a currar toda a tarde algo cansadiño e se tempo nin para comer. Un saudo e noraboa para Guti e Todd espero que sigan coa sua progresión. Gracias jeffxavi non te procupes e recuperarse
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 10:12
Asunto: Re: Cross de Boborás

Alguén viu fotos da proba de Boborás nalgures?? Se é asi compartide a información je je je. Saudos

Se eu puiden, ti tamén...
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2009, 11:28
Asunto: Re: Cross de Boborás

Nada mais vin duas fotos na web de La Región,na sección do deporte local.
Pero en picassa ou algo pòlo estilo , penso que ninguén colgou nada.

Aburiño, meus.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos