Ven, 16 Xan 2009, 16:02 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
Ola,
xa sei que un pouco tarde pero vou comezar agora os adestramentos algo en serio e gustaríame contar con esa folla de adestramentos. Poderíasme enviala a: anarky21 @ gmail.com. Estareiche moi agradecido.
Sáb, 17 Xan 2009, 12:12 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
Hola anarki,
Xa cho enviei, pero de todolos xeitos, hai outro fio no mesmo foro con outro ficheiro. digocho porque ó mellor a outra plantilla é mellor. A que che mandei eu, e que recibin doutro foreiro, penso que pertence orixinalmente ó mesmo creador, pero non cho podo asegurar.
Lun, 19 Xan 2009, 11:11 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
Ola,
Non sei que puido pasar pero non me chegou ao correo a plantilla. A dirección creo que está ben: anarky21 @ gmail.com; poderías volver a intentalo. Moitas gracias.
Lun, 19 Xan 2009, 21:00 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
anarky escribió:
Ola,
Non sei que puido pasar pero non me chegou ao correo a plantilla. A dirección creo que está ben: anarky21 @ gmail.com; poderías volver a intentalo. Moitas gracias.
Un saudo.
Hola anarky, comprobei a direccion (anarky21@gmail.com) e estaba Ok. De todas maneiras envieicho de novo.
Se non te chegase, manadame ti un correo a xose.lois@wanadoo.es e asi eu respondoche adxuntando o excel.
Mér, 21 Xan 2009, 16:35 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
oscarunin @ gmail.com
graciaaaas Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España ! oscarunin.blogspot.com esprintes.blogspot.com
Mér, 21 Xan 2009, 16:54 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
Ola Lois, está claro que hai algún problema coa miña conta de gmail pq che mandei un correo e parece que tampouco che chegou, así que proba con calquera destas dúas, a ver se esta vez sí me chega:
anarky_19 @ hotmail.com
ofresnedo @ udc.es
De todas formas vouche mandar unha mensaxe ao teu correo dende a conta de hotmail, a ver se esta vez si che chega.
Moitas gracias. Un saudo.
francortegoso Novo foreiro
7/04/08
0 Carreiras
1 Mensaxes
Mér, 21 Xan 2009, 22:28 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
pues me sumo. graciñas anticipadas
fcortegoso @ hotmail.com
hectrigos Novo foreiro
23/01/09
0 Carreiras
8 Mensaxes
Ven, 23 Xan 2009, 22:24 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
por favor enviame a folla de calculo,e moitas gracias.
hector_y_agueda @ hotmail.com
Xov, 29 Xan 2009, 12:17 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
Moitas gracias pola atención, agora xa non teño excusa para comezar a adestrar, xD.
Un saudo.
Gorka Novo foreiro
9/04/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Panxón (Pontevedra)
Mér, 04 Feb 2009, 18:25 Asunto: Re: Hoja de Calculo Entrenamientos Actualizada para el 2008
Vaya éxito con la hoja excell!!!! Me pica la curiosidad y si alguien me la puede enviar, se lo agradezco mucho
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos