Foros ›
Autor
Mensaxe
nodo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/08
100 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2009, 20:41
Asunto: Depilacion??

Levo xa tempo dandolle voltas ao tema, vendo nas carreiras a xente depilada, a maioria dela que xa deve levar tempo neste mundiño. A miña pregunta e se esto ten algun veneficio a ora de correr, ou e so cuestion estetica. Se e asi vale a pena pasar por eses traballos. Grazas a todos pola vosa resposta.
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 31 Xan 2009, 0:05
Asunto: Re: Depilacion??

No meu caso vai por outro lado. Levo xa un tempo depilándome, ainda que non constantemente, fágoo básicamente porque de cando en vez voume a dar masaxes e non vexas o que tira cando vas con todo o pelamen, e tamén uso as veces o electroestimulador ( cando non podo sair, e todo iso ), e cos pelos non ai que pegue os electrodos.

Por outra banda, estéticamente pode estar ben, pero asegúroche que non tes ningún tipo de mellora no teu rendimento por iso.

Deica logo
el_chapun

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/09
0 Carreiras
46 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 31 Xan 2009, 13:55
Asunto: Re: Depilacion??

Yo la verdad tampoco me he depilado nunca, pero me lo planteo solo por lo de los tirones con los masajes. Me quedan las piernas bonitas con los pelos medio arrancados. Me lo seguire pensando, porque me da una pereza... Pensando
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 31 Xan 2009, 21:30
Asunto: Re: Depilacion??

Si no me equivoco hace años lo pusieron de moda los ciclìstas (que alguien me corrìja si no es asì) y tambièn una de las causas del afeitado de piernas (queda màs varonìl que decìr depilado jejeje, sorry Parar ) era por las caìdas de èstos, a la hora de desinfectar la herìda, se hacìa màs pràctico e higiènico y obviamente como dicen ustedes, para los masajes es una pasada y el fisio y tu felìces Moi feliz
Un abrazo y buen domìngo

www.myspace.com/mrdixiejazzband
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2009, 21:06
Asunto: Re: Depilacion??

yo en verano siempre me afeito, por lo menos piernas y axilas. Ahora en invierno también...pero cada 2 o 3 semanas. Lo hago por un tema estético (y maniático también jeje) pero realmente es algo que me viene de años atrás, de cuando corría en ciclismo.

Método empleado: cuchilla.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos