Foros ›
Specilize Tarmac o Giant TCR Advanced 3
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Sáb, 24 Xan 2009, 18:44
Asunto: Specilize Tarmac o Giant TCR Advanced 3

Hola pido un consejo para saber cual es la mejor que véis. Es para practicar triatlon, incluso en larga distancia. El precio ronda las dos igual. Bueno u otra que me aconsejeis.Gracias

SPECILIZED TARMAC elite (105) O GIANT TCR ADVANCED 3(105)
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2009, 13:00
Asunto: Re: SPECILIZED TARMAC O GIANT TCR ADVANCED 3

VEO QUE LA COSA NO ESTÁ CLARA...
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2009, 20:45
Asunto: Re: SPECILIZED TARMAC O GIANT TCR ADVANCED 3

Nada clara, pero por se te serve de axuda, eu conseguín unha Felt F5-2008 (vótalle un ollo por internet ) por uns 600,00 € menos das que falas, e penso que vou moi ben servido.

Sorte,
ps82

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/04/07
0 Carreiras
165 Mensaxes
Lisboa
Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2009, 10:39
Asunto: Re: Specilize Tarmac o Giant TCR Advanced 3

dónde la has comprado?
ara74

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2009, 23:34

Hola cocoman,no soy un experto en bicicletas, he realizado un ironman, un 1/2 ironman con una similar, (este año estoy apuntado a Lanzarote y al Challenge Costa Maresme) la verdad es que las dos son muy similares, y creo que tendrás que hacerte con la que más te emocione, las giant son más rígidas, adecuadas para rodar, y personas corpulentas y creo que hacen unos caudros de muy buena calidad. La specialize, en concreto la tarmac es una bici que siempre me ha gustado estéticamente y ya he estado a punto de ir a por ella.
Para la larga distancia cualquiera de las dos, con un acople ( o incluso sin él) ´serían válidas.
Un saludo Ara
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Sáb, 31 Xan 2009, 20:10

Muchisimas gracias a todos. La verdad es que lo agradezco. Me dacantarñe por la giant, tal vez, pero bueno una ultima veré que es la EROX, posiblemente la que lleve Noya este año: Un saludo a todos.
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Sáb, 31 Xan 2009, 20:12

Por cierto Breixía, entiendo que ese precio será de segunda mano ?
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2009, 14:42

Hola de novo:

Xa que estades interesados os dou todos os datos sobre a Felt.

Coma vos son un novo nestas lides e non teño moita idea de bicis ( a derradeira que tiven de carretera foi fai uns vinte anos ), así que deixeime asesorar. Por sorte teño un coñecido que foi ciclista, e un dos seus millores amigos era o mecánico do equipo Phonak ( cando Landis "gañou" o tour ), de xeito sempre me dicía se quería unha moi boa bici por 3.000,00 € ou así ( moi ben de prezo xq novas valían os 6.000,00 € ), pero nin a miña economía nin meus obxetivos andaban daquela pensando en bicis. Cando lle dixen que finalmente apuntárame no Triatlon de Lisboa, comenteille que quería mercar unha bici por 600,00 € ou así ( non anda o forno para bollos ), e coma me víu sendo habitual posteriormente díxome que con iso mercaba un " ferro ". Pero chamou o seu amigo e díxome que tiña unha Felt moi ben de prezo. A tenda está en Porriño, saíndo pola carreteira hacia Tuy ( non lembro como se chama ), e efectivamente díxome que o mínimo para o medio ironman que ía facer era a Felt F5, cuadro, horquillas, e tijas carbono, con grupo shimano 105 e rodas shimano; e que as que tiña en tenda as tiña moi ben de prezo 1.250,00 € ( en tarifa están a 1.890,00 € ), outra opción que me daba era unha Bh horquila carbono e cuadro aluminio por uns 900,00 €, pero díxome que viña con unhas rodas moi sinxelas que tería que cambiar ( ou sexa íamos os 1.300,00 € ou máis ).

Busquei por internet e a Felt F5 máis barata que atopei foron 1.500,00 €. Así que case estaba decidido. De tódolos xeitos, coma son de Pontevedra e mercara en MotoBike ( fai uns 5 anos a miña de montaña ), pregunteille a Nacho por bicis para tri, e recomendoume as Specialized, pero o máis barato que tiña eran 1.200,00 en aluminio con horquilla carbono. Así que lle preguntei pola Felt e díxome que mo consultaría. Díxenlle a oferta que tiña, e chamou o representante e confirmoume o prezo. Así que vimos a miña talla e en dous días xa a tiña na tenda.

Según Nacho, a precio tarifa ( 1.890,00 ) entre a Felt e a Specilized non ai cor ( decántase por Specialized ), pero con 600,00 € de diferencia quen víu claro que non ai cor fun eu.

Ca bici saín catro veces ( o tempo non axuda moito ) e levarei uns 140 km. e a verdade é que estou contento. Non son nin un entendido nin un "pro", meu obxetivo e ilusión é rematar en Lisboa, e creo que teño unha bici axeitada o meu propósito.

Espero que isto vos axude, e perdoarme polo rollo, pero así xa sabedes tanto coma mín.

Deica logo
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2009, 14:46

Por certo Ara74, se tes tempo e ganas, gustaríame moito que me contaras algo das túas esperiencias no medio e ironman. Como xa dixen son un novato, e teño un feixe de dudas.

Grazas de antemán
ara74

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2009, 18:53

POis claro, ainda que a miña experiencia de triatlón-duatlón cóntase cos dedos das mans, polo que son un novato todavía. Para que te fagas unha idea de como comenzei neste mundillo direiche que o primeiro triatlón foi o IRONMAN DE LANZAROTE 07,(sí só fixera dous duatlón antes), gracias a un amigo que me convenceu desa "tolería".
Na miña opinión para un ironman fai falta sobre todo duas cousas, moita cabeza ( e moi duro psicoloxicamente) e tempo para entrenar. Se posees as duas coido que son máis que suficientes para finalizarlo, xa que 17 horas que nos dan son máis que suficientes.
O de Lanzarote(único do circuito IRONMAN en España) é bastante duro polo séu trazado da bici 2551 m. de desnivel acumulado, e case sempre con moito vento, ademáis do calor, uns 30º para a Maratón. Non é o mellor para facer marca. Para eso en españa hai 2, un en Tarragona, O IRONCAT (MES DE MAIO) e o outro en Barcelona o CHALLENGE COSTA MARESME, en octubro (este ano e a primeira edición).
o único medio ironman que fixen foi o ano pasado en LISBOA, en abril, e quedei tan encantado que me gustaría repetir nesta edición. E moito máis asequible, e razonable empezar a larga distancia por algo así. NA miña opinión e que a distancia 1,9-90-21 e moi boa opción para os que nos gustan o multideporte de resistencia, non necesitas tanto tempo para entrenar e cando acabas nos dias seguintes non parece que che pasou un tren por encima.
Eu son un mal nadador, non me gusta nadar, fago o mínimo para saber que salgo da auga con opción de coller a bici, deféndome na parte ciclista e na carreira a facer o que se poda. A maratón nun ironman e bastante dura, e calcula entre 1/2 e 1 hora máis do teu tempo normal.
Para que te fagas unha idea, fixen 12h:24´ en Lazarote e 4h:40´ en Lisboa, sempre con sensación de poder facelo mellor, por eso quero repetir este ano.
Bueno espero que te animes a facer algún, seguro que se o fas quedarías encantado, e non sería o último.
Un saúdo e cando queiras podes vir a Cambados, xa que somos 3 amigos que xa somo FINISHER e con expectativas de ser algún máis.
Por certo, penso que sería interesante sacar algún día no foro este tema, xa que hai maís xente en Galicia que está enganchado a isto.
Non dudes en preguntar cando teñas algunha dúbida.
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2009, 21:30

Moitísimas grazas Ara74. Fíxome moita ilusión ler o teu mensaxe. Se non te importa conta con algunha visita miña por Cambados, eu vivo en Marín e vou por Cambados por traballo con certa asiduidade. Como te dixen antes eu xa estou apuntado para Lisboa este ano, así que si o final vas podémonos ver. Por certo o tema da licenza para Lisboa como é?, vale a nacional ou temos que sacar a licenza do día alí.

O dito, cando teña pensado ir por Cambados tentarei contactar contigo antes por ver a posibilidade de vernos e que me poñas o día de todo o que necesito e demáis.

Grazas de novo.
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2009, 21:46

Se me pone la piel de gallina...Es impresionante y siento envidia sana de ti, aran 74. Algún día lo conseguiré , estoy seguro. Es mi objetivo. Ahora preparo traitlon, me da igaul que distancia, quiero debutar y tener sensaciones. Yo también soy de Pontevedra. Ahora estoy mejorando en la natación a ritmos buenos, espero debutar este año. Tengo muchas ganas aunque lo que peor llevo es el miedo escénico a fracasar. No se a que fracaso, pero eso está ahí. Quiero que llegue el día y al mismo tiempo no. Bueno, psicoligía como bien dices. Gracias por contar tu experiencia, nos servirá a muchos. Un abrazo amigo
ara74

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Feb 2009, 0:20

cando veñades por cambados podedesme localizar nunha vinoteca, a "Ribeira de Fefiñáns" que está no paseo marítimo, cerca do Parador. Estou case sempre ahí, preguntade por ARAGUNDE, , ou entrenando claro. Encantado de poder conversar con vos.
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 03 Feb 2009, 19:52

Por certo cocoman, sendo de pontevedra temos que quedar un día para charlar un rato

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos