Foros ›
Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 19 Feb 2009, 13:40
Asunto: I Carrera Popular de Monforte

Primera edición que celebra el Concello de Monforte, controlada por Championchipnorte.

Justo la semana anterior a la VIG-BAY, igual que en Vigo, con 7.000 m de recorrido completamente llano en Monforte.

He insertado los detalles de la carrera en el calendario de eventos, esperando la aprobación del moderador.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Feb 2009, 20:14
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

Contade conmigo e un bó número de populares de Ourense.Vou por a información no meu blog pra que se entere a xente de por eiqui.

www.jeffxavi.blogspot.com
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Xov, 19 Feb 2009, 21:58
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

Eu, si non aparece ningunha novedad de ultima hora, tamen estarei por alí o día 22
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Feb 2009, 23:37
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

Coincide con la del Cuvi, con la de Bertamirans solidaria que iba a ser el 15 y la han cambiado para el 22, y con la del Concello de A Merca.....
Cuatro el mismo día!!!!: Nono
Con la sequía de carreras que hubo en enero y febreo y ahora todas juntas... Muro
A ver si los organizadores se ponen de acuerdo para no amontonar carreras. Hay un post por ahí sobre formar una organización...pues eso a organizarse!!
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2009, 0:03
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

hola,hola, si va controlada por championchipnorte podría puntuar en el circuito no? jejeje ,el que no llora no .......saluditos
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Ven, 20 Feb 2009, 12:18
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

Los de VALDEORRAS tambien estaremos en esta prueba...
Muro Bailar Muro Bailar
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Feb 2009, 10:51
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

tara escribió:
hola,hola, si va controlada por championchipnorte podría puntuar en el circuito no? jejeje ,el que no llora no .......saluditos

Abraiado Abraiado Abraiado Vaste ir a Monforte tendo carreira o mesmo dia no CUVI e tamén controlada por Championchip???? Xa tes gañas de facer kms, pero en coche, eh, Mr. Green ?? Ou é polos 5 euros da inscripción da carreira de Vigo Pensando Demo sorrindo ???

Saudos

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Feb 2009, 14:06
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

hola tartarugo si puntúa en el circuito vaya que si voy y el coche hay que darle uso y sobre los 5 euros con 5 mas me pongo en monforte y me tratan mejor ,en vigo hay mucha pecora jejeje saluditos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Feb 2009, 15:36
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

tara escribió:
hola tartarugo si puntúa en el circuito vaya que si voy y el coche hay que darle uso y sobre los 5 euros con 5 mas me pongo en monforte y me tratan mejor ,en vigo hay mucha pecora jejeje saluditos

Yo bajaré en bicicleta desde mi pueblo,Parada do Sil ,por Castro Caldelas.Ya que vais a Monforte, os inviataría a todos los foreros a conocer la Ribeira Sacra.

www.jeffxavi.blogspot.com
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 22 Feb 2009, 23:07
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

jeffxavi mira que rapido nos anotamos a coñecer jejeje
E moi bonita a ribeira sacra amin esas zonas dende monforte ata valdeorras encantame sera porque o levo nos xens
Eu espero estar tamen en Monforte

You´ll never run alone
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 22 Feb 2009, 23:55
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

JEFFXAVI escribió:
Yo bajaré en bicicleta desde mi pueblo,Parada do Sil ,por Castro Caldelas.Ya que vais a Monforte, os inviataría a todos los foreros a conocer la Ribeira Sacra.

Jeffxavi, a Ribeira Sacra é a cousa mais bonita que temos en Ourense, eu axúdote a facer de guía, hehe.

De todos modos, cando comecei a leer a túa mensaxe, que dicías "os invitaría a todos los foreros a..." pensei que ías decir a un churrasco despois da carreira, ou un cocido.

Apertas meu!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Feb 2009, 23:58
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

fimira escribió:
JEFFXAVI escribió:
Yo bajaré en bicicleta desde mi pueblo,Parada do Sil ,por Castro Caldelas.Ya que vais a Monforte, os inviataría a todos los foreros a conocer la Ribeira Sacra.

Jeffxavi, a Ribeira Sacra é a cousa mais bonita que temos en Ourense, eu axúdote a facer de guía, hehe.

De todos modos, cando comecei a leer a túa mensaxe, que dicías "os invitaría a todos los foreros a..." pensei que ías decir a un churrasco despois da carreira, ou un cocido.

Apertas meu!

Home, que me vades a contar a min que son do corazón da RibeiraSacra!!!! Mr. Green

De todas formas o de organizar unha churrascada en Rabacallos está feito se vos queredes.O viño, un bo mencía de Barxacoba ou de Sacardebois.

www.jeffxavi.blogspot.com
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2009, 22:30
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

con tanto vino como ira esa bicicleta para casa, mi madriña ,solo espero que no haga mucho frio saluditos
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2009, 10:11
Asunto: Re: I CARRERA POPULAR DE MONFORTE

Mucho ánimo con esa popular!!!, os deseo mucha suerte y que sea un éxito total... y una gran fiesta!. Da gusto ver como nacen nuevas carreras, esta claro que hay mucha gente con ganas e ilusión, GRACIAS por vuestro esfuerzo.
Saludiños; Pedro
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Ven, 27 Feb 2009, 23:01
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Coincido totalmente con Runnervago, temos fins de semana que non podemos ir a nengunha carreira, e logo ven iste do 22-03 e atopamonos con 4.
Eo iría a Bertamiráns pero por motivos personais de Km. ireia a da Merca.
Unha magoa.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos