Germanmd escribió: |
Coincido totalmente con Runnervago, temos fins de semana que non podemos ir a nengunha carreira, e logo ven iste do 22-03 e atopamonos con 4. Eo iría a Bertamiráns pero por motivos personais de Km. ireia a da Merca. Unha magoa. |
toledano escribió: |
Si este fin de seman non noto millora no dolor na tibia, terei que desistir da carreira de Monforte. Fareille unha visita as miñas amigas, as troitas que, desde que empezei a correr, as teño un pouco abandonadas. |
Pipe escribió: | ||
Ostras! es verdad... la temporada de pesca... con lo bien que se me dio el año pasado y mi suegro que es como un perro de caza para salir al río. Pues me parece que los días previos a Monforte iremos por las truchitas esas, pero yo espero estar en Monforte, que son sólo 7 kms y se pueden hacer ligeros. |
Wiffex escribió: |
Eu se me para de doer a parte de arriba do talón tamén vou (que concreto son...) Aproveito para facervos unha pregunta, na web pon que a saída de pequenos é as 11:00 e adultos as 12:00. Supoño que darán dorsais... a que hora habería que estar? antes das 11? É a miña primeira carreira e estou moi moi perdido... Saúdos! |