Foros ›
VII Carreira Popular Concello de Padrón
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2009, 22:08
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Vamos aló:Logo de coller dorsal e camisola (da miña talla, para variar) pre-carreira moi animada, desta vez non nos pasou como en Porriño (verdade , Poeta??) e conseguimos xuntarnos antes da carreira un grande número de foreiros e compartir conversación e foto (gracias a Pipe e esposa, entre outros). Desta volta coñecín a Xoixe e mais a Ian e teño que recoñecer que entre todos os foreiros que vin, saudei e conversei hai 3 que me fixo especial ilusión ver MapleLeafs, Aguita e Banderas, xa que isto significa que a pesares das suas lesións van volvendo as carreiras Bailar .

En canto a carreira en si, sensacións agridoces pero balance positivo en resumo.....primeira volta moi boa pero quizais demasiado rápida para min, xa que fun adiantando xente a base de pequenos cambios de ritmo e despois coa miña compañeira Flip tirando os dous á par durante un bo rato ata o paso por meta. Segunda volta bastante mala, sufrin bastante Muerto cando non lle puiden aguantar a Flip e quedei só, fun bastante arrastrado toda a volta (salvo o km e medio final) e perdin unhas cantas posicións das que gañara na primeira volta, de feito fixen 4 minutos mais na 2ª que na 1ª. Antes de que se me olvide gracias a Tara (por certo, ánimate a vir o domingo á PRE VIG-BAY e facemos grupeto, anotate no foro de kedadas, veñaaaa), Picapiedra e Gallego (entre outros) polos ánimos en carreira e tamén a quen me animou chegando a meta, que polo que lin debeu ser Yonathan Guiño . Por certo, correlega, ánimo, que malos dias temos todos, ti es un maquinón e virán carreiras mellores.......e ti tranquilo que eu estou acostumado a correr e chegar só e canso Muerto , pero é certo que onte non terminei fresco precisamente. Sumando as duas voltas ritmo de 6'04" que non está mal de todo tendo en conta que fixen "catapúm" Muro na segunda, que a hora non era moi boa para min e que pola mañá xa lle metera outros 10 km adestrando. Por todo iso non me queixo, cos seus altibaixos, carreira positiva e mais km para o corpo para a vig-bay e contra a báscula.

E para rematar salientar o lugar da entrega de premios (bonito auditorio), felicitar a Elias pola victoria, a Julian Bernal pola merecida homenaxe de todo o auditorio aplaudindo e a Escola de atletismo Deza pola ilusión de todos os rapaces e rapaces que a compoñen (aparte da sua calidade), impresionante como animaron a entrega de trofeos. Noraboa.

Vemonos na PRE o domingo, ese CARMA-timing vai ser impresionante Molón , MapleLeafs, seguro!!!!

Se eu puiden, ti tamén...
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2009, 22:57
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

hola,
fantastica carreira tanta pola organizacion como pola xente que ali se atopaba na alameda que non parou de animar,

saudar os compañeiros do equipo Desconocidos Poeta co que estiven parolando un pouco antes da foto da kdd e Runnervago que mo presentou Poeta xa era hora Mr. Green , agora so me falla coñecera Billa Mr. Green ,
tamen saudar de novo os correcolegas coruñeses Yonathan e Joseluis, atopeime na recollida de dorsais a Jeffxavi, Etuxia e Herniado e a unha rapaza que non ma presentaron pero xa a teño visto noutras carreiras, e tamen a Beauvais sain con el pero xa pasado a ponte chao Demo , aledome de coñecerte xa te teño fichado vemonos en proximas carreiras,

carreira totalmente plana, moi bonita, empecei coma sempre de menos a mais e sobor de todo sendo duas voltas que che sirven para coñecer o terreo e poder exprimir un pouco mais na segunda volta si se pode.

o final tamen me atopei a Lois saudos e a alguns dos correcolegas que xa mencionei.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2009, 23:01
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Eu ainda cheguei agora a casa xa que onte logo da carreira marchei para Santiago a traballar e hoxe todo o día tamén. Muro
Quedei contento coa miña carreira, buscando o ritmo regular dende o principio e sin picarme con Beauvais que sae como un tiro Demo . Ó final (45´40) ritmo mais rápido que en Porriño a pesares de non ter descansado para a carreira e boas sensacións de cara á Vig-Bay.
Satisfecho
Coñecin moitisimos foreiro na quedada, especialmente destacar ao compañeiro de equipo Ian con quen correremos no MAPOMA. Frecha Frecha

A semana que bén a Pre Vig-Bay e a seguir mellorando e baixando peso.
Satisfecho Satisfecho
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2009, 23:17
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Pois gustoume moito a carreira de onte en canto a organización da mesma e o ambiente que se respiraba con moita xente coñecida e que facía tempo que non vía. Deixaria como recado para organización por comentar algo mellorable o feito dalgúns xiros perigrosos no recorrido polo demais felicitar a todos os que traballastes na organización desta carreira.
En canto a miña participación e logo de tempo sen competir serviume para ver que os que eran os meus compañeiros de carreira fai uns meses van coma motos e os que veñian detras xa me adiantaron polo que toca darlle a zapatilla sempre e cando as molestias o permitan. Saudos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2009, 23:18
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

xanciño escribió:
...tamen saudar de novo os correcolegas coruñeses Yonathan e Joseluis, atopeime na recollida de dorsais a Jeffxavi, Etuxia e Herniado e a unha rapaza que non ma presentaron pero xa a teño visto noutras carreiras...
Molón

eche a moza e futura esposa de herniado Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2009, 23:27
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

JEFFXAVI escribió:
xanciño escribió:
...tamen saudar de novo os correcolegas coruñeses Yonathan e Joseluis, atopeime na recollida de dorsais a Jeffxavi, Etuxia e Herniado e a unha rapaza que non ma presentaron pero xa a teño visto noutras carreiras...
Molón

eche a moza e futura esposa de herniado Mr. Green

pois iso, solventada a duda pensei que era unha foreira Silbar .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2009, 23:43
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Unha curiosidade.......a carreira de Pascua ten un percorrido similar a do sábado??? Digoo polos 3 kms e pico de diferencia con esta......saúdos

Se eu puiden, ti tamén...
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2009, 23:52
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Para los curiosos, acabo de añadir en el álbum de fotos de Padrón la del primer grupo de la kedada con los nicks. Revisad y comentadme si falta alguien. Gracias a Arzuán por su colaboración.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Escolaatletismodeza

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/09/06
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2009, 0:10
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Gracias TARTARUGO, por acordarte de nos. A verdade
é que os rapaces pasaronno moi ben, e ademáis trouxeron
un montón de trofeos, por eso animaban tanto na entrega.
Felicidades a organización. E nos para rematar,
cea o chegar a Lalín de páis, rapaces e directivos con pulpo,
richada e postre.... Inmellorable forma de pasar un sábado.
Bailar Bailar Bailar
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2009, 0:19
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Tartarugo escribió:
Unha curiosidade.......a carreira de Pascua ten un percorrido similar a do sábado??? Digoo polos 3 kms e pico de diferencia con esta......saúdos

Non Tartarugo,a de Pascua xa che é mais duriña,ainda que tamén é moi planiña. Guiño

Pois si,eu estiven por alí mirando o percal...........e non corrín porque estou en baixísima forma e tamén con algo de gripe. Sorriso

Decir que a Carreira en si foi maravillosa,polo menos en participación.!!! Extraordinaria !!! Moi feliz Ainda que en mulleres non apreciei eu moito nivel Nono

Así que felicitar a Yomismo polos logros conseguidos,que foron moitos. Moi feliz
Xunto a min,animando,estivo Keniatablanco,que tamén anda él fora das competicións. Disimulando

E dos que saludei ou vin de pasada,pois xente inagualable como Aguita,Banderas,Linkinpark,Fema,Ferrolano,Fleky,Lentoperosejuro,Gallego,Marola,Barrachina,Urko

Triunfo traballado de Elias sobre Barciela........e fenomenal o 2º posto da sempre Campeona Esther Pedrosa.!! Heche como Isabel Presley.........non pasa un ano por ela !! Satisfecho

Pois pa Pascua alí estarei..........mirando outra vez. Disimulando
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2009, 1:02
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Pues nada nuevo de lo que deciis, muy buena la carrera en todos los aspectos y lo mejor como siempre conocer más foreros,un saludo!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2009, 10:36
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

yonathan escribió:
...Y nada la segunda vuelta de menos a más,sufriendo,me pasó factura la falta de entreno de las últimas 3 semanas y la gripe de la última y cada vez tenía menos fuerza,que impotencia Enfadado no me ivan las piernas,y los dos últimos kms di un coletazo de rabia y aumenté un poco el ritmo,más por corazón que otra cosa,gracias a keniatablanco por esos ánimos.Y acabé en 40' y poco,una de mis peores carreras y de la que salgo tocado y cabizbajo,pero bueno me sirve para ponerme las pilas si quiero resultados y volver a coger a los galgos y colegas Poeta,Gallego que me dieron un rèpaso de calidad y una cura de humildad :=D>

No te preocupes que vas por el buen camino para la VigBay.Lo único que tienes que hacer estás 3 semanas es dossificarte, el trabajo de base ya lo tienes echo.Estoy seguro de que si la salud te respeta el "crono" de la media te va a salir como esperas.Un abrazo, y siento que no pudiésemos charlar ayer, pero es que siempre llegas por los pelos!!!!jejeje

www.jeffxavi.blogspot.com
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2009, 11:19
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Gran carrera la de Padrón, lo mejor, conocer a cantidad de foreros (un abrazo especial para linkinpark) y reencontrarse con otros. Mi tiempo fue 44.50 un poquito más lento el km que en Porriño, creo que lo de las rectas tan largas me saturan psicológicamente. Gracias por los apoyos que me dais para la carrera de Cambados, me llena de orgullo pero también de compromiso y responsabilidad. Un fuerte abrazo.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2009, 11:30
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

oliveira escribió:
Gracias por los apoyos que me dais para la carrera de Cambados, me llena de orgullo pero también de compromiso y responsabilidad. Un fuerte abrazo.

¡Qué va hombre! si se te ve sobrado. Además, ya sabes que contarás con gran parte de nosotros. Encantado de haberte conocido y charlar un rato, junto con Guti, después de la carrera.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2009, 12:33
Asunto: Re: VII Carreira Popular Concello de Padrón

Noraboa á organización desta carreira. Pra mín merece un sobresainte en tódolos aspectos. Gran entrega de premios.

Noraboa tamén pra Julián Bernal, que desperta admiración por onde vai e é un exemplo pra todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos