Foros ›
Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Dom, 15 Mar 2009, 21:31
Asunto: Re: X Vig-Bay

toledano escribió:
¿Qué tal en Castrelos?.

SALUDOS

Pues en Castrelos tengo que decir que muy bien, Elías estuvo muy amable y cordial respondiendo a todas las preguntas y la organización de la Vig-Bay se porto muy bien con los asistentes, regalando una bolsa a cada uno con 2 camisetas, de las cuales una era técnica, aquarius, un peluche, y unos caramelitos, la verdad es que me sorprendió agradablemente.
Del contenido de la tertulia, porque eso fue lo que allí hubo, la gente pregunta sobre las zapatillas, los entrenamientos, las lesiones, etc, etc; Elías se dedico a resolver las dudas de la gente y aportar algunos consejos sobre todos los aspectos relacionados con las carreras.
Gracias Elías por dedicarnos parte de tu tiempo y compartir con nosotros tu experiencia.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 8:51
Asunto: Re: X Vig-Bay

Al final, aqui un novato total que se ha apuntado...a ver cómo me va.

Corro 14-15 km sin problemas a 5:40, con lo cual mi objetivo es entrar en los 2:15...

Nos vemos en 2 semanas!!!
Caellach

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 11:39
Asunto: Re: X Vig-Bay

Esta vai ser a miña posta de largo nunha 1/2 e a miña terceira carreira. Levo arrastrando problemas fisicos dende Xaneiro e tiven que ser moi conservador nos entrenos asi que como comprenderedes teño a ostia de dudas. En condicions normais apostaria por 1:50 pero tal e como estou conformome con non romper e xa, se hai sorte, todo o que estuvese por debaixo das 2:00 horas estaria xenial para min.

Seria de moita utilidade para os novatos analise da carreira por parte dos sabios e experimentados como as que nos ten acostumbrados jeffxavi. Ao que se anime a facela eu lle pago todos os Aquarius despois da carreira Sorriso
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 12:31
Asunto: Re: X Vig-Bay

pois benvido o maravilloso mundo das medias maratóns.

Eu non é que sexa un experimentado na vig-Bay, pero como onte fixemos o percorrido aínda o teño fresco.

Pois a saída consta de 2 voltas a avenida de Samil, na que se percorren un pouco máis de 3 kms. Áínda que seremos case que 3000 participantes, este primeiro tramo é suficientemente ancho coma para evitar problemas de caídas ou taponamentos, pero eu recoméndoche que saias situado nunha posición acorde co teu ritmo de carreira para evitares problemas.

Tras este primeiro treito por Samil, totalmente chan, paso pola ponte sobre o Lagares, e dura subida de uns 150 metros para coller dirección O Vao. Unha vez feita esta subida, e tras pasar pola praia do Vao, xiro á esquerda e novamente outra subida, especialmente dura nos primeiros metros, e que enlaza coa estrada "Pola Vía", que nos levará directamente ata Baiona. Este paso coincide aproximadamente co km 7, e teremos un treito de 1,5 kms de subida lixeira pero na que convén afrouxar un pouco o ritmo, xa que haberá logo tempo de recuperar.

No paso por Saiáns, no km 10, e ata a baixada a Praia América,que coincide co km 15, chega o punto máis rápido do percorrido, cun terreo bastante favorable.

A partires de aquí, para mi chega o máis duro. Falo do punto que vai desde Sabarís (km 17,5) ata Baiona. Longas rectas e forzas xustiñas, máis dun participante xa sufriu alguna páxara neste tramo...polo que eu recomendo que se participas por primeira vez "deixes" un pouco de forzas para este final.

Hai auga nos kms 5,10,15,20 e esponxas nos 7,5 e 17,5 (creo que era así).

Vas disfrutar da carreira, sen dúbida!

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 13:21
Asunto: Re: X Vig-Bay

Gracias AGUITA
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 13:57
Asunto: Re: X Vig-Bay

Cada día que pasa me acojono más, se acerca el gran día. Hoy me toca rodar 1h 45 min, lentitos, sobre 5.15, así que estaré rondando los 20 km. Me siguen asaltando las dudas de siempre... Estoy más nervioso que cuando era federado, pero al mismo tiempo tengo la ilusión de un cadete.
vmonpra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/04/08
0 Carreiras
71 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 16:40
Asunto: Re: X Vig-Bay

Gracias Moussambani
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 18:55
Asunto: Re: X Vig-Bay

"Acongojado" estoy yo: ayer no pude hacer la previa, que la tenía para ver mis aspiraciones. Mi pierna, hoy parece que no me molesta, pero también es verdad que no estoy forzando nada. Mañana por la tarde me dirán. Los entrenamientos muy justos, rodajes de 1 hora dos veces a la semana hasta que me dio el dolor (pocos y cutres).

Estoy muy nervioso para la VIG-BAY, primero porque quiero estar bien, sin dolores y porque será mi primera Media. En carrera de 10 km estoy en 5' por lo que supongo en la VIG-BAY podré ir más o menos entre 5.30 y 6' como mucho aspirando a un tiempo alrededor de las 2 horas. Por lo que leo de ayer, hay que ir muy pendiente del recorrido, de las fuerzas y del calor. ¿Creeis que podré andar en ese registro?

Gracias Moussambani por el resumen, es corto pero conciso, ya me avisó MapleLeafs de la "leve subida" con truco. Supongo que será el aflojar un poco.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 19:02
Asunto: Re: X Vig-Bay

pues moussanbani ha explicado el circuito tal cual,al 100%.

...y para los primeriz @ s....mucho cuidado con los ultimos 4 kms....se hacen larguisimos....hay que reservar fuerzas para el final...porque se paga muy caro...
Caellach

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 21:12
Asunto: Re: X Vig-Bay

Moussambani moitas grazas :))

Decir que ate agora estaba indeciso, pero confirmo a miña adesion ao clube dos "Acojonados" e reviso a miña aposta para a VIG-BAY pasando de baixar das duas horas a simpelmente terminar dignamente, refirome sen chorar aos do coche escoba para que me leven, ou roubar unha bicicleta de algun espectador.

Por certo, para os que chegades antes, deixade algo que beber que os ultimos inda por riba de ser os que mais sufrimos cando chegamos non queda nada.

Un saudo
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 22:37
Asunto: Re: X Vig-Bay

Sobre o percorrido eu abondaría nun par de puntos en concreto, especialmente adicados a aqueles/as que non o coñezan e/ou sexan relativamente inexpertos en carreiras de máis de 10kms., como vexo que hai moitos/as por aquí:

- Despois da praia do Vao e a de Canido, hai unha pequena costa que sinalou Moussambani moi atinadamente, pero que rompe bruscamente co ritmo cómodo que se leva ata ese momento. Se non se regula ben ahí e durante a longa subida que ven a continuación (na estrada pola vía a carón do Cabo Estai) o corpo vaise resentir nos derradeiros kilómetros, cando o corpo xa vai xustiño de forzas.

- A baixada dende a Estrada da Vía a Praia América está moi ben para lanzar as pernas e soltalas un pouco, pero procurade non acelerarvos moito se non chegades sobrados de forzas, porque a un corazón a tope de pulsacións o tramo de Praia América fáiselle máis longo e duro do que parece... e os derradeiros kilómetros ata Baiona poden converterse nun auténtico calvario... senón que lle pregunten ao amigo Tartarugo.

Se tedes algo de experiencia en carreiras longas non habedes ter problemas, pero os novatos poden pasalas canutas... e como haxa moito vento ou moita calor nin vos conto.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 22:58
Asunto: Re: X Vig-Bay

banderas escribió:
Se tedes algo de experiencia en carreiras longas non habedes ter problemas, pero os novatos poden pasalas canutas... e como haxa moito vento ou moita calor nin vos conto.

Doblemente "acongojado"...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 23:05
Asunto: Re: X Vig-Bay

Pipe escribió:
banderas escribió:
Se tedes algo de experiencia en carreiras longas non habedes ter problemas, pero os novatos poden pasalas canutas... e como haxa moito vento ou moita calor nin vos conto.

Doblemente "acongojado"...

Unha posibilidade que che ofrezo é que eu che faga de liebre reguladora de potencia durante os primeiros 10kms. e logo que fagas o que che pete e o corpo che deixe no resto do percorrido Mr. Green ... eu supoño que farei a carreira a un ritmo medio en torno aos 5'20''-5'30''/km. con tendencia a 5'40'' periódico puro Mr. Green Mr. Green
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 23:06
Asunto: Re: X Vig-Bay

banderas escribió:
Sobre o percorrido eu abondaría nun par de puntos en concreto, especialmente adicados a aqueles/as que non o coñezan e/ou sexan relativamente inexpertos en carreiras de máis de 10kms., como vexo que hai moitos/as por aquí:

- Despois da praia do Vao e a de Canido, hai unha pequena costa que sinalou Moussambani moi atinadamente, pero que rompe bruscamente co ritmo cómodo que se leva ata ese momento. Se non se regula ben ahí e durante a longa subida que ven a continuación (na estrada pola vía a carón do Cabo Estai) o corpo vaise resentir nos derradeiros kilómetros, cando o corpo xa vai xustiño de forzas.

- A baixada dende a Estrada da Vía a Praia América está moi ben para lanzar as pernas e soltalas un pouco, pero procurade non acelerarvos moito se non chegades sobrados de forzas, porque a un corazón a tope de pulsacións o tramo de Praia América fáiselle máis longo e duro do que parece... e os derradeiros kilómetros ata Baiona poden converterse nun auténtico calvario... senón que lle pregunten ao amigo Tartarugo.

Se tedes algo de experiencia en carreiras longas non habedes ter problemas, pero os novatos poden pasalas canutas... e como haxa moito vento ou moita calor nin vos conto.

pero tampouco pensedes que ten a dureza de Vite jeje. É, como se comentou antes, un tramo de 1,5 kms cunha pendente media dun 3,5% aprox.(de acordo co navegador, comezando a subida a nivel do mar e rematando en 65 metros sobre o mesmo).

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 23:11
Asunto: Re: X Vig-Bay

banderas escribió:
Unha posibilidade que che ofrezo é que eu che faga de liebre reguladora de potencia durante os primeiros 10kms. e logo que fagas o que che pete e o corpo che deixe no resto do percorrido Mr. Green ... eu supoño que farei a carreira a un ritmo medio en torno aos 5'20''-5'30''/km. con tendencia a 5'40'' periódico puro Mr. Green Mr. Green

Tómoche a palabra. Non sei se irei acompañado ou non dende Ourense, pero xa te busco. ¿Vas de azul coma sempre? Saudos.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos