Foros ›
¿Cómo conocistéis CorrerEnGalicia.org ?
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 18:13
Asunto: Re: COMO CONOCISTEIS CORRER EN GALICIA.ORG ?

PUes en mi caso me llevó el google después de buscar "distancia de Castrelos" o algo así. Vamos, que buscaba esto hace 2 años y debo llevar cientos de vueltas por castrelos y 300 posts!!!
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 19:30
Asunto: Re: COMO CONOCISTEIS CORRER EN GALICIA.ORG ?

Tarde en contactar con gente que corrìa, seguramente que al haber cruzado el charco estaba abocado al 100% en mi profesiòn y a buscarme la vìda , luego engordè (un poco, que por mi altura no se nota che Ríndose ) y comencè a trotar por el paseo una o dos veces por semana a los 34, y nunca de forma constante, lo tomaba, lo dejaba (vicios jeje...mentìiiira Sorriso hasta que a finales de 2004 encontrè èsta en Google y la curiosidad mata al gato Muerto , me entusiasmo muchìsimo la idea de conocer gente diferente Mr. Green , me refiero a muuuy diferente, gracias Correr en Galicia, gracias nuevos amìg@s
Un abrazo a todos

www.myspace.com/mrdixiejazzband
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2008, 12:20
Asunto: Re: COMO CONOCISTEIS CORRER EN GALICIA.ORG ?

Creo recordar que foi aló por Maio do 2006,e foi para promocionar a VIII Carreira Pedestre Lestrove-06,e da cal son o organizador Satisfecho
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2008, 12:39
Asunto: Re: COMO CONOCISTEIS CORRER EN GALICIA.ORG ?

Pues yo quería promocionar la modestísima Doble Milla Urbana de Cambados, a la vez que volvía a correr un poquito y ya veis...
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2008, 15:44
Asunto: Re: COMO CONOCISTEIS CORRER EN GALICIA.ORG ?

Cuando me apunte a la maraton de Madrid, buscando planes de entrenamiento y toda la informacion posible, llegue a esta pagina. En principio pense que estaba olvidada pero con el tiempo fui comprobando que se mantenia al dia. En el foro no me enganche hasta hace muy poco.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2009, 14:28
Asunto: Re: COMO CONOCISTEIS CORRER EN GALICIA.ORG ?

Eu pegoume por poñerme as zapas en outubro de 2007. Primeiro un Quilómetro e despois... En marzo de 2008 fun a miña primeira carreira e un compañeiro do traballo falome da existencia desta páxina. Realiza unha labor importantísima no fomento do atletismo en xeral e sobre todo do popular.
Súmome aos agradecementos anteriores a Administrador. Se non existira esta páxina habería que inventala.
Ah e o nick refírese a unha cidade francesa na que teño familiares.
el_chapun

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/09
0 Carreiras
46 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2009, 15:27
Asunto: Re: ¿Cómo conocistéis CorrerEnGalicia.org ?

Pues yo a través de "Spanier" que es mi hermano mayor y el que me metió un poco en este vicio de las carreras. Satisfecho
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2009, 23:22
Asunto: Re: ¿Cómo conocistéis CorrerEnGalicia.org ?

en noviembre, cuando buscaba un calendario del Corre Con Nos, la encontre por casualidad en google.
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2009, 10:58
Asunto: Re: ¿Cómo conocistéis CorrerEnGalicia.org ?

A través de un viejo amigo, Xan_de_Ris, uno de los historicos del foro, aunque ultimamente ande un poco desaparecido
Wiffex

Novo foreiro
Novo foreiro
13/03/09
0 Carreiras
20 Mensaxes
Monforte, CUVI
Respostar citando Envío Xov, 19 Mar 2009, 11:50
Asunto: Re: ¿Cómo conocistéis CorrerEnGalicia.org ?

Fai xa uns meses que o coñezo. Atopei CorrerEnGalicia cando andaba a buscar planes de entrenamento e información para zapatillas. Despois de estar lendo bastantes temas dentro do foro e o observar o bo ambiente que había foi o que fixo que dende aquela esté revisando o foro diariamente Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos