Foros ›
IV Media Marathon Concello de Vilagarcía
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2009, 13:28
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Eu este ano quería facer dúas medias e unha seguro que vai ser a vig-bay, pero entre as outras tres (vilagarcía, feirarrúa e betanzos) terei que escoller unha ou ao sumo dúas, por que facer as catro parece un pouco demasiado para o meu corpo. Polo que estou vendo vilagarcía é un terreo propicio para marca e ademais despois da vig-bay fondo xa vamos ter, así que probablemente me veredes por alí dando todo o que teña.

Un saudo.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2009, 16:29

Acabo de leer que esta carrera tiene la distancia homologada ¿es esto cierto? En principio no entraba en mis planes pues coincidía con la de Corrubedo que también me apetecía mucho, pero si es así seguramente me decante por ésta.
Cristian

Novo foreiro
Novo foreiro
16/03/09
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 19:26

Onde hay q apuntarse???
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5808 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 19:34

No coincide con la de corrubedo, ésta es el fin de semana anterior, y también la de carballo
liebre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/01/70
0 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 20:10

unha consulta por si hay alguen da organizacion....este ano é de novo cto. galego de media maraton? e por outro lado si non o fose supoño que é circuito homologado? do resto perfecto todo...

www.facebook.com/inter...ng/?ref=hl
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
226 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2009, 13:21

Alguna persona tiene alguna novedad sobre esta prueba?? Mi pregunta es porque en el calendario se apuntaba el día 17 para abrir las inscripciones y sin embargo yo no he visto información.

Es seguro que se hace?
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2009, 15:57

liebre escribió:
unha consulta por si hay alguen da organizacion....este ano é de novo cto. galego de media maraton? e por outro lado si non o fose supoño que é circuito homologado? do resto perfecto todo...

Aunque no soy de la organización,te respondo.Este año no será campeonato gallego,el campeonato de media maraton aún no tiene fecha, y según me han comentado según parece se va a celebrar este año en algún punto de Lugo.
liebre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/01/70
0 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2009, 16:22

hola elyana, segun me comentó la propia federacion que incluso estaban a la espera de que la vig bay les respondiesen para que su prueba fuese el campeonato gallego, la verdad es que no me entero....

Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2009, 17:18

Espero poder ir xunto co meo fillo, sería o noso estreno nunha media, a ver si aguantamos.
Falta que poñades mais información, sobor de categorías,edades, horario,etc.
Vemonos aburiño.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Lun, 23 Mar 2009, 0:09

Elyana escribió:
liebre escribió:

Aunque no soy de la organización,te respondo.Este año no será campeonato gallego,el campeonato de media maraton aún no tiene fecha, y según me han comentado según parece se va a celebrar este año en algún punto de Lugo.

Yo tampoco soy de la organización, ni de la Federación..... De todas formas, en ChampionchipNorte lo anuncian como Campeonato Gallego de Medio Maraton... --> CCNORTE
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Mar 2009, 20:47

Elyana escribió:
liebre escribió:

Ojalá fuera así, no por que esté en contra de la Media de Vilagarcia, sino que creo que sería bueno que no fuera siempre en el mismo lugar y si es en la provincia de Lugo sería una muy buena noticia, ya que sólo tienen la media de Ferreirua.
Mantennos informados.
rafabosch

Novo foreiro
Novo foreiro
24/03/09
0 Carreiras
3 Mensaxes
Igualada, (Barcelona)
Respostar citando Envío Mar, 24 Mar 2009, 16:11

Hola corredores. Me llamo rafa. Soy nuevo en este foro. Soy corredir de Cataluña y por motivos personales vengo a Galicia a menudo. ¿Me podeis decir que tengo que hacer para inscribirme a la media de Villagarcía de Arousa? Y me podeis dar la página web de la carrera? Graciñas. Allí me vereis.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Mar 2009, 16:25

rafabosch escribió:
Hola corredores. Me llamo rafa. Soy nuevo en este foro. Soy corredir de Cataluña y por motivos personales vengo a Galicia a menudo. ¿Me podeis decir que tengo que hacer para inscribirme a la media de Villagarcía de Arousa? Y me podeis dar la página web de la carrera? Graciñas. Allí me vereis.

La inscripción se realiza en la página web de championchip norte. Aquí tienes el enlace:

www.championchipnorte....&ini=0
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Mar 2009, 16:27

rafabosch escribió:
me podeis dar la página web de la carrera? Graciñas. Allí me vereis.

No sé si tiene página web. A todo esto que lo disfrutes entre nosotros.
liebre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/01/70
0 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Mar 2009, 16:54

efectivamente en la pagina de championchipnorte la ponen como cto. gallego de media maraton.... Pensando Pensando

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos