Foros ›
Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Mar 2009, 14:25
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Cheetos, ven maña a PRE Vig-Bay e tiras ata onde poidas.......a este equipo parece que o mirou un chosco, Fandi tamén lesionado joer!!!

Se eu puiden, ti tamén...
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Sáb, 14 Mar 2009, 23:14

Estou noutro curso en Compostela. Se non, si que ía... Dalle duro, pero sen reventar, eh.
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Mar 2009, 9:52

As camisolas xa estan serigrafiadas, a ver se vos gustan. O final cobraronme 6 € por cada unha, asi que ide aforrando para abonarme 16,90€ cada un, que despois chega o dia e tedes que deixar de pagar a luz para pagarme a min.
A miña lesion esta estacionaria, pero de todo los xeitos teño esperanzas de poder correr, ainda que sexa con dor, pero o malo e que levo 15 dias sen adestrar, e pareceme que non me van a deixar facer nada esta semana tampouco salvo pesas, asi que ala foi todo o traballo a tomar polo saco, pero bueno, hai que estar animados, q non pasa nada.
Saudos a todos e animo que xa non queda nada (mal que me pese).
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2009, 23:25

E pilotín que aforre para pagarme o arroz con bogavante en Canido. Que como non amplíen o prazo da Vig-Bay vai levar un "non presentado" caralludo ... Mr. Green
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mar 2009, 0:40

Eu non sei que facer, hoxe o señor doutor dixome que se me empeñaba que corese, (a vig bay), pero que el me recomendaba que non, que esperase à seguinte. Asi que non sei que facer a dia de hoxe, teño que maduralo, de momento vou a consultalo coa almofada.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 20 Mar 2009, 21:32

Xa volo digo eu. Fandi non ven á Vig-Bay. Recibirei eu as camisolas por transportista e xa as levo o domingo cedo á saída. A este paso... Muro
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2009, 20:07

Boas "archienemigos",Tartarugo andiven a ver sos reslutados e como xa me sai, a 2ª volta foi mais lenta ca 1ª,ainda asi e un bo tempo,espero que estes animado e recuperes pronto pra o domingo,e haber se Cheetos se anima ainda que sexa a animar.
Por outro lado felicitar a esa lebre que tedes vestido de azul que gañou hoxe.
Ata o domingo que ven PRGs
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 25 Mar 2009, 10:34

Xa temos camisolas! As que levan nomes largos quedan guapísimas, a de PIC como que ... bueno, é curriña... Tartarugo, xa te chamo pola noite para quedar (chamada de onte dun 88611...). Eu creo que é perfecta de talla.
Grazas Fandi!

P.D. Ide preparando 17 leuros por persoa.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Mar 2009, 23:05

O sábado vemonos para a recollida de dorsal e camiseta personalizada.....Por certo, que coa carreira do CUVI xa pasei dos 100 km en carreiras do circuito, o seguinte obxectivo chegar ós 1000 puntos (se todo vai ben na Vig Bay será na carreira de Ordes)

Dende aqui felicitar a Tara pola sua medalla de bronce provisional Bailar no circuito feminino e tamén unha felicitación para os porriñeses do foro, xa que marchamos novenos na clasificacion de localidades e debemos ir dos primeiros se houbese coeficiente Satisfecho

pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Mar 2009, 13:06

¿Qué tal equipo? a ver que tal o facemos na VIG-BAY levamos baixas tanto dentro como fora da carreira chimpin non vai e chetos e mais eu imos lesionados e baixos de forma a ver que pasa tartarugo dependemos de ti tes que rematar a carreira polo menos pa que remate algun por que nimo tampouco sei se irá e fandi ese sexto corredor tampouco vai e chetos non acaba seguro, eu comezo a ter dubidas jejeje un saudo

roipic www.alassolidarias.org
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 26 Mar 2009, 15:21

E digo eu, esa coma que aparece ó final do texto foi un descuido do dedo, non é? Mr. Green

E é verdade que igual non remato. Como te vexa moi fundido por Canido xa quedo alí collendo mesa...
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Mar 2009, 20:43

So vos digo que animo, e que hai que chegar nenos, polo menos o que corra co meu dorsal, jejeje, e a marca e o de menos.

FORZA CHAVALES!!!!!
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Mar 2009, 20:47

hola ,hola gracias compi sa sabes unha tauro nunca se rende ,cheetos haber si colles sentidiño jeje eres a caña do grupo ,vemonos
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 27 Mar 2009, 22:42

Fandi non te preocupes que o teu dorsal vai chegar a meta e vai facer un bo tempo hehe menos de 1:40. E xa che darei a camisola e os 15 euros hehe 1 saudo e a recuperarse. Payaso

roipic www.alassolidarias.org
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Mar 2009, 13:15

Fandi, meu, gracias polo teu esforzo co tema das camisolas e por preocuparte por conseguirme a talla adecuada Guiño .....xa ma deu Cheetos e quedame como un guante.......xa estou descontando as horas para que abran o Decathlon de Puxeiros e ir a polas camisolas Kalenji xxl, todas as que poida Mr. Green Mr. Green Mr. Green , ja ja ja

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos