Pipe escribió: | ||||||
Ese fue el anterior a mí!!!... pero que yo sepa, era un tío, al único que no conseguí adelantar en mi super-sprint en la recta (de hecho nos dieron el mismo tiempo total). Y creí entender que supergacela es chica... |
Caellach escribió: | ||
Pipe, Pipe... q..., metendo fichas eh? q nos foros non se liga oh... ademais Supergacela pode ser Supergacela Macho ou Supergacela Femia, pero claro ti seguro que o imaxinache como un tenra e fermosa femia :)) O que fai ser de mente sucia... !!! hehehehe. Unha aperta meu |
Pipe escribió: | ||||
Pois en serio... nalgún texto que escribiu pensei que era unha rapaza. Eu non ligo no foro tío... que teño muller e fillos... e se me entera de todo, ¡que ven ás carreiras comigo!. |
banderas escribió: | ||||||
¡Calade, calade! A metedura de pata máis grande que tiven no foro foi cando pensei que Bareixa era unha rapaza e resultou un home feito e dereito Menos mal que no foro non hai cámaras, porque a cara de gili que me quedou foi moito Menos mal que o tema aclarouse a agora incluso facemos boas migas por ahí... no CARMA... nas carreiras (ainda que él moito máis adiante ca min, claro) |
supergacela escribió: |
Pues estas en lo cierto Pipe nos dieron el mismo tiempo bruto y si entras a ver las fotos que venden. En la que llego yo a meta se te ve a ti justo detras con el dorsal 3103 Bueno pues na con un poco de suerte intentare ir a la carrera de Padrón o la de Villagarcia nos vemos |