Foros ›
Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 11:35
Asunto: Re: X Vig-Bay

Hola... alguien sabe cuándo se podrá meter el puesto en que quedamos en la VIG-BAY para el circuito? tengo ganas de ver el resultado por equipos... a ver si se cumplen las predicciones de ivanno

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Caellach

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 15:31
Asunto: Re: X Vig-Bay

Pipe escribió:
banderas escribió:
Pipe escribió:
supergacela escribió:
No sólo fui capaz de acabar sino que para mi lo hice en un tiempo que nunca me hubiese imaginado 1:56:11

Hola supergacela... el tiempo que dices es el total (desde el disparo) o el neto? lo pregunto porque mi neto fue de Mr. Green 1:56:18, lo cual querría decir que te seguía de cerca.

Pipe, estiven comprobando os tempos e o único corredor que fixo 1:56:11 en tempo (neto ou bruto... neste caso neto) entrou no posto 2495, así que ti verás o cerca túa que andivo Silbar Mr. Green

Ese fue el anterior a mí!!!... pero que yo sepa, era un tío, al único que no conseguí adelantar en mi super-sprint en la recta (de hecho nos dieron el mismo tiempo total). Y creí entender que supergacela es chica...

Pipe, Pipe... q..., metendo fichas eh? q nos foros non se liga oh... ademais Supergacela pode ser Supergacela Macho ou Supergacela Femia, pero claro ti seguro que o imaxinache como un tenra e fermosa femia :)) O que fai ser de mente sucia... !!! hehehehe.

Unha aperta meu Sorriso
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 15:36
Asunto: Re: X Vig-Bay

Caellach escribió:
Pipe escribió:
[Y creí entender que supergacela es chica...

Pipe, Pipe... q..., metendo fichas eh? q nos foros non se liga oh... ademais Supergacela pode ser Supergacela Macho ou Supergacela Femia, pero claro ti seguro que o imaxinache como un tenra e fermosa femia :)) O que fai ser de mente sucia... !!! hehehehe.

Unha aperta meu Sorriso

Pois en serio... nalgún texto que escribiu pensei que era unha rapaza. Agora releín todo e, efectivamente, debo andar errado. Avergoñado Avergoñado

Eu non ligo no foro tío... que teño muller e fillos... e se me entera de todo, ¡que ven ás carreiras comigo!.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 19:30
Asunto: Re: X Vig-Bay

Pipe escribió:
Caellach escribió:
Pipe escribió:
[Y creí entender que supergacela es chica...

Pipe, Pipe... q..., metendo fichas eh? q nos foros non se liga oh... ademais Supergacela pode ser Supergacela Macho ou Supergacela Femia

Pois en serio... nalgún texto que escribiu pensei que era unha rapaza.

Eu non ligo no foro tío... que teño muller e fillos... e se me entera de todo, ¡que ven ás carreiras comigo!.

¡Calade, calade! A metedura de pata máis grande que tiven no foro foi cando pensei que Bareixa era unha rapaza e resultou un home feito e dereito Avergoñado Menos mal que no foro non hai cámaras, porque a cara de gili que me quedou foi moito Avergonzado

Menos mal que o tema aclarouse a agora incluso facemos boas migas por ahí... no CARMA... nas carreiras (ainda que él moito máis adiante ca min, claro) Muerto
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2009, 21:31
Asunto: Re: X Vig-Bay

banderas escribió:
Pipe escribió:
Caellach escribió:
Pipe escribió:
[Y creí entender que supergacela es chica...

Pipe, Pipe... q..., metendo fichas eh? q nos foros non se liga oh... ademais Supergacela pode ser Supergacela Macho ou Supergacela Femia

Pois en serio... nalgún texto que escribiu pensei que era unha rapaza.

Eu non ligo no foro tío... que teño muller e fillos... e se me entera de todo, ¡que ven ás carreiras comigo!.

¡Calade, calade! A metedura de pata máis grande que tiven no foro foi cando pensei que Bareixa era unha rapaza e resultou un home feito e dereito Avergoñado Menos mal que no foro non hai cámaras, porque a cara de gili que me quedou foi moito Avergonzado

Menos mal que o tema aclarouse a agora incluso facemos boas migas por ahí... no CARMA... nas carreiras (ainda que él moito máis adiante ca min, claro) Muerto

Anda que la cara que se me quedó a mí cuando me dijeron: ¿pero tú no eras una chica? Avergoñado
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 8:55
Asunto: Re: X Vig-Bay

Ya podeis mandar vuestro puesto para el circuito.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 19:52
Asunto: Re: X Vig-Bay

Que tal Pipe y Banderas perdonad que no contestase antes pero es que llevo unos días sin entrar en el foro pues estais en lo cierto en casi todo jejejej

Pipe en que el que entro delante de él era un tio y Banderas en el tiempo neto del 2495 pues ese es supergacela

Asi que olvidaros de ligar y poneros a correr que tenemos que mejorar estos tiempos

un saludo
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 20:05
Asunto: Re: X Vig-Bay

Pues estas en lo cierto Pipe nos dieron el mismo tiempo bruto y si entras a ver las fotos que venden. En la que llego yo a meta se te ve a ti justo detras con el dorsal 3103

Bueno pues na con un poco de suerte intentare ir a la carrera de Padrón o la de Villagarcia nos vemos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 20:32
Asunto: Re: X Vig-Bay

supergacela escribió:
Pues estas en lo cierto Pipe nos dieron el mismo tiempo bruto y si entras a ver las fotos que venden. En la que llego yo a meta se te ve a ti justo detras con el dorsal 3103

Bueno pues na con un poco de suerte intentare ir a la carrera de Padrón o la de Villagarcia nos vemos

Tio!!! lo estaba mirando ahora mismo!!! qué gracia. En la tercera foto tuya, se te ve controlando que no te alcance... jajajaja.

Oye, yo no sé si estaré muy entero para Padrón. Si te apetece, vamos juntos... visto que salimos a la par y llegamos a la par... Avergoñado

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 21:29
Asunto: Re: X Vig-Bay

Pues nada Pipe si al final puedo ir eso está echo además esto de correr con alguien que anda más o menos como uno también ayuda

Por cierto menudo esfuerzo que me hiciste pasar para que no me pillaras jejejjeje

un saludete





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos