Foros ›
IV Media Marathon Concello de Vilagarcía
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 17:58
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Pois en efecto, ainda quedan almas caritativas... o bó de TitoFlis cedeume o seu dorsal... ou cando menos o seu nome e número de DNI para ir recoller o dorsal e mailo chip. Guiño

En fin... ainda que faga marca persoal non quedará co meu nome... unha magoa Indiferente ... pero como non estou para moita festa tampouco pasa nada. Por certo, ainda queda xente por ahí sen dorsal Pensando ... creo. Este ano se pasaron un pouco cortando tan rápido a inscripción Demo ... será que non querían ter moita xente... ¡¡o que fai a crise!! Muerto
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 21:31

Pois iste domingo vou perdelo virgo nunha media, despois de escomenzar niste mundillo en xuño 08 alá por Oubiña (Cambados). Finalemente decidinme co meo fillo a correr xa unha carreira coma os homes, a ver o que sae, esperamos rematala honrosamente por debaixo de 1h40, se se pode.
Sorte pra todos os participantes e disfrutade da carreira.
Lambdata

Novo foreiro
Novo foreiro
16/03/09
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 21:41

É unha carreira de moito nivel? Vai ser a miña primeira media e tampouco quería entrar de último ás dúas horas... máis que nada porque me da un chisco de vergoña, e tal...
miguel1985

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/04/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
Vigo/Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 22:14

Lambdata yo el año pasado hice la VIG-BAY en 1h:52' y luego fui a Villagarcia, y al salir practicamente iba de último..¡. Luego recuperé algo porque de último no llegué. Lo que sucede en esta carrera es que hay mucha menos gente que en otras carreras más populares como la VIG-BAY y si estás acostumbrado a eso, en esta al salir te parece que vas solo.... Pero que no te preocupe eso, ya que como son tres vueltas al mismo circuito, luego te doblan y la gente ya no sabe quién va de primero y quién de último, Moi feliz
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 23:33

Ängel, os cafés quérelos con xeo, cunhas jotiñas ou cun chorrete de whyskey, mellor dámosche un de cada, porque a verdade é que nos saes ben barato!!!

Vémonos o domingo pola Arousa!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 6:46

O Tempo:

previsión domingo segundo meteogalicia (a día de hoxe mércores):
Cita:

Durante a fin de semana teremos a presencia de aire frío e húmido procedente do Atlántico norte que nos deixará xornadas de moita nubosidade e chuvias febles e dispersas. As temperaturas serán baixas para a época do ano. O tempo tenderá a estabilizarse lentamente na vindeira semana.
O que máis medo me da é a temperatura, pois probablemente non cheje ós 20 grados. Se ademáis chove xa me j*deu, afectame máis sicolóxicamente que no plano físico. Quero sol ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

previsión medio-plazo: www.meteogalicia.es/ga...mprazo.asp

previsión Vilagarcía: www.meteogalicia.es/ga...dades.asp#
gamant

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/09
0 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 11:39

Hola a todos he leido vuestras opiniones y me ha llamado la atención alguno de los entrenos que haceis la misma semana de la competición, en el caso de la media de Villagarcia, creo que la semana de la carrera hacer rodajes superiores a una hora no es muy adecuado. El cuerpo necesita asimilar los entrenos y necesita descanso, se presupone que la misma semana toda la carga de km debería estar hecha. un saludo
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 18:42

corroseguro escribió:
corroseguro escribió:
Yo estoy inscrito pero aunque tenía mucha ilusion en participar casi seguro
que no lo voy hacer,pues me estoy resintiendo en mi "rodilla mala" y no he
podido entrenar como debido y una Media es una Media aunque sólo vayas en plan rodaje.
Si alguien quiere mi dorsal,y una vez me confirme en un par de días mi casi segura no participacion,me lo puede decir en un privado que le envío los datos necesarios para que se haga con mi número.
Saludos.
Definitivamente acaba el médico de aconsejarme no corra mientras no conozca el resultado de unos tests a realizar. Algún forero me había solicitado en privado dado el caso le reservara el dorsal,pero veo que tambien se lo acaba de ceder otro forero. El mío si alguien lo desea me lo diga por un privado.Saludos.
ah! categoría HOMBRE Veterano de 55 hasta 60 años.

Friends forever
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 20:26

Hola a todos, podedesme dar algunha informacion desta carreira, porque o que escoito dela e solo de pasadas e como e a primeira vez que vou non sei que perfil ten nin nada polo estilo. Gracias
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 21:11

Por partes:

A diego080782 decirlle (por certo vai nick tan lioso) que o de menos neste caso é o perfil pois prácticamente non ten... ou sexa... é prácticamente plana xa que só hai un pequeno repeitiño de nada chegando a Vilaxoan, pero realmente se trata dunha chincheta que non da para recuperarse na baixada nen para cansarse na subida. Iso sí, son tres veces ida e tres veces volta xa que se trata dun circuito de algo máis de 7 kms. se non cambiaron nada no percorrido tradicional.

Aos que se estrenan na distancia decirlles que o importante para rematar unha media é ter ben amoblada a cachola... o físico importa para facela mellor ou peor, pero para rematala é fundamental e básica unha boa testa.

Ao resto comentarlles que si o tempo ven fresco algúns que adestramos de noite imos agradecelo Mr. Green e se a maiores chove un pouquiño ainda o agradecemos (xa se sabe que nunca chove a gusto de todos) Silbar

O principal problema (para algúns) é o monótono de dar tres voltas (ainda que así se pode ver aos cracks en repetidas ocasións... incluso ás veces doblandonos, claro Avergoñado ) e que dependendo de onde sopre o vento pode facerse moi dura Muerto ... o mellor sería que non soprara nadiña, claro.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 21:33

Pues parece que finalmente va a llover...y lo que es peor bastante viento 32 km/h

Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 21:46

Para el que le pueda interesar, acabo de abrir un hilo para un posible alquiler de un bus desde Ourense para la media de Villagarcia.

Os dejo aqui el LINK

Saludos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 1:37

Hoy fue mi último entreno fuerte para Vllagarcía: casi 22 kmos. en 1:30, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 1:37

Por cierto, mal tiampo nos dan para este domingo, qué pena!!!!!!!!!!!!!!!!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 8:30

Banderas, eu apúntome ó teu "autobús" de 5'10"/km Silbar

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas