Foros ›
Autor
Mensaxe
liebre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/01/70
0 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 10:15
Asunto: dorsal para media villagarcia

hola buenas , algun corredor por el foro esta inscrito y no va a participar en la media para ceder el dorsal...???

www.facebook.com/inter...ng/?ref=hl
Bernardino_Jos

Novo foreiro
Novo foreiro
21/04/09
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 10:46
Asunto: Re: dorsal para media villagarcia

Hola, eu tamén necesito un dorsal para que o meu avó poda correr esta carreira... por menos de 24 horas non puden rexistralo por un erro informático e o pobre entrena solo para esto...bueno...
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 10:48

liebre escribió:
hola buenas , algun corredor por el foro esta inscrito y no va a participar en la media para ceder el dorsal...???

Hola liebre, creo que estamos no mesmo caso, unome a ti na mesma loita...facemos cola coma na charcuteria. Levo suplicando dous dias polo mesmo, a ver si temos sorte... Rezar
lunaplateada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/03/06
0 Carreiras
179 Mensaxes
VIVEIRO
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2009, 16:53

Hola somos do C.D. EGOVARROS-VIVEIRO e temos un dorsal, dun atleta que está enfermo e non pode ir, o que estea interesado que se poña en contacto con nós.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 8:09

Boas, eu necesito TRES dorsales. Xa sei que é practicamente imposible pero por probar que non quede. Póñome a cola.

Eu xa teño o meu dorsal pero uns compañeiros deixaron todo para a última semana e quedaron sin poder apuntarse.

Gracias

Un saúdo
luisoceive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/08
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 10:01

buenos días Bernardino:

Un amigo mío está inscrito en la categoría de 38 años y casi seguro que no vaya a correr, lo siento en el alma por el resto que también necesitan el dorsal pero lo de tu abuelo me ha tocado la fibra y en un 99% puedes contar con el dorsal si te interesa dime como ponerme en contacto contigo.
saludos
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 11:30

luisoceive escribió:
buenos días Bernardino:

Un amigo mío está inscrito en la categoría de 38 años y casi seguro que no vaya a correr, lo siento en el alma por el resto que también necesitan el dorsal pero lo de tu abuelo me ha tocado la fibra y en un 99% puedes contar con el dorsal si te interesa dime como ponerme en contacto contigo.
saludos
Luisoceive: no debes sentirte mal porque otros necesiten dorsal,por lo que veo todos están servidos, y el que realmente lo necesite que se preocupe en solicitarlo a quién lo está ofreciendo Guiño

Friends forever
xoxe

Novo foreiro
Novo foreiro
4/02/07
0 Carreiras
9 Mensaxes
DEVESA
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 12:25

Necesito dorsal ,poñome a cola.
gracias.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 12:52

Escuchad a correseguro, os dice que lo soliciteis a quien lo ofrece, el club Egovarros de Viveiro, parece ser tiene uno daros prisa el telf de Paco es
982598160 Saludos desde Viveiro.

www.cristobalrodriguez.es.tl
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 13:01

O que esta claro e que si traen un par de palets de Dorsales seguro que se colocan.
Aviso para organizasao de que algo falla para que esto este a pasar.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 14:34

O que está claro é que o plazo de inscripcion foi de un mes, a inscripcion e gratuita e faise o instante e é presumible que todos nos consultamos el calendario de carreiras para programarnos.Creo non hai escusa, mais ben deisadez. Pensando

Friends forever
lunaplateada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/03/06
0 Carreiras
179 Mensaxes
VIVEIRO
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 14:49

Boas de novo, o dorsal xa llo deixamos a un foreiro en caso de que non poida ir outro atleta do clube, informareivos.

Un saudo
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 14:57

corroseguro escribió:
O que está claro é que o plazo de inscripcion foi de un mes, a inscripcion e gratuita e faise o instante e é presumible que todos nos consultamos el calendario de carreiras para programarnos.Creo non hai escusa, mais ben deisadez. Pensando

Tes moita razon sobre que o periodo de inscripcion e dun mes e tal e tal ...,pero a maioria de nos non somos "pofesionales" ,senon populachos,non estamos federados,nen integrados en clubes,nen nada polo estilo,senon que somos participes de carreiras co animo de pasalo ben e de mellorar nosas marcas persoais,que para nos son maravillosas e para outros escarallantes de risa....con todo isto penso que pechalo prazo de inscripcion cunha semana sería o mais loxico,por que a maioria de nos si lle preguntas por unha planificacion dunha carreira non moi importante a un mes dalle a risa(xa sabes traballo,familia ou pintar a asotea).
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 15:08

Corroseguro ten parte de razon, e Tito por suposto tamen...
Esta claro que nesta pagina faise moi boa referencia as carreiras, horarios, plazos de inscripcion etc...pero como di Tito, os que corremos por gusto, por batir as nosas marcas, non planificamos, vemos como van as cousas dia a dia. De feito eu esperei a inscribirme hasta o ultimo momento porque non estaba seguro de ir, e non queria coller un dorsal que secadra non utilizaria. O problema e que eu por exemplo contaba con que te podias inscribir dentro da semana da carreira, pero despisteime....
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 15:18

Iso é a novatada,Tito,Moncho, entendo que aínda sodes novos en esta web.Os mais asiduos ou veteranos entrando en estas paxinas, ainda sendo totalmente populares e pasteleiros, e aínda corramos moi esporádicamente, normalmente consultamos o calendario de carreiras para ir pensando e tomando nota en cales participar.O calendario se debe consultar con certa frecuencia pois van añadíndose novas carreiras e a veces levan xa moito tempo anunciadas. Guiño

Friends forever

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos