Foros ›
dorsal para media villagarcia
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 17:43
Asunto: Re: dorsal para media villagarcia

TitoFlis escribió:
...por que a maioria de nos si lle preguntas por unha planificacion dunha carreira non moi importante a un mes dalle a risa(xa sabes traballo,familia ou pintar a asotea).

Para os corredores o idóneo sería poder inscribirse o mesmo día da carreira, pero moi probablemente dese xeito a organización non podería ter camisetas, bebidas, comida, dorsales, chips, etc., para todos.

E si hai quen se queixa de non poder planificarse a dúas semanas vista, nunca poderá correr carreiras como a Behobia ou un maratón importante (planificacións de incluso a un ano vista e pagando por anticipado cantidades respetables!!!!) Muro
Bernardino_Jos

Novo foreiro
Novo foreiro
21/04/09
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 17:53

hola, eu vivo aquí en Vilagarcía e o problema para este tipo de acontecementos é que se contrata a unha empresa mediado o sistema por un motor de páxina web neste caso ChampionChipNorte (unha empresa moi profesional). Os problemas acontecen cando unha persona de idade (o meu avó naceu no 1946) non se entende cos ordenadores e, usando o atletismo como forma de superación, se atreve "con todo", veñen os problemas de ahí... o único polo que eu creo que esto que é algo de carácter humano se está "profesionalizando" demasiado... se alguén pode ofrecerme ese dorsal que me envíe un mail a nino @ sigaltec.com porque dende o meu perfil non lle podo enviar mensaxes privados a certos usuarios da páxina. Saludos e ánimo.
lunaplateada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/03/06
0 Carreiras
179 Mensaxes
VIVEIRO
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 18:34

Hola temos un dorsal de muller categoria W-45.

Si a alguén lle interesa que me mande un correo canto antes.

Un saudo
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 20:50

Pois eu sei dalgún que escribiu un mail o sábado pola mañá a Championchip (o plazo rematara o venres) e non recibiu resposta a día de hoxe... Creo que teño que unirme aquí á cola da petición de dorsáis...
P.D. Non é un foreiro, pois non ten fácil acceso a internet.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 21:48

Estou dacordo que debemos consultar o calendario mas a miudo, eu tamen peco de dispistarme, aunque as populares que poido ir usoas para coller ritmo de competición.
Saudos a tod@s

www.cristobalrodriguez.es.tl
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 11:36

ó final eu tampouco podo ir así poño á vosa disposición o meu dorsal
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 15:22

francesco escribió:
ó final eu tampouco podo ir así poño á vosa disposición o meu dorsal

Voute mandar unha mensaxe persoal... Guiño
CHAMY

Novo foreiro
Novo foreiro
5/04/06
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 17:41

Boas tardes, por alusións vou a responder os vosos comentarios.

O prazo de inscrición, com algún forero indicou foi de un mes dende o 17 de marzo o venres 17 de abril, 9 días antes da proba. É certo, que para moitos atletas é máis cómodo inscribirse o mesmo día da proba, pero como organización, eso xenera un problema en canto a ¿cantas camisetas de agasallo necesítase?,¿canta froita ou augas para os diferentes avituallamentos precísanse ante unha proba desta distancia?, ¿para cantos atletas contratas o seguro de accidentes?, nos, na Carreira Nocturna que organizamos no verán, de 8 km. de distancia, permitimos a inscrición o mesmo día, pero entendemos que o que require a organización dunha media, na que este ano inscricibironse máis de 1100 atletas, non se pode dixar para o último momento, e debe estar todo argallado canto antes. O fin e o cabo, despois cado hai retrasos na entrega de dorsal ou pouca auga nos avituallamentos,ou os primeiros que rematan collen máis bebidas isitónicas a "culpa" e da organización.
De todos modos, esto non émáis que unha opinión persoal na que podo estar equivocado, así que agradecemos todo tipos de comentarios e críticas, sexan positivas (esperemos que a maioria deles) ou negativas, pois de todo aprendemos, e o fin e o cabo vos, os atletas , sodes os principais protaginistas deste evento. Un saúdo e grazas por correr con nos
Diego.Novelle

Novo foreiro
Novo foreiro
23/04/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 18:16

Hola pongo a disposición de quien quiera dos dorsales para villagarcia quien lo quiera que me mande un email a diego.novelle @ gmail.com.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 18:50

Vaia putada eu tampouco non teño dorsal non sei que pasou este ano para que me collera o tren parabens atodos que vades a correr.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 19:36

Diego.Novelle escribió:
Hola pongo a disposición de quien quiera dos dorsales para villagarcia quien lo quiera que me mande un email a diego.novelle @ gmail.com.

Outro que vou tentar... Mr. Green

Edito: Moitísimas grazas Diego. E que te recuperes pronto!
nedas

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/09
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 14:42

hola,dispongo de un dorsal
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8106 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2009, 8:10

Suerte a todos los que participais en la prueba. Yo otra vez será que toca el MAPOMA. Esperemos no quedar muy deshechos y poder acudir en plan recuperación a la media de Ferreirúa.
chulilla

Novo foreiro
Novo foreiro
25/04/09
0 Carreiras
1 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2009, 10:19

Hola a todosssss! No voy a poder participar mañana, así q si a alguien le interesa mi dorsal q me lo diga...
lunaplateada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/03/06
0 Carreiras
179 Mensaxes
VIVEIRO
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2009, 17:43

Hola teño mais dorsais para deixar si alguén lle interesa que mande unha mensaxe.

Un saudo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos