Foros ›
Autor
Mensaxe
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2009, 21:15
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Hola! Moito ánimo nopudoser que as lesións recuperanse descansando pero tamén con optimismo. Espero que poidas volver pronto a correr.
Síntoo equipo pero a Padrón non vou, asi que bekele para outra será. Moita sorte mañan.
Abur.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2009, 16:02
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas equipo, vastante molante la carrera de padron, iva cascao, porque como no sabia si finalmente iria, entrene el dia anterior por la mañana, más otros menesteres y actividades de ocio, hicieron que llegara mermado a la carrera, pero finalmente, y por los pelos marque un ritmo inferior a 4min/km, asi q estoi contento Satisfecho .


Última edición por bekele o Mar, 14 Abr 2009, 17:40; editado 1 vez
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2009, 16:03
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Veo que las lesiones se siguen cebando con nuestro equipo, toda una pena, porque este finde hay una manada de carreras pa elegir, a mi me encantaria ir a la de Paderne de Allariz, pero queda mu lejos, es mucha distancia y tengo una marathon la semana siguiente Pensando , asi que descartando a do Corgo por legania, me queda el corre con nos, unos 5 km de tranqui Molón el domingo por la mañana o ir a carballo e intentar hacer marca en el 10000, aun que tampoco seria el dia más adecuado, ante esta disyuntiva me hayo, pero bueno supongo que acabare por ir a carballo.


Última edición por bekele o Mar, 14 Abr 2009, 17:38; editado 1 vez
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2009, 16:07
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Bueno espero que esa fascitis de Arzuan, y las perennes lesiones de nopudoser y rafita toquen pronto a su fin.

Ya pondreis poraquí vuestra eleccion pa este fin de semana, yo de momento apunto carballo, haber si se viene tambien uzal, que luego me quedo solo y los de los otros equipos me pegan Ojo morado Ojo morado , jeje. Moi feliz vémonos.

Bekele --- Carballo.

NOTA IMP: ESTOS 3 MENSAJES FORMABAN UNO SOLO, PERO DEBIDO A QUE PILLO INTERNÉ DE UNA BIBLIOTECA, Y POR LAS TARDES SE COGE MALAMENTE ME ENVIO EL INICIAL 3 VECES, ASI Q LO DIVIDI EN 3 PA NO PONER EL TOSTON 3 VECES, (¿sabe alguien como se eliminan los mensajes repetios?)VÉMONOS
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Xov, 16 Abr 2009, 21:57
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Pois eu en principio, tirarei a Lugo, ao corre con nos. Teño moita falta de entreno e quero facer unha distancia corta,a ver como vai o pe, así que...intentarei gañar algún puntiño, pero poucos serán...Un saúdo!

Bekele --- Carballo
arzuán --- Lugo
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2009, 22:32
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Hola a todos. Eu non vou correr este fin de semana, teño traballos para facer e non vou a Coruña para que compense ir ata Carballo. Moita sorte a bekele e arzuan o domingo e ánimo para rafita e nopudoser coas lesións.
Saúdos.
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2009, 16:33
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Bueno, xa estou de volta de Lugo. A verdade,non as tiña todas comigo,como xa dixen hai uns días, e a verdade, que sufrín bastante pola falta de entreno. Polo lado bo, que non notei nin unha soa molestia no pé, así que agora a entrenar para intentar ir mellor noutra. A carreira, sei que podería tela feito mellor, pero bueno, uns puntiños que puiden rascar,a ver cantos. Posto final 322, de 579 que chegaron a meta. Sensación final, que sei que teño que dar máis, pero...pouco a pouco, o máis importante é a dor. Xa vin que bekele moi ben por Carballo, pena do trofeo, pero vamos,que indo como vas, non tardará en chegar. Un saúdo equipo!
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2009, 17:13
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas equipo, gracias Arzuan, me alegro de esa mejoria, por que ya estaba pensando en declarar los Novatos zona catastrofica Muerto Muerto por lesiones y que nos dieran una subvencion de 2000 puntos, porrrrrrrrlomenos.

La verdad es que hoy e echo la mejor carrera que recuerdo, fui rapido desde el principio, pero sin hacer sprint inicial, como ya hago desde hace unas carreras, veo pasar los quilometros, y sigo a ritmo de 3:27-3:28..., ya desde el km-3 me apunto a un grupo que va mangao, y a lo que considero mi limite aerobico en ese momento, no los suelto hasta meta, asi, al final puesto 31 de 340 masomenos, y ritmo de 3:30 (la ultima vuelta, ((eran 2)) un pelín mas lento), yo creo que debe ser de las tiradas largas q estoi haciendo pal maraton, de unos 20km, y no se si mis paseos en bici tendran algo que ver, pero estoi muy sorprendido del tiempo, e medido la distancia por google, como en coruña10, un circuito homologado, que practicamente me clavaba la distancia, asi que los 9000 estaban bien medios, osea que cojonudo, aun que este mal que yo lo diga Demo sorrindo , en resumen, que voy con buenas sensaciones al marathon, y haber si con suerte lo metemos pal bote en menos de 3:15:00,

Suerte a los que vayais a villagarcia, que espero, seais los 4 Silbar Silbar Silbar Silbar .vémonos.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 11:46
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas, hay que ver que numero más redondo nos ha quedao esta semana, 5500.00, pues eso, otro fin de semana y algo más de 300 puntillos pa la saca, asi no vamos a dar remontao en la live Muro Muro , necesitamos más participeixon, venga animo :=D> con esas lesiones, que en mayo tenemos medias, oportunidad para hacer dobletes, y todo lo que haga falta. Ah, y felicidades a Arzuan por pasar la frontera de los 1000 puntos, vémonos.
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 21:05
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Equipo! a cousa vai indo, o sábado 10 km e hoxe outros 8, sen molestias importantes, asi que como a cabra tira ó monte xa me inscribin na carreira de ferreiruá, na proba pequena.
Un saúdo
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 23:54
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Hola xente! Sodes unhas máquinas, xenial fin de semana pero como di bekele non damos remontado. A Vilagarcía non vou que ainda teño fresca Vig-bai, pero a ver se podo correr o mais das puntuables en maio.
Saudos.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2009, 18:53
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas equipo, sacando cuentas y suponiendo a Rafita lesionao, me sale que para este fin de semana tenemos activos a 4 novatos, en principio yo hare doblete, en O pino y en ferreirua con la media, asi que entre esto y lo de nopudoser, ya empezamos bien, uzal haber si te animas, ya sabes que desde coruña solemos ir el grupo de colegas que quedamos para entrenar, y es bastante probable que tengas sitio, Arzuan, espero que por lo menos nos vayas a O pino, que creo que casi puedes ir hasta alli andando desde casa, y Rafita, que es de tu vida, que no se te ve el pelo por la cruña, vémonos, y animaos, que a poco que hagamos los 4 doblete Silbar Silbar ya nos ponemos de nuevo en la intertoto, jeje.

Por cierto, ya tenemos otro nuevo maratonero en el equipo ademas de Rafita, a mi con un tiempo de 03:06:40, ya se me pusieron los dientes largos de cara al circuito, que si llega a puntuar eran 715 puntos, que salvajá, vémonos este finde. Bailar Bailar
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2009, 21:49
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Pois si,jeje,non tería perdón se faltara á do Pino, tódolos días pasando por alí para ir ó traballo,e non vou ir un sábado a correr xunto os meus veciños jeje. Pois nada, alí intentarei pillar uns puntiños máis. ¿quen máis se apunta a O Pino? Bekele parece que fixo,pero os demáis?veña,ánimo,a ver se nos vemos por aló. Un saúdo!
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Mai 2009, 8:31
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Ola! Eu despois de ver os vosos comentarios, anímome veña. Xa estou inscrito para O Pino. Bekele se tedes sitio no coche avísame que demomento e o único problema que teño para ir.
Abur.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Mai 2009, 14:53
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas, BARBARO Sorprendido , que participacion, este finde rompemos moldes.
Y todavia estais a tiempo si os da la arroutada de apuntaros a alguna más pa hacer doblete, teneis hasta hoy por la noxe (por si cuela) esta sera nuestra distribueixon:

-O Pino: Uzal, Arzuan, Bekele.
-Ferreirua: Nopudoser(9300), Bekele (21097).

jajaja, este finde arrasamos. Bailar Bailar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos