Foros ›
Autor
Mensaxe
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 9:17
Asunto: Pre-Llisboa

Hola a todos/as:

Xa van case cinco meses dende que me presentei, e vos comentei que este ano ía estrenarme no tri. En concreto no 1/2 Ironman de Lisboa. Pois ben, pasou o tempo e despois de todo este tempo de entrenos e uns cuantos kilos menos, dentro dunhas horiñas marcho para alá.

Quixera dende aquí agradecervos a todos os consellos, ánimos e demáis que me trasmitíchedes, en especial a Pequecho pola súa compaña nas mañanciñas na piscina ( espero facer algún tri xuntos ), e a Ara74, moitas grazas por tranqulizarme e aclararme tódalas dúbidas que me quedaban, espero saludarte por Lisboa, e non seguir a túa estela ( quédame moito....), pero sí collerte coma referencia.

Tamén dende aquí gustaríame darlle as grazas a Eva, a miña monitora de natación, quédame moito por millorar, pero grazas a ela "algo" millorei.

E finalmente a Ana, a miña dona, sen ela todo isto sería impensable, ela anímoume a meterme neste mundillo xa vai uns anos, e apesares de tódalas horas que lle resto, segue estando aí. Para ela "No hay nadie como tú" de Calle 13. E os meus fillos Breixo e Uxía, por darme esas apertas cando chego de entrenar, e animarme, aínda que xa empezan a dicir : "¡ jo ! papi, tí nunca gañas..."

Pois iso, grazas.... e xa vos contarei
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 9:23
Asunto: Re: Pre-Llisboa

Moita sorte Breixía, seguro que en Lisboa te atopas co gran Ara, cambadés de pro.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 9:31
Asunto: Re: Pre-Llisboa

Ánimo Breixía en Lisboa. Dille ós teus fillos que o importante non é gañar... que eso é para os outros... e ainda que cheguemos no medio ou no final, chegamos contentos...é o que lle digo eu ó meu. SORTE!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
pequecho

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 10:09
Asunto: Re: Pre-Llisboa

Hola Breixía,
Estou convencido de que valo facer moi ben en Lisboa, os entrenos e a constancia deste últimos meses darán o seu resultado, seguro.
Tal como temos falado moitos veces, o importante dentro do noso nivel de principiantes é disfrutar e pasálo ben. Pídome unha foto de Breixo mais Uxía cando vexan entrar o seu pai na meta, seguro que é preciosa.
Aproveito tamén para agradecer a compañia destes últimos meses na piscina. O madrugón lévase mellor se estas acompañado.
Estarei encantado do ano que vén poder ir xuntos.
Dalle duro y xa me contarás. Animo ¡¡¡¡¡¡¡
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 10:29
Asunto: Re: Pre-Llisboa

Moito ánimo e moita forza. E se pode ser agradeceriache moito que fixeras algún comentario da proba á volta; e que é un dos meus obxetivos do ano que ven.

O peor xa pasau, agora so resta disfrutar da proba.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 10:53
Asunto: Re: Pre-Llisboa

Breixía animo, ten confianza en ti mismo.
Centrate na proba e o teu ,sin complexos e veras como as cousas
cada vez sairan mellor.
Sorte en Lisboa

www.cristobalrodriguez.es.tl
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 13:54
Asunto: Re: Pre-Llisboa

Mucha suerte. Disfruta del ambiente y de la competicion. Seguro que lo consigues. Ya nos contaras a la vuelta. Tengo pensado hacer un medio tambien, no se si esta temporada o la que viene. Saludos y suerte.

Saludos a tod@s.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 15:31
Asunto: Re: Pre-Llisboa

Ánimo Breixía, sorte e forza.

Na nosa grupeta cando toca calquera proba das duras sempre dicimos para quitarnos a tensión : " tranquilo, é larga pero dura..."

grande aperta....

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 21:00
Asunto: Re: Pre-Llisboa

Ánimo Breixia , a mi se me hace muy grande , espero ir algun año, suerte triatleta





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos