Foros ›
Autor
Mensaxe
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2009, 14:46
Asunto: Re: Tienda en Vigo

el Decathlon, exceptuando las marcas que ellos tienen propias (Kalenji, Domyos...),es bastante carillo en marcas como Adidas,Nike,etc., y en cuestión de zapatillas la verdad es que no tienen mucha gama y el precio es igual que en otros lados,cierto.

eso sí, para entrenar sí que uso la ropa (mallas cortas/largas, chaleco, chubasquero) de la marca que tienen y estoy más que satisfecho con las prestaciones.

un saludo

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 8:04
Asunto: Re: Tienda en Vigo

fifthelement, no esperes gran cosa de 'Sport Zone'. Su marca no es como la de 'Decathlon' Nono (peor calidad y precios poco competitivos). En cambio, creo que tienen mayor variedad en cuanto a marcas.

Esperemos que Decathlon se espanda un poco más por la comunidad. Tengo entendido que abriran una nueva tienda en Coruña (en el c.c. de Ikea) y tenían prevista otra en Oleiros (cerca del Carrefour de Iñás), pero mucho me temo que esta última la han parado (alguien sabe algo?)

en todo caso, donde se ponga una tienda pequeña con gente que sabe aconsejando, que se quite lo demas.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2009, 22:20
Asunto: Re: Tienda en Vigo

masalonso escribió:
Hay que tener en cuenta que la zapatilla es el único material que te puede lesionar, y una buena elección puede ser la diderencia entre correr o no correr.


Hola

Yo lesionarme con la equipación, no me he lesionado, pero... ciertas camisetas me han dejado los pezones finos. Ciertos calcetines me han producido ampollas. Lo único que no me ha causado problemas son los pantalones, bueno las mallas.

Con respecto a Decarton.... opino lo mismo que Khene y Masalonso
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2009, 8:38
Asunto: Re: Tienda en Vigo

Valoracion das tendas àra a miña opinion:

Decathlon:Boa tenda no sentido que tes de todo, a sua roupa e comoda e barata pero en canto as zapas boas comparado con outras tendas,cara,non moito pero cara

Sport Zone:Pode que teña algo interesante pero so fun unha vez o de Coruña e non me pareceu mellor que algunhas de Vigo,habera que vela de seguido canda abran a de Vigo no Gran Via

Intersport:Ten boas cousas,pero non ten demasiada variedade,para o meu gusto refirome as zapas (seguramente alguen discrepe)

Atletics:Ten variedade e bo prezo,o trato creo que e exquisito e so fun 1 vez.

Conclusion:Para roupa e accesorios creo que decathlon e o millor,so ai que ver nas carreiras e pola seman adestrndo moita xente con algo de Kalenji,e en canto zapas eu recomendo atletics
galgo

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/08
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Mai 2009, 23:00
Asunto: Re: Tienda en Vigo

Silbar hola amigos del foro e conprado en todas las tiendas que nonbrais y la diferencia la marka sin ningun tipo de dudas marcial ( en porriño).
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 10:35
Asunto: Re: Tienda en Vigo

Herniado escribió:
Athletics, na avenida de balaídos (a que vai do parque de castrelos ó campo de fútbol), moi boa xente, saben o que venden e a bastante bo prezo.
Se podes lévalle as zapas que usas agora para que vexan mellor como gastas a suela, que sempre axuda un pouco a elexir a zapatilla que máis che conveña.
Saúdos.

hola , con que marcan trabajas en athletics en la tienda de Vigo ? Gracias

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos