Foros ›
Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 11:55
Asunto: Carreira de Oubiña

Compañeiros ainda que todavía non está posta no calendario temos o 28 de Maio a carreira de Oubiña en Cambados as 11' 30.
Posto que foi o meo bautismo o ano pasado, iste ano non penso faltar. Xa irá saindo información. Saudos
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 12:25
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

El 28 de mayo cae en jueves ¿no será el 24?

Mi mujer y yo estuvimos el año pasado, y el trato que recibimos los corredores fue maravilloso, nos agasajaron como invitados a una boda, de modo que, aunque la carrera es dura, contamos con repetir salvo imponderables.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 12:29

Exactamente tes razón epelper o día é o 24 de Maio, disculpade foi un lapsus. Vemonos en Oubiña.
pitufa

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/09
22 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 13:14

pues si la carrera es el dia 24,aunque a lo mejor la pasaban para el 31,de todas formas yo vivo cerca y en cuanto sea ya os lo digo Guiño
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 14:15

Eu tamén participei o ano pasado e gustaríame volver a face-lo pero tamen teño moitas gañas de repetir na media maraton de Betanzos que e o dia 31. A ver si non coninciden... Esperamos mais noticias.
Un saudo.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 14:28

Eu recibin hoxe a carta da asociacion de veciños que organiza a carreira e poñía o domingo 24 de Maio.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 14:51

Genial... pues coincide con la Solidaria... en fin, el mundo esta lleno de lumbreras... pues no me queda más que desearles suerte. Otra más para el dia 24!!!
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2783 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 19:58

También recibimos hoy la invitación y se confirma que es el domingo 24 de Mayo. En nuestro calendario la tenemos catalogada como muy buena.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 21:46

Pues yo, sintiéndolo mucho y a pesar de que se celebra en mi Concello, que no mi parroquia, no voy a poder acudir. Tengo comprometida mi palabra con la Solidaria del Tambre. En fin, otro año, será (Dios mediante).
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 22:18

Carrera muy recomendable !! Tuve la suerte de participar el año pasado y me gustó mucho. Todo el pueblo estaba invulcrado en la organización y la gente muy amable y atenta.
Tambien es recomendable para los amantes del cronometraje electronico ver como se "controlaban" las carreras antes de los chips...- ya que nunca en mi corta vida de atleta popular recogí tantas cintas en los diferentes puestos de control.
El circuito es durillo - tipo tobogan, subir y bajar sin parar.
Aunque anunciado como 10.000 creo que fueron mas o menos 9.500 (al menos el año pasado).

En fin, 100% recomendable para disfrutar de una mañana de atletismo popular.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
680 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 14:55

Les deseo toda la suerte del mundo, lástima la coincidencia con la solidaria de Santiago (si es que es así finalmente).

Me agarada el interés de los organizadores por conocer el mundillo de las populares y querer mejorar así como su acercamiento a los corredores, como bien hicieron en la Media M. de Vilagarcía.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 18:10

Mandovos unha suxerencia por si a podedes ter en conta: o ano pasado o remate da carreira non había duchas, si poiderades atopar por alí algún sitio pra ducharnos agradeceríamolo un montón, posto que voltar pra casa algúns dende 100km. non é moi agradable, i en último caso polo menos sacar algúnha mangueira dende os baños do local social, por atrás ou por un lateral, graciñas de todos modos.
Vemonos en Oubiña o 24, aburiño.
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 17:38

hacia tiempo q no entraba en esta maravilla de foro,me podéis decir alguno ,como se llega a oubiña ,a esta parroquia,creo q está a unos kilometros de cambados,.
gracias
alli nos veremos, Molón
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 19:19

Germanmd escribió:
o ano pasado o remate da carreira non había duchas, .

Pois a menos de 200 metros donde se calebra a carreria e cruzando unha carretera temos un pabillon de deportes e un campo de futbol, éste último en obras, para face-lo de herba artificial.

O que non sei eu, si estará aberto o pabillon o domingo, pero a organización creo que no lle será moi complicado pedir permiso para que os que queiran poidan ter acceso as duchas.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
6218 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 21:48

pues casi seguro me anime a ir a esta, pues no la conozco, no me queda lejos y sobretodo es la más larga de las que hay ese día, y quería coger un poco de rodaje por si puedo ir a la media de Betanzos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos