Chacal escribió: |
jalejo |
Chacal escribió: | ||
|
nacho_s1600 escribió: |
Xa me tarda o día... Tom se non participas, acércate pa saludar home, prométoche meterlle brasa a killoke ainda que ahora o vexo fino, fino e seguro jajaj. (unha aperta pedriño). Yonatan quedame moi grande q e de zancada ampla (como sufrin ó seu lado en vilagarcia ). Eña vemonos por ala cracks... prometo VENDETTA!!!. Chacal polo de jalejos tes unha estrella jalisia paja amijo, eres un fenómeno, pero a min sigueme facendo mais gracia o da miña señora que sabes que é andaluza dicindo "e lojo... ou si ohh". Sorte co cd amigo!!!. |
Cita: |
Otro día a ver si cojemos a Chacal y le hacemos unos cambios de ritmo de Alonso como dices tú,a ver que tal va,habrá que ponerlo a prueba,cuando estè al 100% en unas semanas, |
mkm2514 escribió: |
Tom, aunke ya te lo dije en vivo y en directo, desde "aki" te mando animos y paciencia, siempre se sale y ya sabes, PALANTE. SALUDOS |
Karpov escribió: |
Xa me mandaron a forma de inscibirsa na media de Betanzos. Ë a da seguinte forma:Artigo nº 5: a inscrición para poder participar na carreira será de 5 euros que cada atleta terá que pagar ó inscribirse facéndoo efectivo no nº de conta do banco BBVA 0182-0612-78-0200730302, do que é titular o clube de atletismo As Mariñas, mandar un fax có xustificante de pago ó nº 981-77-42-85 á atención do Clube de Atletismo As Mariñas e inscribirse "on Line" na páxina RUNPORTO.COM. No recibo de pago o atleta deberá facer constar o seu nome para que o club poida posteriormente verificar a súa inscrición na páxina web disposta ó efecto. A data límite para formalizar a inscrición será o xoves día 28 de maio de 2009. |