Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
480 Carreiras
3715 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Abr 2009, 9:57
Asunto: Re: Cto. Galego 10.000m

JEFFXAVI escribió:
Kurty escribió:
JEFFXAVI escribió:
Que contento estou polos meus amigos e foreiros paz e vaiamais !!!

Pazito quedou 5º, pero 1º veterán con 33´39" e Adriel 12º, e 1º promesa con 35´12"

Resultados completos en:

www.atletismogalego.co...040409.pdf

Na clasificación aparece como 1º promesa, Jorge Muiño Reyes do Clube Atletismo Noia, 8º na xeral 34'14" e 1º Promesa.

pero hay "promesas" y promesas, como "aptitudes" y "actitudes"

Non sei a que te refires, eu é o que vexo na clasificación que colgaches ti mesmo.
Conde

Novo foreiro
Novo foreiro
17/09/06
0 Carreiras
35 Mensaxes
Una caja
Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2009, 19:54
Asunto: Re: Cto. Galego 10.000m

Kurty ten toda a razón ata eu mesmo enganeime o mirar a clasificación, un saudo amigos

www.burgasatletismo.com
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 19:56
Asunto: Re: Cto. Galego 10.000m

Acabanme de dicir que o final non lle dn o record o meu paisano Gustavo. Unha mágoa. Para a próxima que se fagan as cousas mellor. Nos sei os detalles. Mañá preguntareille a uns colegas que están mais o día do tema da pista.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 20:04
Asunto: Re: Cto. Galego 10.000m

juanca escribió:
Acabanme de dicir que o final non lle dn o record o meu paisano Gustavo. Unha mágoa. Para a próxima que se fagan as cousas mellor. Nos sei os detalles. Mañá preguntareille a uns colegas que están mais o día do tema da pista.

que Gustavo? Platas ou Nieves ?

www.jeffxavi.blogspot.com
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 20:54
Asunto: Re: Cto. Galego 10.000m

Pensei que sabíades que Gustavo Nieves batera o record mundial dos 10000 nunha categoría de discapacitados visuais. Pois o que me dixeron hoxe uns colegas de parque é que ainda que baixou marca anterior non lla van a dar por boa. Pero non sei os detalles.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 21:31
Asunto: Re: Cto. Galego 10.000m

juanca escribió:
Pensei que sabíades que Gustavo Nieves batera o record mundial dos 10000 nunha categoría de discapacitados visuais. Pois o que me dixeron hoxe uns colegas de parque é que ainda que baixou marca anterior non lla van a dar por boa. Pero non sei os detalles.

xa, pero é que Nieves ten as súas orixes na provincia de Ourense, en Outomuro (Cartelle)...

www.jeffxavi.blogspot.com
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2009, 21:58
Asunto: Re: Cto. Galego 10.000m

Digo meu paisano porque levo moitos anos vendoo correr e vivir en Vigo e para mín eso é suficiente. O de que é de Ourense non sei de onde o sacas. Terá familia por alí ou algo similar pero os datos que teño eu son estos:
Naceu el Villalba (Lugo), marchou para Alemania e voltou de rapaz para Vigo. E en Vigo é onde se fixo atleta e paisano meu.
Podes leer algo sobre él neste artigo da Voz www.lavozdegalicia.es/...641401.htm que saleu o uns días despois do record.

e Platas é de Lugo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 9:32
Asunto: Re: Cto. Galego 10.000m

juanca escribió:
Digo meu paisano porque levo moitos anos vendoo correr e vivir en Vigo e para mín eso é suficiente. O de que é de Ourense non sei de onde o sacas. Terá familia por alí ou algo similar pero os datos que teño eu son estos:
Naceu el Villalba (Lugo), marchou para Alemania e voltou de rapaz para Vigo. E en Vigo é onde se fixo atleta e paisano meu.
Podes leer algo sobre él neste artigo da Voz www.lavozdegalicia.es/...641401.htm que saleu o uns días despois do record.

e Platas é de Lugo.

Cartelle , República Independiente!!! Mr. Green Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos