Foros ›
Autor
Mensaxe
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 07 Mai 2009, 17:24
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

-O Pino: Uzal, Arzuan, Bekele, rafita
-Ferreirua: Nopudoser(9300), Bekele (21097), rafita (9300)

ya estamos todos...
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Xov, 07 Mai 2009, 21:52
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Alla vamos!!! gañas loucas que teño de correr!!!!
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Mai 2009, 23:03
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Bueno estamos fortes, si señor este vai ser un gran fin de semana para os novatos.
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 9:00
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Mimá, 4 de 5 no Pino, isto xa me esta cheirando ben, a unha pronta reunión dos 5 nunha carreira. A subir postooos!Temblade os de arriba que os novatos empezan a remontada! Mr. Green
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 15:53
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Uzal, ¿donde andas metio?, los ultimos salimos de coruña a las 6, vémonos.
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 8:59
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

hice lo que pude en O Pino no podia forzar mucho y preferi no ir a Ferreirua y descansar la rodilla, aun asi a ver cuantos puntitos sumamos

ahora hasta Betanzos no ire a ninguna carrera me dedicare a recuperarme bien y a ver si estoy en mejores condiciones para el dia 31

enhorabuena al equipo
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 21:24
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas, pues al final se cumplio la gran participacion novatera este fin de semana Razz , solo falto Rafita que en un ejercicio de prudencia decidio no doblar, y creo que hizo bien por que yo el domingo ya me estaba poniendo de mala lexe Enfadado Enfadado , ya que alrededor del km 16 tuve que bajar ritmo descaradamente Muro y teniendo aire pa llenar una gaita los pinchazos en la rodilla, el no querer lesionarme de verdad y que no pienso retirarme en carrera aunque me disparen me obligaron a ir a trotecillo y ya me estaba desesperando Demo , menos mal que me encontre a Lois y fui con el hasta el final haciendo que me olvidara de la pierna y alegrandome la carrera, jrasias Guiño .

Para variar no llegamos a la quedada y tampoco encontre a nopudoser, pero poralli andaba que en las clasificaciones está, mis carreras debido a los excesos y una lesioncilla no fueron muy alla, en ferreirua me tenia que haber quedao con el 9300 (ya se que soy un pesao, pero solo con el tiempo que tuve en la primera vuelta ((aun me quedaban 12 km pa terminar e iva en plan conservador por que no podia empujar bien con la pierna derecha))me quede a 13 segundos del 3 clasificado en la cat de 20 a 29, siesque estoy condenao al destrofeismo, pero bueno, tampoco iba a por el, de echo siempre me doy cuenta despues de la carrera, que sellevaifaser)

Bueno el tema es que haber que tal va el equipo cuando sumemos los frutos de este finde, vémonos.

Por cierto uzal, no se si tendras alun convenio con la fotografa Pensando , pero en o Pino sales en 2 o 3 fotos, y yo en niguna, jo!
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 21:35
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Mal, mal en O Pino. O luns saín a adestrar e notei algo na rodilla,como se me apretaran cun dedo nela, así que tiven que deixar de adestrar. Pero pensaba que co descanso,podería ir ben na carreira. Primeira volta...ben, pero na segunda,pouco antes de entrar no tramo do camiño de Santiago...volta á dor na rodilla. Tiven que poñerme a andar e pensaba na retirada, ata que algo me sacou o orgullo jeje. Un dos xuíces díxome: queres que chame a alguén? e eu: non. E sóltame: bueno, pois bótate a un lado para non molestar Enfadado Molestar? nin de coña!aló vou. Tras uns metros alcanzo a rafita, co que comparto boa parte da carreira. Sinceramente, quero pedirche perdón porque de repente subín o ritmo, porque a miña intención era acabar contigo a carreira. Cando subín, notaba a alguén respirar e pisar detrás miña, e pensaba realmente que eras ti, ata que me dei conta que non, e xa que pillara o ritmo, preferín non baixalo Avergoñado , a ver se daba chegado así a meta. En fin, malas sensacións, a ver se me recupero para a solidaria do día 24, que espero que si. Agora...a non facer esforzos. Por certo, encantado de coñecer a uzal, xa só queda nopudoser por coñecer jeje. A ver se vai pronto! Un saúdo!
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 21:53
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Hay que ver Arzuán, esta claro que en nuestro equipo el correr nos sienta mal, lo mio fue por usar unos tenis que no debia en un entrenamiento, asi que espero que no sea grave, lo tuyo no se porque habra sido pero igualmente espero que te pongas fuertote, que es una desjrasia correr lesionao, yo tambien me dedicare al descanso y al estudio esta semana, como mucho hare algo el miercoles o eljueves para ver que tal, y si estoy bien aun me atrevo y hago doblete con el CCNOS y otra de las del domingo Molón , que ya que no se entrena, pues se compite que tambien es mu entretenio Bailar , (que cachondo el juez Sorriso ),vémonos.
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 22:27
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

hola equipo! andiven volta pa aquí volta palí por ferreirúa pero non houbo maneira de darse a coñecer! que se lle vai facer.
A carreira ben ata o km 7 ( ben quere decir non me doe nada e aínda me chega o aire) pero os últimos dous km pensei que reventaba, menos mal que din regulado e puiden acabar a carreira sen camiñar.
Do resto moi contento de volver ás carreiras, catro meses despois!!!, e con gañas de guerra!
[b]Arzuán e bekele, ante o primeiro aviso de lesión o mellor: descanso e recuperar que forzar só vai facer que empeore o problema ( neste equipo de lesións sabemosun pouco Muro ).
ata lojo!
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 13:57
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Boas! Pois estivo ben o fin de semana en O Pino. Costoume chegar, pero o final saiu todo. Eu simplemente corrín o meu ritmo e saiu así. A ver cando se actualicen todos os puntos deste fin de semana como quedamos. Encantado de coñecervos, lástima non atoparme con Rafita.
Mala sorte en Ferreirua Bekele, pero xa o compensas o domingo en Ferrol.
Por certo nas últimas fotos saes nalgunha Bekele
Abur.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 12:17
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas


Última edición por bekele o Ven, 15 Mai 2009, 12:21; editado 1 vez
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 12:19
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas


Última edición por bekele o Ven, 15 Mai 2009, 12:22; editado 1 vez
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 12:20
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

JAJAJA Demo sorrindo , casi 900 puntasos este finde, a ese ritmo, nos comemos al que haga falta, solo hemos subido una posicion, pero tan solo el hecho de no retroceder ya tiene su merito, practicamente ya tengo la rodilla apleno rendimiento Satisfecho tras toda la semana de reposo, menos ayer que sali a entrenar un ratillo pa tantear, asi que este finde salvo fuerza mayor estare en EL CCNOS y en Ferrol, haber si nos volvemos a juntar 4 pa dar cera en alguna de ellas, poraqui habro la lista:

Sabadete: Bekele (CCNOS)
Dia del señor: Bekele (Ferrol)


Última edición por bekele o Ven, 15 Mai 2009, 12:23; editado 1 vez
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 12:20
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Diossssssssss, que paquete soy con esto del foro. Muro Muro Muro Muro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos