Ven, 08 Mai 2009, 10:41
Asunto: Re: Triatlón de Riazor 2009
Corredor_negreira, si a temperatura da auga o permite podes ir sin el, pero si fai certo oleaxe e millor que o techas , o circuito de bicicleta si no no cambian e asequible e para voltar muy rapido.
a carreira a pe tamen, e desdo meu punto de vista facil cos repeitos finales indo hacia o obelisco que te matan, pero insisto o neopreno vai depender si fai oleaxe oun non, sempre ai a discusión de que si o neopreno axuda mais os nadadores menos bos, claro que axuda pero a todos para que te faigas unha idea eu cando facia triatlon poñiao sempre que podia e cuidado que era un dos nadadores mais rapidos na miña categoria incluso salia entre os dez primeiros da auga en nacionais e probas nacionais.
conclusión si che poden prestar un para provar mellor e si non practicache a transición de sacalo faino para non te atrapar e mete vaselina ou otra crema que che resbale o quitalo.
Mira incluso hoxe en dia no pentatlón uso faxskin de ultima xeración sempre se obten ventaxa, no meu caso damos arena claro.
www.cristobalrodriguez.es.tl