Foros ›
VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 11:38
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

¡Leches! . Yo no sabía que estaba Lestrove en la organización. Ahora que estoy apuntado.....no sé qué hacer , ¿Será prudente ir? ........................... Rezar Rezar Rezar
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 12:02

Mucha suerte Derek con la organizacion de esta carrera, seguro que todo os sale bien, este año me quedo sin poder ir, pero espero no faltar el proximo.
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 0:37

wottle escribió:
¡Leches! . Yo no sabía que estaba Lestrove en la organización. Ahora que estoy apuntado.....no sé qué hacer , ¿Será prudente ir? ........................... Rezar Rezar Rezar

Wottle,contigo non vou ter compasión,como non me veñas ben vestido de atleta hologado,uses MP3 ,ou calces zapatillas inadecuadas,chimpote pa ducha antes de tempo. Satisfecho
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 10:11

Muy buenas a tod@s!!! Aquí va una primicia: HE RESUCITADO, y hoy en O Pino os lo voy a demostrar Silbar Silbar Silbar Silbar ....

No, ahora en serio: de esta vez sí que va, y espero poco a poco volver a daros un poco la lata por estos lares, aunque la verdad es que me da un poco de verguenza....que ya casi no conozco a nadie Avergoñado Avergoñado Avergoñado
Además, este año he competido menos que nunca (la verdad es que no sé en qué invertí el tiempo... Disimulando Disimulando Disimulando ), y a ver si ahora volvemos a las andadas, que ya dicen que la cabra siempre tira al monte Muro Muro

Pues nada, eso, que hoy nos vemos en O Pino. Y, para que veais que la cosa va en serio, pienso llegar al menos 10minutos antes de la salida Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz . Es brooooooooooooooooma: a ver si estoy a las 7 menos algo, que esta vez voy sola y no tengo a quién echarle la culpa.
Un besiño, y...¡¡nos vemos!!!

Ah!! Y...¿¿puedo saludar?? Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Ahí va un regalito para Pakisco, que me dijo que los echaba de menos:

Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 13:06

Mucha suerte para todos en O Pino!!!, seguro que la organización esgenial y la carrera un éxito... sí queeee, ¡Disfrutadla!.
Fuerte abrazo, Pedro
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 21:00

Felicitación á organización da carreira,todo un éxitazo con gran participación e de alto nivel. Para o ano, repito seguro e ademáis quédame cerquiña da casa. En canto á miña carreira pois bastate ben , non me quiexo; de menos a mais con un sprint final e un tempo de 31'11". Agora a descansar e mañá máis.
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 21:01

Son o 2º de volver do Pino parece jeje. A carreira non defraudou, encantoume volver a coincidir con todos vos familia (a ver se non me olvido de ninguen): lentoperosejuro,gallego,felix,tartarugo,vicky,derek,ricardo,miguelanxo,tara (perdoa por presentarme en plena costa sen alento jeje), picapiedra e señora, arturito, dolo,admin e parella, a gran Piti (eres un encanto), xolinha, encantoume volver a verte en pleno sprint campeona, xan de ris e ó gran Lestrove. (ainda nos botamos unhas risas ehhh!!, pero gústame + q volvas ó asfalto q te estás acomodando moito; e seguro q me olvido de alguén perdon Rezar Rezar Rezar .
Personalmente foi unha carreira de altibaixos pero tocado como estou das cervicais pois non pido +. Na primeira volta fixen 3 km. a 3.47 q está dpm e despois deixeime ir pensando en Ferreirua q pica pa riba todo :-D.
Queria destacar a enorme progresión de Tartarugo co que volvin a facer o ultimo km. e medio. Está claro q os jordos tamén corremos, non solo comemos churrasco jajaja. Unha aperta pa todos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 22:27

paulkoech escribió:
Felicitación á organización da carreira,todo un éxitazo con gran participación e de alto nivel. Para o ano, repito seguro e ademáis quédame cerquiña da casa. En canto á miña carreira pois bastate ben , non me quiexo; de menos a mais con un sprint final e un tempo de 31'11". Agora a descansar e mañá máis.

paulkoech, mañá o rematar Ferreirúa serás "lider virtual" do circuíto!!! noraboa meu!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 22:36

Pois unha tarde xenial en Arca, aínda que a mín a calor sofocoume un poco. A miña carreira puido ser mellor do que foi xa que coñecía ben o circuito, pero non me queixo despois do tute destes últimos meses, e tendo en conta que mañan toca Cacheiras (por dios, que pasada os que doblan en Ferreirúa).

O mellor, ese 3º na categoría de locais, para o noso compi de equipo Félix, que disfrutou como un enano subindo ao escenario á vista de veciños e coñecidos do running.

A organización, moi ben, como non podía se doutro xeito. O circuito, duro porque o facemos nos así, je, je.

Veña un saúdo a todas/os e gracias polos ánimos da xente do público.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 23:03

nacho_s1600 escribió:
Queria destacar a enorme progresión de Tartarugo co que volvin a facer o ultimo km. e medio. Está claro q os jordos tamén corremos, non solo comemos churrasco jajaja. Unha aperta pa todos.

Gracias amigo Aplauso , fixeches que non pensara demasiado na última costa co palique que me deches, unha lebre de luxo!! e bueno......eu diria que o que levo é unha progresioncilla Satisfecho .......pouco a pouco.......está claro que algo mellorei pero por sorte aínda teño tamén moito marxe por diante e esta claro que hai que seguir "trabajando en ello" (con acento mexicano, por suposto Mr. Green ). Si señor, os jordos tamén corremos (ou algo parecido Silbar )

En canto á carreira de hoxe, pois digamos que se resume en "tirando a boa".......paseino regular na primeira volta (pola calor non daba atopado a respiración correcta Muerto ) e desfrutei nas duas seguintes, algo mais fresquiñas, sempre con un grupiño de corredores a vista que me facían non baixar o ritmo e na terceira volta achegándome lentamente a Flip ata que lle deu por dar un estirón cando me faltaba medio minuto para collela e a partir de aí a rematar con dignidade e con axuda da miña lebre particular. Fun de menos a mais e con boas sensacións nas 2 ultimas voltas, o circuito gustoume e non o considero excesivamente duro, mais ben entretido e variado, un pouco para arriba, outro pouco de recta, unha baixadiña, un pouco de asfalto, unhas corredoiras......Bonita proba, si señor Aplauso ......lástima que non collera auga na 1ª volta pensando en facelo na 2ª, enton xa non quedaba nada de nada Enfadado ....Quen esperaba esta calor as 8 da tarde na zona de Santiago, eu non polo menos Pensando

De todas formas o mellor de todo, como sempre, ver a tantos e tantos foreiros coñecidos, coñecer a outros como o gran Lestrove ou a Carba (creo Pensando Silbar ), e volver a ver ó xefe, o gran Admin, ainda que se botaba de menos velo vestido de curto, a ver se en próximas citas se anima Demo sorrindo ....Ah, e doble noraboa a Tara, polo seu cumple e por seguir dando guerra no circuito optando a todo.....coidadiño con ela Exclamación !!!

Ah, e cantos km corremos hoxe ó final Pregunta , preguntoo por aquilo de saber o ritmo. Saúdos

Se eu puiden, ti tamén...

Última edición por Tartarugo o Sáb, 09 Mai 2009, 23:12; editado 1 vez
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 23:04

Hola a todos!!Estuvo chula la carrera,mucho nivel,muchos foreros,reencuentros,y en definitiva un placer Satisfecho
La carrera bien organizada,menos por el agua,un poco escasos,sobre todo para los de la cola,los eternos olvidados,que siempre se quedan sin algo,al menos tenemos humor que si no Mr. Green
Felicitamos a TARA,EN SU 26 cumpleñaos estas echa un yogurin Guiño Mr. Green
Una alegría veer de nuevo a xolinha,que esta temporada Nono habelas hailas,vaya racha!!te deseo suerte y que pronto estes a tope a ver si te sale una media buena en el campeonato gallego,si no tienes molestias seguro que si Guiño
Vi a muchos foreros como siempre,los del Car,Uzal,Ivanno,Arzuan,Bibi(nos vemos en la carrera da Virxe da Guía,espero ya recuperada,que tienes que luchar por el podium Demo sorrindo Mr. Green ),Tartarugo(que le pego cada sustos en carrera cuando lo doblo Mr. Green ),tintin,vicky(ahora ya sabes quien soy,ya era hora Silbar Mr. Green ),Billa y Xandra(sois la caña),...y tantos.Un saludo para todos.
Y la carrera diferente,parecía un pollo sin cabeza,me dejé llevar por la marabunta,como sale la gente! y despues la mayoría dobla Nono yo me deje llevar para coger a Agueda que iva en el grupo de Piti,con 3 chicas mas.Y comparti con ella las dos primeras vueltas,la es muy buena,no esperba que tanto,pero aún así era imposible llegar a hacer podium,había mucho nivel Muerto Muro y en la tercera vuelta pegué un cambio de ritmo para bajar un poco el tiempo y a sufrir hasta el final,con mal sprint,no tenia fuerzas,también debió de ser de el sol.que a mí me merma bastante Nono y ahora a descansar que mañana espera una dura carrera en Feirarrúa,más de lo que pensamos me dá a mí Muerto hasta la próxima!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 0:21

Pois eu tamén che estou ben contento coa Carreira do Pino........!! Disfrutei como un neno !! Satisfecho
Xa vedes que querendo e poñendolle ganas as cousas saen medianamente ben,ainda que como organizadores de Carreiras,sempre estamos expostos a posibles érros,e deso sabemos bastante Derek,Cubeliños e o propio Lestrove. Guiño
Recoñezo como un pequeno fallo que tivemos,o non ter suficientes augas no avituallamento,e xa o digo antes de que alguen por ahí no lo bote en cara. Disimulando
Polo demais a cousa foi sobre rodas..............bo dia,boa participación,e sobre todo moitos queridos amigos. Moi feliz
Proba ésta a do Pino que lle ten collida a medida Lolo Penas,non en vano xa é o 6º ano consecutivo que se leva a victoria absoluta. Sorprendido
E bueno,por alí estiveron,vin,animei ou falei........... Yomismo,Lubo,Rst,Picapiedra,Gallego,Lentoperosejuro,Xolinha,Piti,Tartarugo,
Admin,Flip,Zatopek,Nacho_s1600,Tara,Lore,Evarist,Moncholeiro

Pero o gran triunfador do dia foi sin dúbida o Gran Xan_de_Ris,porque tivo a valentia de voltar o asfalto.!! Bravo por tí Canpeón !! Moi feliz
E mañán todo dia pista en Santiago...........!! Non dou abasto !!. Guiño
Bueno,agradecer de forma especial a Derek,que él si que é o verdadeiro valuarte desta extraordinaria Carreira,sin él esto non sería posible.!! Gracias maestro !! Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 1:04

[/quote]E bueno,por alí estiveron,vin,animei ou falei........... [b][quote]Tiñas que estar correndo amigo, arre carallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Demo Demo me c...

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
carba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/02/09
0 Carreiras
92 Mensaxes
Santiago, Bertamiráns
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 7:34

Pues si señor una bonita carrera. Felicitaciones a la organización y enhorabuena a todos los foreros que participastéis en la carrera.

Tartarugo: Si era yo, carba, que te saludé cuando ibas a recoger el dorsal, ya hablaremos en próximas citas con más tiempo.

Personalmente se me hizo bastante dura la carrera, no conocía el circuito y creía que los repechos eran un pelín más suaves, así que salí con idea de hacer una pequeña mejora en mis tiempos y finalmente tuve que aflojar un poquillo, aunque la sensación final que de satisfacción pese a ir de más a menos.

Un saludo.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 10:42

Hola a todos/as. Pues nada, aquí recúperandome un poco del atracón de trabajo que ayer nosdimos el bueno de lestrove, bidueiro y el menda entre otros.
Nada, la carrera ha sido un espéctaculo puro; que bonito es verla desde fuera. Enhorabuena a todos por vuestro esfuerzo. Y antes de nada un perdón: el habituallamiento; aunque reglamentariamente no es obligatorio ponerlo en esta distancia, al final y viendo el calor que hacía, decidí ponerlo y caí en un error: en una carrera a 3 vueltas debes poner el triple de agua porque la gente pasa 3 veces por mismo sitio; y puse agua como si fuese una carrera lineal, de ahí que se acabase en la 1ª vuelta. El año que viene tomo nota y no volverá a ocurrir. Por el resto estoy muy contento. Creo que todo ha salido bastante bien sin retrasos ni en las carreras ni en la entrega de premios. Impresionado por el nivel y por una nueva exhibición Lolo Penas que ya lleva 6 victorias en 6 ediciones y que le quitó casi un minuto al 2º clasificado, y una pena la retirada de Platas (no se encontró bien); pero en resumidas cuentas: MUCHAS GRACIAS A TODOS POR ASISTIR A O PINO!!. Espero que todo haya estado a vuestro gusto. Los fallos los anotamos para solventarlos en la 7ª edición. Feliz fin de a todos!! Moi feliz

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos