Foros ›
VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 16:34
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

lestrove escribió:
Lestrove está contento de que o 99 % dos atletas que corréchedes ayer no Pino,saiades satisfeitos coa organización.Nos intentamos dende primeira hora da mañán.........vallado,señalización,coordinación do voluntariado,organización de trofeos,dorsais,camisetas,avituallamento,duchas......!! Vamos,que todo estivese en perfecto orden para o voso distrute !! Moi feliz Lestrove me chamo !! Satisfecho

Hola Lestrove,

Non quixera ser augafestas, pero eu encontrei un gran erro de organización: a falla de avituallamento en carreira. Cando eu pasei polo posto de avituallamento non había augas e tiven que coller unha medio baleira do chan. Normalmente nestas distancias, eu persoalmente, non soio beber, pero nesta particularmente necesitábao dende a primeira volta, xa é mala sorte.

Tódolos demáis puntos que sinalas parecéronme correctos por iso o ano que ven se Deus quere repitirei.

Saúdos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 17:05
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

ivanno escribió:


Non quixera ser augafestas, pero eu encontrei un gran erro de organización: a falla de avituallamento en carreira. Cando eu pasei polo posto de avituallamento non había augas e tiven que coller unha medio baleira do chan.

Non é por nada Ivanno,pero o fallo da falta das augas no avituallamento,xa o recoñecemos publicamente neste post antes de que nadie se queixara.Así que xa nos adiantamos a tua sutíl protesta. Guiño
E a verdade que en vez de estar falando da pedazo de Carreira do Pino,pois nada,sempre buscandolle chatas o asunto.....si non é polo percorrido,é polos trofeos,si non é pola señalización é polo avituallamento,si non é polas camisetas é polas clasificacións,sempre hai algun pero.!! Como somos os Populares de queixicas !! Disimulando
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 17:31
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

lestrove escribió:


Non é por nada Ivanno,pero o fallo da falta das augas no avituallamento,xa o recoñecemos publicamente neste post antes de que nadie se queixara.Así que xa nos adiantamos a tua sutíl protesta. Guiño
E a verdade que en vez de estar falando da pedazo de Carreira do Pino,pois nada,sempre buscandolle chatas o asunto.....si non é polo percorrido,é polos trofeos,si non é pola señalización é polo avituallamento,si non é polas camisetas é polas clasificacións,sempre hai algun pero.!! Como somos os Populares de queixicas !! Disimulando

Lestrove,

Vaia por diante a miña gratitude e noraboa ós organizadores de carreiras populares que coma ti, fan posible que disfrutemos dunha tarde coma a do sábado.

Se como dis, o 99% dos participantes quedou contento coa "pedazo de carreira", xa é un mérito e podes estar contento por iso. Non te enfades entón porque haia alguén, eu neste caso, que lle poña algunha pega a organización. Decirche tamén que non son un "queixica", se queres podes revisa-los meus posts e comprobálo, so fixen un comentario (chámalle protesta se queres) como ti dis "sutil" que pra iso está o foro. Guiño

Saúdos e noraboa pola pedazo de carreira
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 17:59
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

ivanno escribió:


Lestrove,

Vaia por diante a miña gratitude e noraboa ós organizadores de carreiras populares que coma ti, fan posible que disfrutemos dunha tarde coma a do sábado.

Se como dis, o 99% dos participantes quedou contento coa "pedazo de carreira", xa é un mérito e podes estar contento por iso. Non te enfades entón porque haia alguén, eu neste caso, que lle poña algunha pega a organización. So fixen un comentario (chámalle protesta se queres) como ti dis "sutil" que pra iso está o foro. Guiño

Saúdos e noraboa pola pedazo de carreira

Eu non me enfado para nada amigo Ivanno,porque si che ei de ser siceiro,cando corria habitualmente 30-40 Populares por ano,deso fai 4-5 anos,eu era un dos atletas que mais poñia a parir as organizacións,sobre todo as da parte de Pontevedra........recordo eu ainda aquel rifi-rafe que tivera coa miña querida amiga Mafalda Razz .Pois poñias a caldo pero bien a gusto.!! Ah,si estaban de pena organizadas,eu non me cortaba un pelo !! Nono
Pero agora estou mais no lado organizativo,pero si hai erros,eu son o primeiro en recoñecelo.!! Que non pasa nada por recoñecelo !! Guiño
Asi que o tema da auga xa non pecaremos po ano que ven,podes dormir tranquilo Ivanno que che dou a miña palabra. Angel
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 20:32
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

lestrove escribió:

Eu non me enfado para nada amigo Ivanno,porque si che ei de ser siceiro,cando corria habitualmente 30-40 Populares por ano,deso fai 4-5 anos,eu era un dos atletas que mais poñia a parir as organizacións,sobre todo as da parte de Pontevedra........recordo eu ainda aquel rifi-rafe que tivera coa miña querida amiga Mafalda Razz .Pois poñias a caldo pero bien a gusto.!! Ah,si estaban de pena organizadas,eu non me cortaba un pelo !! Nono
Pero agora estou mais no lado organizativo,pero si hai erros,eu son o primeiro en recoñecelo.!! Que non pasa nada por recoñecelo !! Guiño
Asi que o tema da auga xa non pecaremos po ano que ven,podes dormir tranquilo Ivanno que che dou a miña palabra. Angel

Graciñas amigo Lestrove, ía durmir tranquilo de tódolos xeitos.

Adxunto unha foto que ilustra o inxenio dos veciños de Ferreirúa pra evitar que se producira a situación que vivimos no Pino. Guiño




cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 21:57
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

Ola Ivanno, moi ben traida a foto. Ríndose
Non te preocupes que na próxima eu me encargo de ser "el agüero". Ríndose
Salvo ese "detalle" do auga, que como ben dixo Derek, na distancia que se corría o Sábado, o regulamento non marca obrigatoriedade, a proba coido que ten unha moi boa nota....... e ben é certo, que non se contaba ca climatoloxía que tivemos.

Intentarase o 100% de satisfacción, que é chegar á perfección, e eso non é moi doado. Guiño Guiño

A vindeira edición, "máis e moito máis millor". Aplauso Aplauso
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 22:05
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

yo no creo que seamos queixicas ,si no que lo comentamos para que se corrijan los errores y tengáis una de las mejores carreras de galicia ,un saludo
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 9:16
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

Hola a todos. Lo del agua ya está claro. Ya he dicho que cuando puse el habituallamiento líquido lo puse para una carrera en línea en la cual pasa la gente 1 sola vez por ese punto. Si se pasa varias veces hay que poner el triple de agua!!. El año que viene eso está solventado.
Por otra parte y como deportista, recomiendo a todo el mundo que lo importante en carrera es mojar la boca. El agua tarda casi una hora en estar en el torrente sanguíneo. Se debe beber una hora antes de correr para estar convenientemente hidratado.
Un saludo y gracias a todos una vez más!!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 10:06
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

Eso último no lo sabía, gracias por la info derek, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 10:22
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

Nada, a seguir con el tema del agua, necesitamos mas fotos, para seguir avergonzando a los organizadores. No es suficiente con que ellos mismos se hayan dado cuenta del error, y se propongan enmendarlo en próximas ediciones; nada, a seguir, que con suerte el año que viene os regalan unos cinturones de hidratación. Ríndose

Socio nº 2 del club de fans de Safita
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 14:18
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

masalonso escribió:
Nada, a seguir con el tema del agua, necesitamos mas fotos, para seguir avergonzando a los organizadores. No es suficiente con que ellos mismos se hayan dado cuenta del error, y se propongan enmendarlo en próximas ediciones; nada, a seguir, que con suerte el año que viene os regalan unos cinturones de hidratación. Ríndose


Tí pincha o personal ben masalonso Sorriso Pero ti tranquilo que está aqui Lestrove pa dar a cara. Guiño
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 14:29
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

derek escribió:
Por otra parte y como deportista, recomiendo a todo el mundo que lo importante en carrera es mojar la boca. El agua tarda casi una hora en estar en el torrente sanguíneo. Se debe beber una hora antes de correr para estar convenientemente hidratado.

Pois eu tampouco o sabía, pero foi esa a decisión que tomei na Vig Bay e foime xenial Exclamación ...mollei a boca en todos os avituallamentos pero non traguei a auga en ningún xa que noutras carreiras bebía e despois atopábame peor que antes de beber Muerto .....Gracias pola información Derek e noraboa de novo pola organización da carreira

Se eu puiden, ti tamén...
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 14:50
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

Hola

Que nada que hai que vir bebidos da casa, que pensades que inda por riba de ser gratis, vades a ter dereito a beber todo o que queirades.

Bueno isto e broma eh¡

pero comparto o cen x cen o que di Derek, nas carreiras curtas, si se esta ben hidratado non e preciso beber, pois corres o risco de que che de flato.

Unah boa idea (recordades a media de Vilagarcia con botellas de auga de medio litro) e compartires cos que ides en grupo una botella pa dous ou tres, si moitas veces tirase a botella practicamente chea.

Asi que menos protestar e mais aforrar jejejejeje.

Un saudo e non mancarse que iso si que e malo.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 21:39
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

Jeje lo del "aguero" se sale, eso es estar en todo. Yo la verdad sólo bebí en la maratón de Madrid, ni en las medias bebo, con las pulsaciones a mil es un poco agobiante, además la verdad no me lo pide el cuerpo, procuro hidratarme bien antes .. y después. Como dice Derek, mojarse la boca o un poco el cogote, es lo mejor fisiologicamente.
La carrera estupenda organizativamente como siempre, durilla... y yo os voy a dar otro consejo: no comáis 3 platos hasta arriba de fabada 3 horas antes de una carrera... tampoco es lo mejor fisiologicamente. Empecé bien pero desde mitad de carrera hasta el final casi me muero, nunca lo pasé tan mal en una carrera. Tenía un punto que era como un aguijonazo, pero aguanté pq soy cabezota hasta el final.
lopecitos

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
26 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 18:14
Asunto: Re: VI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino 2009

Bueno, xa vexo que son o último. Despois das poucas queixas queda claro que a carreira foi un éxito de organización e participación. Por suposto que o ano que ven será mellor, sempre é así,pero.... gracias os atletas que dan as queixas,..... hai que recoñocelo.
Dende a miña modesta opinión lles dou a noraboa a toda esa xente que dende a modestidade colabora na organización, dende derek ata os que non figuran por diante, pero están ahí.
Noraboa e ata a próxima a todos.

Nota: sigo pensando que os pequenos teñen que correr unha distancia demasiado longa...........pi.pi. non é unha crítica, só un comentario Aplauso Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos