lestrove escribió: |
Lestrove está contento de que o 99 % dos atletas que corréchedes ayer no Pino,saiades satisfeitos coa organización.Nos intentamos dende primeira hora da mañán.........vallado,señalización,coordinación do voluntariado,organización de trofeos,dorsais,camisetas,avituallamento,duchas......!! Vamos,que todo estivese en perfecto orden para o voso distrute !! Lestrove me chamo !! |
ivanno escribió: |
Non quixera ser augafestas, pero eu encontrei un gran erro de organización: a falla de avituallamento en carreira. Cando eu pasei polo posto de avituallamento non había augas e tiven que coller unha medio baleira do chan. |
Non é por nada Ivanno,pero o fallo da falta das augas no avituallamento,xa o recoñecemos publicamente neste post antes de que nadie se queixara.Así que xa nos adiantamos a tua sutíl protesta. E a verdade que en vez de estar falando da pedazo de Carreira do Pino,pois nada,sempre buscandolle chatas o asunto.....si non é polo percorrido,é polos trofeos,si non é pola señalización é polo avituallamento,si non é polas camisetas é polas clasificacións,sempre hai algun pero.!! Como somos os Populares de queixicas !! |
ivanno escribió: |
Lestrove, Vaia por diante a miña gratitude e noraboa ós organizadores de carreiras populares que coma ti, fan posible que disfrutemos dunha tarde coma a do sábado. Se como dis, o 99% dos participantes quedou contento coa "pedazo de carreira", xa é un mérito e podes estar contento por iso. Non te enfades entón porque haia alguén, eu neste caso, que lle poña algunha pega a organización. So fixen un comentario (chámalle protesta se queres) como ti dis "sutil" que pra iso está o foro. Saúdos e noraboa pola pedazo de carreira |
Eu non me enfado para nada amigo Ivanno,porque si che ei de ser siceiro,cando corria habitualmente 30-40 Populares por ano,deso fai 4-5 anos,eu era un dos atletas que mais poñia a parir as organizacións,sobre todo as da parte de Pontevedra........recordo eu ainda aquel rifi-rafe que tivera coa miña querida amiga Mafalda .Pois poñias a caldo pero bien a gusto.!! Ah,si estaban de pena organizadas,eu non me cortaba un pelo !! Pero agora estou mais no lado organizativo,pero si hai erros,eu son o primeiro en recoñecelo.!! Que non pasa nada por recoñecelo !! Asi que o tema da auga xa non pecaremos po ano que ven,podes dormir tranquilo Ivanno que che dou a miña palabra. |
masalonso escribió: |
Nada, a seguir con el tema del agua, necesitamos mas fotos, para seguir avergonzando a los organizadores. No es suficiente con que ellos mismos se hayan dado cuenta del error, y se propongan enmendarlo en próximas ediciones; nada, a seguir, que con suerte el año que viene os regalan unos cinturones de hidratación. |
derek escribió: |
Por otra parte y como deportista, recomiendo a todo el mundo que lo importante en carrera es mojar la boca. El agua tarda casi una hora en estar en el torrente sanguíneo. Se debe beber una hora antes de correr para estar convenientemente hidratado. |