Ven, 08 Mai 2009, 22:23
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes
moi boas xa falta pouco para o gran dia, asi que primeiro, agradecer a todos o gran esforzo que fan, tanto a nivel organizativo coma a nivel de participacion, xa que a verdade e que supera o que eu realmente pensei nun principio, xa que pensei que ia haber menos xente, xa que a dia de hoxe hai inscritos a cifra de nada mais e nada menos que de 164 participantes, eso solamente para a carreira grande o sea para un 10000, jajajaja para min esto e espectacular, e estou esperando o dia para ver a saida, xa que eu sentindoo moito non podo estar nesa parrilla de saida, porque ben por unhas cousas ou por outras non podo , e esta vez non e o talón de aquiles non, desta vez e unha costilla que fastidiei onte e asi xa non podo correr, xa que hasta o ultimo momento tiña pensado participar anque nada mais fora por aumentar o numero de participantes, .
decirche supergacela que eu penso que tampouco teño o honor de conocerte pero nese dia ti pregunta por sherif, (Martín o meu nome personal), que estarei encantado de conocerte, germand, tes toda a razón pero mira creo que o final non se bai a pedir nada a cambio do chip, bamos a confiar un pouco na xente , que eu sei de ben seguro que van a devolbelo sen ningún problema, pero bueno o dos cartos nós xa o tiñamos pensado, de todas formas grazas pola informacion e o apunte que nos das porque o fin e o cabo todo e para que todo saia moito mellor, non me enrrollo mais e xa digo quedan para poder anotarse neste gran evento 6dias (dia 14 remata o prazo de inscripción), asi que o que non se apunte nestes dias despois non podera optar os grandiosos premios que habera nese dia, porque non son en metalico, pero asegurobos que os trofeos que xon os tres primeiros da xeral son unha pasada de bonitos, asi que xa sabedes a participara e sorte a todos, un saudo forte dun imitador a atleta sherif