Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 20:23
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Un pracer e unha mágoa a da carreira de hoxe. Un pracer ter coñecido a foreiros novos (como javiyl), ter encontrado foreiros de sempre (Tette agora chamado Poetinmotion, Irdam, Safardatxo e Tartarugo)... lástima que co tema das carreiras dos cativos no puiden prestarlles atención e falar máis con eles. Tamén un pracer ver que as novas xeracións están ahí e veñen empurrando forte.

Unha mágoa non ter feito series e ter trotado algo máis por terra e herba... en vez de tanto asfalto. Sei que a herba e a terra son suferficies ideais para o atletismo, pero teño os pes afeitos á dureza de rebote da pedra e do asfalto, así que sufrin coma un can por falla de fondo e de tracción: de fondo porque estas carreiras curtiñas mátanme (non sei qué ritmo levar e nunca podo permitirme ir de menos a máis) e de tracción porque os meus pes semellaban afundirse na terra mol e na herba. Todo iso unido a un percorrido zigzagueante, con continuos tobogáns, fixo que hoxe non fora un día para lembrar. Así e todo puiden ser malo e dobrei a bó de Tartarugo. ¡Síntocho, meu, pero son cousas do atletismo!

Ademáis, a calor e a forte humidade fixeron que este asmático pasase por momentos nos que apenas podía respirar e así non hai quen rinda. Non é por buscar excusas por un pésimo resultado... é que nunca estiven tan perto de abandonar como hoxe, pero o feito de ter aos meus fillos alí mesmo (correron os dous) fíxome desbotar a idea no intre. Avergonzado

Por certo, Safardatxo, saimos todos nas fotos... incluso outros pais e nenos e nenas do colexio dos meus fillos e a coidadora que a ANPA ten contratada... e que é de Porriño e animouse a pasar por alí a ver aos seus cativos.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 8:22
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Muchas gracias Safardatxo por las fotos.

Estupendo el ambiente en general y muy bien por la organización.
Repetiremos.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 8:51
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Eu esta vez, non puiden competir por un problema no tornecelo e fun botarlle unha man a organización e de paso animar un pouquiño ao persoal. Teño que decir que me partín de risa cos rapaciños das categorías inferiores e me divertín vendo como sufrían os maiores na absoluta Demo sorrindo Mr. Green porque sufrir, se sufriu!! a menos a xulgar polas caras que levavan... Por si algún non me recoñece eu era o " rapaz" ( por que ainda teño 32 anos ) que estaba co chaleque da organización e unha gorra amarilla xusto despois da baixada que viña do monte entre os pinos... un saudo a todos
el_chapun

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/09
0 Carreiras
46 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 10:19
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Estupenda la carrera, mi primera fuera del asfalto y encantado muy entretenida, bien organizada buen ambiente y un gran detalle el minibocadillo Moi feliz

Gracias a Safardatxo por las fotos, y a la organizacion por su trabajo. Aplauso Aplauso Aplauso


Última edición por el_chapun o Lun, 11 Mai 2009, 21:30; editado 1 vez
carlosv

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 14:36
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Hola a todos!!

Me llamo Carlos

Soy nuevo en esto del foro.
Que tal os pareció la carrera de las Agüiñas??

Ya que, pertezco al Club, y siempre se puede mejorar lo hecho.

Dar las gracias a todos los participantes y público por su comportamiento cívico, practicamente no havía nada tirado por el suelo, lo cual es de agradecer.

GRACIAS!!!! A TODOS!!!!!!
Spanier

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/06
0 Carreiras
45 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 16:50
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Yo elegí "Las Agüiñas" para reaparecer en las carreras después de 8 meses parado a causa de lesiones.

Esperaba un recorrido llano por lo que me habían comentado pero lo encontrado alrededor de la pista fue para mi un infierno. No encontré mi ritmo en toda la carrera debido a las pendientes y a las numerosas curvas cerradas. Las casi recién estrenadas plantillas se me movieron en las zapatillas a causas del irregular terreno molestando bastante. En la tercera vuelta estaba acabado tanto fisicamente como moralmente ya que comenzarían a doblarme los corredores de cabeza.

Al final... contento por reaparecer pero insatisfecho con el resultado obtenido; un crono de 32 minutos y una nueva camiseta.
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 18:13
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Buena carrera y buen ambiente, felicidades a la organización.
Lorzax

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/06
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 21:11
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Enhorabuena a la organización , me ha encantado la prueba , esto si que es atletismo de verdad , un ambiente impresionante sobre todo de cantera . Felicidades .
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 22:25
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

NIKITO escribió:
Eu esta vez, non puiden competir por un problema no tornecelo e fun botarlle unha man a organización e de paso animar un pouquiño ao persoal. Teño que decir que me partín de risa cos rapaciños das categorías inferiores e me divertín vendo como sufrían os maiores na absoluta Demo sorrindo Mr. Green porque sufrir, se sufriu!! a menos a xulgar polas caras que levavan... Por si algún non me recoñece eu era o " rapaz" ( por que ainda teño 32 anos ) que estaba co chaleque da organización e unha gorra amarilla xusto despois da baixada que viña do monte entre os pinos... un saudo a todos

Boas nikito eu falei contigo cando pasou tartarugo,pero non sabia que eras ti,para a porxima teñote fichado Ríndose
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2009, 22:31
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

www.vigosport.com/arti...7&sec=10H0
juanc

Novo foreiro
Novo foreiro
12/05/09
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 7:44
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Hola,
soy nuevo en este foro.
Esta carrera ha sido la primera en la que participo, y la verdad es que muy contento. 33 minutos y, por lo menos he acabado!!
La organizacion muy buena.
Una pregunta: donde se pueden consultar las clasificaciones?

saludos
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 16:35
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Hola a todos,felicitaciones a todos los participantes de esta carrera ,organizadores y publico en general que colaboraron para que todo saliera lo mejor posible,enhorabuena a todos,este año aumento el numero de inscritos y con muy buen nivel en todas las categorias Aplauso Aplauso .

Con respecto a mi carrera particular,para decir verdad,me sorprendi a mi mismo,pues el dia anterior corri los 9 km,en O Pino Muro Muro , y venia cansado,con molestias en una rodilla,pero al calentar y en carrera ni lo note.En la salida me encontre con mi amigo Banderas,que en la 1ª vuelta lo vi fino,despues segui con los colegas del club Lito y Toño,con los que ando en ritmos parecidos,y con los que vuelta tras vuelta fuimos midiendo fuerzas,muchas gracias a Nikito,por sus animos en cada vuelta (sobre todo en la 1ª vuelta,¡¡¡ vas tokndt los h....s !!!), Ojo morado ahi fue cuando tuve que espabilar Silbar Silbar je,je,je,y es que la gente le metio un ritmo fuertisimo,tambien es de agradecer a la gente del club,de las categorias inferiores,que estaban en cada curva animando,les debo un par de ¨a ellos,no hay como correr en casa .
No me gustan mucho las carreras cortas por la velocidad ,y que antes que te des cuenta ya ha terminado,pero contento y a esperar al proximo año para poder mejorar el tiempo 30:14,hasta la proxima.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 17:10
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Que buena pinta tiene esta carrera - queda apuntada para el año !!
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 15:19
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

juanc escribió:


Una pregunta: donde se pueden consultar las clasificaciones?

saludos

as podes ver aqui: www.atletismopor.com/815.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos