Ven, 15 Mai 2009, 16:09
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito
Chica83 escribió: |
Cita: |
="Kurty Sempre se vai a ofender o máis indicado, que se me ofendan os que levan 20 carreiras podería ser pero ti que levas duas
Kurty creo que Chica 83 lo dice porque ella sule ir mucho a las carreras con su novio o si está bien va,lo que pasa es que lleva mucho tiempo lesionada.Pero le molestó que le dijeran que la gente que va a tantas carreras no tiene nada más,lo deberías de entender ,un saludo a todos |
Que eu vaia ou non a moitas carrerias a correr ou non non é o tema. A min o que me molesta son comentarios de tipo "é que hai xente que parece que só vive para as carreiras". Pode compartirse ou non pero debe de respetarse; hai xente que vive só para o traballo, só para o estudio, só para sair de festa" e débese de respetar a todo ó mundo aínda que non se comparta; a eso me refería. Polo demais que cada un faga o que queira; se alguén lle parece moito ir a tantas carreiras pois que non vaia pero que respete a quen o faga, nada mais. Espero que quede claro e non haxa mais malos
entendidos, pq esto xa se sae un pouco fora de tema. |
Eu claro que respeto o que fan os demáis, creo que nese comentario non hai ningunha descalificación, quizais o que debería ter escrito, parece que "hai xente que so vive para ir sumar puntos para o circuito"
Como reflexión, eu creo que este ano se tomou o circuito demasiado en serio, estamos vendo como cantidade de menbros están dobrando carreiras o fin de semana por surmar puntos. Hai un tempo, cando alguén facía 2 carreiras no mesmo fin de semana, facíanse comentarios, ben de admiración ou de preocupación polo risco que podía conlevar correr a tope 2 días seguidos. Agora parece algo normal.
Eu é máis este ano nin me ia apuntar, xa que outros anos os circuitos, empezaban con moita forza, e despois parecía que se ia diluindo para quedar caseque esquencidos, polo menos esa era a miña impresión. pero un día vendo as clasificacións, vin que figuraba como inscrito e por eso mandei os meus resultados.
E para rematar espero que te recuperes o máis pronto posible da tua lesíón.
Un saudo.