Foros ›
XIII Media Maratón de Betanzos
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
505 Carreiras
3838 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Mai 2009, 20:45
Asunto: Re: XIII Media Maratón de Betanzos

Chacal escribió:
Kurty escribió:
Domarco escribió:
Estoy pensando en apuntarme, quedé con buenas sensaciones despues de mi primera media en Ferreirua. Tengo oido que esta es bastante durilla. Alguien que la haya corrido podria decirme si es mas dura que la de Ferreirua o se puede intentar hacer un buen tiempo

Eu creo que de dureza, e máis ou menos similar, eu Ferreirua corrinna unha vez e Betanzos 2, sendo unha delas 2 semanas despois da de Ferreirua, e as miñas marcas foron similares nas duas carreiras, 1h30'50 en Betanzos e 1h30'20 en Ferreirua.
Betanzos sin calor es algo más cómoda, hay subida fuerte al principio, pero el final es muy fácil: todo bajada desde el km.13/14, saludos

Calor coma fixo ese ano, cando te coñecimos Gallego e máis eu en carreira. Ainda que creo que non hai tanta baixada como dis.

Un saudo .
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 1:53

Kurty escribió:
Chacal escribió:
Kurty escribió:
Domarco escribió:
Estoy pensando en apuntarme, quedé con buenas sensaciones despues de mi primera media en Ferreirua. Tengo oido que esta es bastante durilla. Alguien que la haya corrido podria decirme si es mas dura que la de Ferreirua o se puede intentar hacer un buen tiempo

Eu creo que de dureza, e máis ou menos similar, eu Ferreirua corrinna unha vez e Betanzos 2, sendo unha delas 2 semanas despois da de Ferreirua, e as miñas marcas foron similares nas duas carreiras, 1h30'50 en Betanzos e 1h30'20 en Ferreirua.
Betanzos sin calor es algo más cómoda, hay subida fuerte al principio, pero el final es muy fácil: todo bajada desde el km.13/14, saludos

Calor coma fixo ese ano, cando te coñecimos Gallego e máis eu en carreira. Ainda que creo que non hai tanta baixada como dis.

Un saudo .
Ti estás a todo e en todo Kurty, tes memoria de elefante, aún recordo como me adiantaches ese ano, qué dolor me causou iso Demo Demo Demo sorrindo ! Pero xa pasou, pero sí que hai baixada desde o 14, saudos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 8:32

Soy como una veleta... hoy me he levantado con ganas de ir a Betanzos... ya veremos...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 16:17

Pipe escribió:
Soy como una veleta... hoy me he levantado con ganas de ir a Betanzos... ya veremos...
Y ya has ido?????????????
Cuéntame que te pasó.
Betanzos es tierra peligrosa Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
505 Carreiras
3838 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 16:18

Pipe escribió:

A min pásame coma ti, estánme entrando gañas de ir, a ver como remato o domingo en Outes e se cadra, vou a Betanzos a trotala para despedila temporada primaveral.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 16:24

Chacal escribió:
Pipe escribió:
Cuéntame que te pasó.

Que me levanté con ganas de hacer el Medio Maratón de Betanzos!!! porque ayer ponía en duda o descartaba mi participación...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 16 Mai 2009, 1:47

Pipe escribió:
Chacal escribió:
Pipe escribió:
Cuéntame que te pasó.

Que me levanté con ganas de hacer el Medio Maratón de Betanzos!!! porque ayer ponía en duda o descartaba mi participación...
Eres como una veleta Pipe! Aclárate de una vez, es cuestión de vida o muerte tu participación en esta carrera, no es broma, no ves lo serio que estoy a estas horas? saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

Karpov

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/04/07
0 Carreiras
101 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 15:46

Vamos hablar de la carrera de Betanzos.
Según cuentan personas cercanas a la organización, este año tendremos unos pinchos durante la entrega de los premios.
Además de los bonos regalo para los 20 primeros y los trofeos por categoría habrá también algún regalo sorpresa para los últimos en llegar. Deben saber de mi abandono y lesión sino algún regalo llevaría, pero por llegar de los últimos claro
Michel

Novo foreiro
Novo foreiro
16/06/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 20:54

Animo Karpov,no sabia lo de tu lesion,espero ke no sea mucho.A ver si nos vemos por betanzos y me comentas y de paso hablamos de la carrera.salU2
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 12:11

Hola buenos dìas, tengo problemas con la inscripciòn, lo he hecho en la web runporto pero me dice lo lamentamos y bla bla bla, a ver si alguien me puede decìr que otra manera hay de fichar
Un saludo y gracias

www.myspace.com/mrdixiejazzband
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 16:28

Karpov escribió:
Vamos hablar de la carrera de Betanzos.
Según cuentan personas cercanas a la organización, este año tendremos unos pinchos durante la entrega de los premios.
Además de los bonos regalo para los 20 primeros y los trofeos por categoría habrá también algún regalo sorpresa para los últimos en llegar. Deben saber de mi abandono y lesión sino algún regalo llevaría, pero por llegar de los últimos claro

Karpov, eu optarei a un deses postos entre o penultimo e o ultimo Avergonzado asi que sera unha motivacion pensar que podo optar a un agasallo despois da dureza e do que vou sufrir simplemente por rematar Muerto .....todo un detalle da organizacion pensar tamen nos ultimos Aplauso , unha motivacion mais para decidirme a participar....Un saudo (non podo poñer tiles por culpa dun virus pesado que me cambia a configuracion do teclado Enfadado )

Se eu puiden, ti tamén...
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 16:51

Tartarugo escribió:
non podo poñer tiles por culpa dun virus pesado que me cambia a configuracion do teclado Enfadado

Tartarugo, amigo... busca en Google, descarga y pásate el Malwarebytes, eliminará tu problema (no es un virus en sí mismo... pero jode como si lo fuese... a que te salen los acentos así ´´?)

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 17:56

Tal cual Pipe.....ese mardito ntos.exe que se me escondeeeee Enfadado .......pero gracias o teu privado penso que o arraxarei en breve. Gracias de novo Guiño
Karpov

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/04/07
0 Carreiras
101 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 19:18

mrdixie si vuelves a intentar la inscripción y te sigue dando problemas dímelo, hablaré con la organización.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 20:09

bueno ,bueno ,vamos ser moitos últimos non ?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos