1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
javiyl Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Mar, 07 Abr 2009, 8:22 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
lestrove escribió:
javiyl escribió:
creo que me confundes con outro, estuben en Ordes, falei con algunha xente pero non sei se falei contigo
Pois eu sonche facil de recoñecer,pois dos que habia por alí........eu era o mais guapo.
Pois non caio, pode ser que foses un que vin nun espello
PedroNimo Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Xov, 09 Abr 2009, 7:49 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Pa, ya esta la carrera presentada... ahora solo falta que nosotros la hagamos grande!!!, esta semana ya me han pasado algunas cositas compañeros... Jesus y Jose España, Reyes Esevez, Miguel Quesada... habrá sorteos muuuuyyyyinteresantes...
Pues nada, a mi ya me queda menos para l maratón,y después... soy todo vuestro... gracias por vuestra ayuda.
Pedro Nimo
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Xov, 09 Abr 2009, 8:12 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Eso si,y como voy a estar en labores organizativas,yo me voy sacar mi dorsal como buen cristiano,pues tambien tengo derecho a optar a esos estupendos regalos.
Toda la suerte del Mundo en el Maratón PedroNimo,y recuerda...........échale fuerza,garra y pundonor.
Xov, 09 Abr 2009, 15:01 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Pues ahi intentaremos estar. Todo sea por una buena causa. Animo pedro!
astert Foreiro infantil
6/04/05
0 Carreiras
109 Mensaxes
Santiago de Compostela
Sáb, 11 Abr 2009, 10:47 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Sabeis cuando se va a abrir el plazo de inscripción? es por ir adelantando trabajo
PedroNimo Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Dom, 12 Abr 2009, 12:25 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Holaaaa, antes de nada... ¡Bós dias!;
Pois nada, decirvos que dende o martes ou a mais tardar o mércores, teredes aberto o prazo de inscripción para a carreira Solidaria... pídovos que vos vaiades inscribindo e non deixedes esto para o último momento. Con iso poderemos ter mellores previsións á hora das camisetas, regalos... e un largo etc que teremos preparado e que agardo sexa do voso agrado.
Sin mais deséxovos boa semana e unha vez mais rógovos unha participación o mais numerosa posible.
Unha aperta;
Pedro Nimo del Oro
alquimista Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Lun, 13 Abr 2009, 20:58 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Perdona mi ignorancia, pero como tengo que hacer para apuntarme a la carrera y colaborar con la cocina económica.
Un saludo.
foucellas Novo foreiro
31/08/08
0 Carreiras
13 Mensaxes
Arzúa
Mér, 20 Mai 2009, 19:56 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Pois nada, ali estaremos catro compañeiros acompañados de 25 rapaces. Espero que o tempo nos acompañe para que todo seña un éxito. Noraboa Pedro Nimo pola túa iniciativa e compromiso.
foucellas Novo foreiro
31/08/08
0 Carreiras
13 Mensaxes
Arzúa
Mér, 20 Mai 2009, 19:59 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Pois nada, alí estaremos catro compañeiros, dos que correremos dous, acompañados por 25 alumn@s que tamén correrán.
Esperemos que o tempo acompañe para que todo seña un éxito completo.
Noraboa Pedro Nimo pola túa iniciativa e compromiso. Eres todo un CAMPIÓN!!!
Ven, 22 Mai 2009, 13:57 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Allí estaremos, en una fiesta del atletismo a la vez que por una causa solidaria
olivier Novo foreiro
10/06/08
0 Carreiras
1 Mensaxes
Dom, 24 Mai 2009, 21:53 Asunto: Re: 24 de Mayo, III Carrera Popular Solidaria del Tambre
Buenas noches
Solamente felicitar a toda la organización por la labor realizada antes, durante y tras la prueba. No es de extrañar que el número de participantes vaya aumentando cada año.
Aunque no soy un popular excesivamente asiduo a las carreras, ésta está entre mis favoritas y pienso volver el año que viene si es posible a intentar batir mi marca personal...jeje
Felicidades a Pedro Nimo por toda su labor
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos