Foros ›
Carrera Solidaria Polígono del Tambre
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Ven, 22 Mai 2009, 23:05
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Este año no sé de donde sale (tampoco pregunté), pero el año pasado se salió frente a la Donuts y sí terminó en la Citroen.

Nos vemos el domingo.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 22 Mai 2009, 23:13
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Gracias chicos.
P.D. Xoixe, gracias a Deus, xa estou bastante mellor, baixísimo de forma, pero polo menos sin dolor. Ó Tambre vou ir con Tito, eu a rodar e a ver como me atopo. Supoño que ti irás a Oubiña.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mai 2009, 9:13
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Bos dias:

Participei o 1º ano e gustoume moito, a pesar de sair recente dunha lesión, ainda así acabei no posto 15 e quinto na miña categoria. Tamen quero dicir que ese día practicamente todos saimos a rodar non a competir, pero de todas formas quedei moi satisfeito pola gran organización da carreira, polo posto acadado e polas mellores sensacions que tiven durante a proba despois dunha lesíón.

Este ano estaréi en Oubiña, si non se me torce todo... porque teño que planificar ben o domingo, e levar a miña filla as preparacions da comunión, levar o meo fillo que ten partido de fútbol, e para colmo a miña muller ten examenes a semana próxima e non despega os cobados da mesa... creo que terei que votar man dos superabuelos si quero estar en Oubiña...

saudos

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mai 2009, 9:43
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Oliveira, salida del km 67 dirección Santiago Norte- Coruña Nada más salir rotonda, dirección Coruña (derecha) y todo recto, está indicado carril izq Polígono Tambre, carril derecho A Coruña.
Non hay perda posible.
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mai 2009, 9:56
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Mañana nos veremos en esta carrera, estaremos much@s por lo que veo, genial!!!!
Alguien sabe si habrá duchas postcarrera?
Un saludo e deica mañá.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mai 2009, 14:32
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

aproveitamos que non saimos de farra e o diñeiro dun "cacharro" invertimolo para que outros menos afortunados teñan algo que levar a boca, e mais nestes tempos....un saudo enos vemos en el "poligano" Guiño
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mai 2009, 21:11
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Bueno.....pues mañana también espero estar allí para disfrutar a tope de cada uno de los kilómetros. Sé que puedo resultar pesada, pero a los que estéisn todavía dudando, animaros a ir, porque realmente el ambiente que se respira es una pasada. Yo, que como diría wottle, soy fría como un témpano , el año pasado me emocioné (y no vale reirse... Demo sorrindo ) viendo a los chic@s del Proyecto Hombre participando en la carrera y, sobre todo, haciéndolo con tanto cariño.
Creo que la Cocina Económica se merece que estemos allí para apoyar su labor, y todavía más si cabe en estos momentos en que la situación ha llevado a mucha gente que quizás nunca se lo había planteado a necesitar de ellos.

Nos vemos mañana.

PD.: Por cierto, Oliveira, a ver si al fin nos conocemos. Ah!! Y guárdame algún tríptico para traerme para Lugo y colocarlo en el gimnasio y en las pistas, ok??

Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mai 2009, 21:17
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Piti, me acabas de leer el pensamiento, mañana te buscaré por todo el polígono para darte dos besazos (si me lo permites) y agradecerte tu presencia tanto en la presentación como en la carrera de Cambados.
¡Ah y cuenta con los dípticos!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mai 2009, 22:18
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Hola a todos y buenas noches. Haber si mañana nos acompaña el tiempo, que espero que sí. Pues al final los números no están nada mal (acabo de acabar de pasar inscripciones Enfadado , en fin, muchos a destiempo, pero en fin, es una carrera solidaria Guiño ), en fin, que al final no están mal los números:
387 INSCRITOS, que para una 3ª edición no está nada mal. Participación de lujo, y eso sí da gusto, que los cracks tambien se impliquen. En fin, ahora a acostarse que algunos les toca correr, y otros trabajar. NO FALLEIS, ES MUY IMPORTANTE QUE TODOS LOS INSCRITOS ASISTAIS, que no pae como en todas las pruebas que falta un 30-40% de la gente que se inscribe.

Un saludo y felices sueños a todos/as!!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2009, 10:55
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

LO SIENTO MUCHÍSIMO... al final no pude estar, aunque he estado con el corazón. Perdonad todos.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2009, 16:03
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Mañana fresca y con amenaza de lluvia que no sé si "echaría para atrás" a más de uno. Yo esperaba más participación pero un Aplauso Aplauso Aplauso para todos los que estuvisteis. Como siempre un placer compartir carreras con vosotros. Afortunadamente la lluvia que cayó, que tampoco fue tanta, cuadró en la prueba senior, por lo que los peques se salvaron.
Felicitar a toda la organización por el trabajo realizado. Espero que nuestra humilde aportación sirva para alegrar un poco la vida de los más necesitados. Espero que Pedro haya quedado satisfecho, por lo menos te agradecemos el esfuerzo que se plasmó en la abundancia de regalos.
En cuanto a mi crónica de carrera decir que hoy decidí hacer el calentamiento relizando la carrera de los peques con mi hija de 7 años. La verdad es que se portó como una campeona pues hizo toda la prueba corriendo. Después nos llevamos la sorpresa en la entrega de trofeos de que quedara 3ª de su categoría Bailar Bailar Bailar Os podeis imaginar lo contenta que está y el padre Silbar Silbar Silbar
Sobre la carrera comentar que tiene un perfil exigente. Decir que pensaba tomarla con relativa calma, pero ya se sabe que uno dentro de la salsa... y Mincha y yo intentamos seguir un grupo encabezado por Aficionado, lo que nos obligó a exprimirnos. Al final sobre 34' 40'' que teniendo en cuenta nuestro nivel y las "cuestecitas de marras" nos ha dejado bastante contentos.

PD. Si alguien tiene fotos de la entrega de premios de los peques por favor que las cuelgue.

Un saludo
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2009, 18:18
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Ainda que non comentei nada neste tema con anterioridade, tiña claro que este ano tocaba participar outra vez (xa estivera na primeira edición).

Mañan magnífica para correr ainda que nalgún tramo sopraba vento de fronte... pero logo daba de costas, así que compensaba unha cousa a outra. Choveron catro gotas como decindo... xa que non ides suar moito alomenos que a camiseta chegue mollada Guiño

Moita participación e moi boa compañía, tanto na viaxe como na carreira. Fixen as dúas primeiras voltas con calma (esta semana só adestrara dous días... e para iso a ritmos realmente patéticos e a anterior nin un día por mor de problemas intestinais) acompañado e de palique con Flip, e máis con Safardatxo que nos tiña ganas... e na terceira din o pouco que puiden dar para facer algún mérito que compensara a morea de fotos que tiraron os compañeiros e compañeiras do foro.

Por certo, que xa me esquecía... a miña enhoraboa aos compañeiros do C.A.R. Marisqueiro, que teñen unhas fillas que prometen ainda que elas non o saiban... dúas delas terceira posición nas súas respectivas categorías... o futuro do C.A.R. está asegurado Aplauso

Un pracer compartir afición con xente tan marabillosa... e magoa que non me tocou unha das "zapas" de Marta Domínguez (teño unha envexa que non miro dalgún que eu me sei)... grrrrrr!!!! no enorme sorteo que seguíu á carreira. ¡¡Grande laboura a do noso amigo Pedro Nimo!! Por certo ¿non acabaron fartos de ti de tanto que lles pediches os compañeiros atletas? Os irmáns España, Marta Domínguez, Oscar Pereiro, Reyes Estévez, ¿Arturo Casado creín entender?... ¡vaia nivelón!
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2009, 18:44
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

banderas escribió:

Un pracer compartir afición con xente tan marabillosa... e magoa que non me tocou unha das "zapas" de Marta Domínguez (teño unha envexa que non miro dalgún que eu me sei)... grrrrrr!!!! no enorme sorteo que seguíu á carreira

Jajaja, non teñas envexa home, que é pecado e vas ó inferno de cabeza Demo sorrindo . A verdade é que estou ben contento coa zapa, non contaba nin de coña que me tocara nada, e cando escoitei Iván (xa me puxen...) e despois...Grande Fernández...mimá!! miñaaa!xD.

En canto á carreira, por fin coñecín ao último membro do equipo que me faltaba: nopudoser, co que compartín toda a carreira ata a última subida, que me deu por subir un pouco o ritmo, aínda que creo que empecei moi pronto, porque me chegou a subida de carallov Avergonzado . En xeral, disfruteina, o ambiente..incríble, non se vía esa competitividade doutras, foi unha carreira para estar a gusto...se non fora polas costiñas, que facían desaparecer ese gustiño jeje. Ao final, 38:02, que para o que entreno ultimamente, entre mal tempo e lesión...non me podo queixar. Así que, despois de todo iso...estou como unhas castañuelas, máis contento con este domingoooo Bailar Un saúdo e deica a próxima!
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2009, 19:28
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Buena carrera, mejor compañía y muy buenas sensaciones.

Fui las dos vueltas acompañada de banderas (hizo que la carrera me fuese súper amena y cuando me di cuenta ya estábamos en la ultima vuelta) y Safardatxo .En la ultima vuelta, cada uno se fue por su lado pero cuando termine me sentí genial Satisfecho
Gracias Banderas por tirar de mí, por que sino, con las poquitas ganas que tenia al empezar, no se yo si en la 2ª vuelta me hubiese cogido el atajo y para el coche...jejee.

Me alegre muchísimo ver a Marola corriendo de nuevo y tan bien... un besiño y a seguir cuidandose.

UN saludo y nos vemos en la proxima.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2009, 19:42
Asunto: Re: Carrera Solidaria Polígono del Tambre

Boa carreira a de hoxe,lastima que o tempo non acompañara,ainda que aqui nunca chove agusto de tod@s.
Encantado de poder saudar aos foreir@s,e por non variar quedei sen powerade,para cando poderei degustar un nas carrerias?quen sabe Ríndose
Flip,aledome que quedaras contenta coa tua carreira,ainda que o pique que tiñas creo que tamen axudou Ríndose Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos