Foros ›
II MILLA POPULAR PRAIA SAMIL DE VIGO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Catalana

Novo foreiro
Novo foreiro
30/05/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 17:11
Asunto: II MILLA POPULAR PRAIA SAMIL DE VIGO

Prezad@s compañeir@s: O día 3 de xuño celebramos a II Milla Popular Praia Samil. Estades invitados! Este ano queremos xuntar varias xeneracións de deportista de 3 anos en adiante. Todo o diñeiro recadado pola inscrición dos adultos (5â?¬) irá destinado ao evento - Carreira Solidaria para a Escola de Angola- que organiza o gran atleta Pedro Nimo. Todo atleta que participe terá camiseta, mochila e un libro. Sortearemos 10 reloxos da marca Fòssil, tamén bonos-hotel e prendas deportivas da marca Mizzuno. Estades invitados coas vosas familia e amigos a disfrutar dun gran dia de lecer. Máis información e inscricións www.veteranosdesamil.com
Saúdos deportivos
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 20:12
Asunto:

Que, rapac@s, vos animades???
Eu a corrin o ano pasado, e a pesares de nn ser a nosa distancia, paseino de maravilla.
Ademáis, prrá organización, un 10.
Sei que é moi curta, pero se quece ben antes, se corre, e logo, mentres se disputan outras categorías, se roda por Samil, cos peciños po-la auga........un pracer.
Animádeos, e.....a causa merece a pena.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 21:56
Asunto:

Teño que comentar que xa puxera eu un post sobre esta carreira hai ben de tempo, pero como me adiantei moito e houbo pouca participación anda perdido por ahí... na páxina 9 ou 10 como pouco.

Este é o link:

www.correrengalicia.or...samil.html

Sobre a carreira, comentar que é moi bonita, que hai moito nivel, e que é benéfica.

Eu seguramente non participe por varias razóns: prefiro carreiras longas (de 10.000 metros en adiante), e o día anterior estarei correndo a Carreira da Auga en Culleredo se mal non lembro. Outro ano que non a corro. O ano pasado púxenme cun trancazo estupendo que me impedíu participar e éste xa teño outros compromisos. A ver o ano que ven. Confuso Confuso
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 23:20
Asunto:

Banderas, sinto qu enon vaias, pero ainda que non é a nosa distancia, penso que ás carreiras que organizan os amigos (e Veteranos de samil o son) hai que ir.
Non pasa nada, pois 1 mlla faise ainda que sexa andando.
veña, ANÍMATE, E LOGO TROTAMOS NAMENTRAS OLLAMOS A CARREIRA DOS DA Ã?LITE
Catalana

Novo foreiro
Novo foreiro
30/05/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 17:29
Asunto: II MILLA POPULAR PRAIA SAMIL DE VIGO

Prezad@s compañeir@s: Quero lembrarvos que o martes 29 de maio remata o prazo de inscrición na II Milla Popular "Praia Samil" de Vigo. Xa hai moit@s atletas inscritos! Animarvos!!! Os esperamos.
Saúdos deportivos
www.veteranosdesamil.com
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 19:51
Asunto:

O noso equipo vai se-lo máis numeroso.
Non teño dúvida.
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 26 Mai 2007, 23:18
Asunto:

Merdaaaaaaaaaaaaaa, sei-ca estou gafado para esta proba. O ano pasado corri-na cun ollo super hinchado despois de pasar media noite en Urxencias ....pero corrín, i este ano, unha semana antes, rompo fibras en Gondomar, perto do Km 7 (a máis ía remontando e moi ben, a menos de 4 o km.
De todo-los xeitos, e ainda que teña que bota-la perna por riba do hombreiro, alí estarei (e procurarei correla). Os amigos ..... son os amigos, e para iso estamos.
Unha aperta a tod@s.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2007, 23:07
Asunto:

TOD@S Á MILLA DE SAMIL... EU VOU ENTRAR "O PORRAS", PERO TENTAREI DAR ESPECTÁCULO E HACHAZOS A TOPE!!!.
APOSTO PO-LA VICTORIA DO MEU BO AMIGO LOLO PENAS... SORTE A TOD@S E ATA O DOMINGO!!!
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2007, 7:31
Asunto:

Espero estar tambien el domingo en Samil con dos mienbros mas de mi familia ¿es que no va a ir nadie mas del foro? a parte de Pedro Nimo ,toijodio y yo , venga que el plazo para inscribirse termina hoy ...

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2007, 9:23
Asunto:

Hola yo estoy inscrito desde hace tiempo , al igual que mi hija, asi que nos vemos por Samil el domingo.
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2007, 10:27
Asunto: buaaa!!

Pois con toda a dor de corazón non podo acompañarvos Chorando . Os de Avento marchamos ao Barco de Avila... só me queda o consolo do trotar ao mencer pola Serra de Gredos..... Molón que bonito queda! 8O.

Pois nada, que o disfrutedes, parece que vai facer un tempo decente.
A ver se podo ir a algunha das millas deste mes, despois das medias apetece, non si?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 0:43
Asunto:

Sintoo moito, pero eu quedo por Culleredo dende o venres á noite ata o domingo despois de comer... e vou á Carreira da Auga. ¡¡Sorte a todos e todas!!! Fanecas, Arroaces e demáis especies acuáticas... Abraiado Abraiado Demo sorrindo
poetinmotion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 9:13
Asunto:

Me haría ilusión correr una milla pero he llegado un poco tarde para inscribirme Chorando .
Suerte a los demás Guiño

Antiguamente tette: Renovarse o morir.

No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 10:50
Asunto:

poetinmotion, iso é facil de arranxar, segun de que categoría sexas, si queres podes correr co dorsal dun compañeiro do meu equipo.
poetinmotion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 11:52
Asunto:

toijodio escribió:
poetinmotion, iso é facil de arranxar, segun de que categoría sexas, si queres podes correr co dorsal dun compañeiro do meu equipo.

Muchas gracias Toijodio :wink:, pero ya me han dado una solución. Es posible que haga mi debut en la distancia.

Antiguamente tette: Renovarse o morir.

No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos