Foros ›
Autor
Mensaxe
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 13:00
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

juandertaker escribió:
con excepción dos espazos peonís que se inclúen no circuíto. Cales son eses¿ si hai unha acera no medio do circuito para min é parte do circuito..se non botarianme da carreira cando pasaba por diante dalgun "controlador" .. Algo vos ten que picar para que lle deades tantas voltas o asunto

Se refiere, creo, únicamente a la zona donde estaban las atracciones de la Feria, donde se atravesaba una zona peatonal. En todo caso, no tiene mucha lógica que se utilicen las aceras si el circuito tiene el tráfico cortado. Es peligroso para el corredor que lo hace (subir y bajar bordillos), para el resto de atletas (que no esperan que salga un compañero entre dos coches, por ejemplo como me pasó a mí) y, sobre todo, para los peatones (imagínate que sales del portal o doblas una esquina y te encuentras con un grupo de corredores por una acera de apenas 80 cms.). A mi, que la gente recorte o no me es indiferente (a mi nivel el puesto es lo de menos), siempre y cuando no suponga un mayor peligro para mi, como ha ocurrido en esta carrera.

Salud y kilómetros!

"Cuando no puedas correr, camina. Cuando no puedas caminar, usa el bastón. Pero nunca te detengas!". Madre Teresa de Calcuta.

bardallas.blogspot.com/
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 13:15
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

bardallas escribió:
juandertaker escribió:
con excepción dos espazos peonís que se inclúen no circuíto. Cales son eses¿ si hai unha acera no medio do circuito para min é parte do circuito..se non botarianme da carreira cando pasaba por diante dalgun "controlador" .. Algo vos ten que picar para que lle deades tantas voltas o asunto

Se refiere, creo, únicamente a la zona donde estaban las atracciones de la Feria, donde se atravesaba una zona peatonal. En todo caso, no tiene mucha lógica que se utilicen las aceras si el circuito tiene el tráfico cortado. Es peligroso para el corredor que lo hace (subir y bajar bordillos), para el resto de atletas (que no esperan que salga un compañero entre dos coches, por ejemplo como me pasó a mí) y, sobre todo, para los peatones (imagínate que sales del portal o doblas una esquina y te encuentras con un grupo de corredores por una acera de apenas 80 cms.). A mi, que la gente recorte o no me es indiferente (a mi nivel el puesto es lo de menos), siempre y cuando no suponga un mayor peligro para mi, como ha ocurrido en esta carrera.

Salud y kilómetros!
e que claro, unha cousa son cousas prudentes e outra eso qeu comentas, pero aqui meten no mismo saco ao que se fai toda a carreira pola acera facendo trastadas como as que dis e outra moi distinta e o que se sube porque o seu trazado vai mellor por unha acera que pola carretera. Por ejemplo a min habia curvas que iba a adiantar e tiñame que fastidiar e tomala aberto porque me resultaba mais facil eso que subirme a unha acera estreita onde habia coches aparcados, pero desde logo si despois tiña outra curva na que iba mellor pola acera que tendo que abrirme subiame e baixaba cando eu consideraba oportuno e que non entorpecia a nadie. É como cando en 2 curvas a esquerda consecutivas, donde o mellor trazado seria polo carril da esquerda, si me iban a adiantar eu botabame para o dereito para non entorpecelos..que pasa ai non se di nada de que fixen mais metros? pois si recortei un par de metros pola acera recorteinos e punto, porque EU non lle fixen mal a niguen. Xa digo que si outros pintaron a mona por andar a subir e baixar da acera non é o mismo..pero a min molestame eso, que me metan no mismo saco e me traten como un "tramposo" é máis, si o fun, creo que non haberia nadie mellor que a organizacion para decirmo no momento
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 13:23
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Moita fe teñen algúns nos gps. O meu, un garmin forerunner 410 case sempre da menos que os da xente que lle pregunto. Sain na metade do pelotón e deume 10.070 metros. Xa no primeiro km oía pitar os gps de xente que saira antes ca min e o meu aínda lle faltaban 50 metros pa pitar. Na 1/2 de Ferreirúa, onde non hai aceras sospeitosas para recortar, e tampouco edificios que dificulten a recepción, deume 20.950 metros, cando a algún que lle preguntei deulle 21.300. No trail do courel a algún deulle 35, a organización decía 34 e pico e a min, facendo 200 metros demáis por un despiste, deume ''32.800 metros''. Esa é outra, canto máis desnivel teña a carreira máis fallan, alomenos o meu. Incluso supoñendo que o gps tivera un marxe de error de 0cm e tod@s usaramos o mesmo modelo seguirían dando distinto aínda que só fora pola forma de mover máis ou menos as mans
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 14:04
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Dame a impresion que nos " raiamos" un pouco de mais as veces. Entendo que todo o mundo ( eu a primeira ) temos actitudes a mellorar. E certo que as veces non actuamos da mellor maneira , pero quero creer que non todo o mundo e tan egoista nen tan desconsiderado como as veces parece polos comentarios aqui vertidos. Estiven a punto de non poder ir tras inscribirme en Carballo e bastante me fastidiaria perderme a carreira pera despois leer todos estes comentarios. Xa confesei publicamente o meu pecado de subirme en algun momento a acera, entendo as argumentacions e pido disculpas a quen pudera molestar ( podo asegurarvos que non mellorei o meu posto de categoria por iso). Me parece oportuno sinalar os erros que cometemos para entre todos mellorar pero non sei ate que punto e necesaria tanta belixerancia .
Con isto non quero crear mais tension, so e unha maneira de pensar.
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 14:57
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Acabo de ver no garmin connect o recorrido que di o meu gps que fixen durante a carreira e vexo que atravesei literalmente máis de vinte edificios e varios árboles en cada volta e non fun case nunca pola carretera, incluso nos tramos rectos. Cal falla? O gps? O mapa? Por arriba dos edificios estou seguro que non saltei...
Cambiando de tema. Lástima de día de auga, porque o recorrido prestábase para marca, con esas costas abaixo tan largas que che deixaban recuperar a un ritmo rápido, pero eu alomenos, resbalaba bastante
manuelferreira

Maratoniano
Maratoniano
24/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes
SADA
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 17:07
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Es mi primera participación en esta carrera y me ha encantado. Sé que el departamente de Deportes, estaba muy interesado en que la carrera saliese bien, ya que como dicen su organizador...."no todo va a ser fútbol", él y su equipo quieren que el atletismo de la zona, tenga un empujón y poder formar un grupo de amigos que disfruten con esto del atletismo.

Hay que destacar que es una carrera gratuita y que organizar un evento de este tipo es muy complicado y tristemente siempre se nos queda algo en el tintero... pero el domingo creo que todo salió fenomenal.

Me ha alegrado ver como la gente nos ha animado, la policia, protección civil, los conductores, todos creo han ayudado y no debemos olvidarnos de nosotros los "populares" que nos vemos en casi todas la carreras, da gusto el ambiente y cada día saludamos a más gente, nosotros somos los que más ayudamos a que todo salga bien...

Acabo de teminar y ya quiero volver, lástima que no podamos participar hasta el año que viene.

Enhorabuena a la organización, agradecer que esta carrera siga siendo gratuita, dice mucho de este pueblo llamado CARBALLO.

Gracias


Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
RoBeRT69

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/12
4 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 21:12
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

al igual que el año pasado.......fenomenal.buena organizacion,buena gente y al lado de mi casa,jejeje
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 22:01
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

juandertaker escribió:
bardallas escribió:
juandertaker escribió:
con excepción dos espazos peonís que se inclúen no circuíto. Cales son eses¿ si hai unha acera no medio do circuito para min é parte do circuito..se non botarianme da carreira cando pasaba por diante dalgun "controlador" .. Algo vos ten que picar para que lle deades tantas voltas o asunto

Se refiere, creo, únicamente a la zona donde estaban las atracciones de la Feria, donde se atravesaba una zona peatonal. En todo caso, no tiene mucha lógica que se utilicen las aceras si el circuito tiene el tráfico cortado. Es peligroso para el corredor que lo hace (subir y bajar bordillos), para el resto de atletas (que no esperan que salga un compañero entre dos coches, por ejemplo como me pasó a mí) y, sobre todo, para los peatones (imagínate que sales del portal o doblas una esquina y te encuentras con un grupo de corredores por una acera de apenas 80 cms.). A mi, que la gente recorte o no me es indiferente (a mi nivel el puesto es lo de menos), siempre y cuando no suponga un mayor peligro para mi, como ha ocurrido en esta carrera.

Salud y kilómetros!
...pero a min molestame eso, que me metan no mismo saco e me traten como un "tramposo" é máis, si o fun, creo que non haberia nadie mellor que a organizacion para decirmo no momento

Que quede claro, para cerrar el tema por mi parte, que yo no llamé tramposo a nadie.

"Cuando no puedas correr, camina. Cuando no puedas caminar, usa el bastón. Pero nunca te detengas!". Madre Teresa de Calcuta.

bardallas.blogspot.com/
CAMPOS

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/08
0 Carreiras
14 Mensaxes
Carballo de Bergantiños
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 22:11
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Boas noites: A miña enhoraboa a todos aqueles que fan posible esta carreira no meu pobo, ainda que este ano na última semana lesioneime e non puiden correla. Pero a que si pudo foi a miña querida muller que por segundo ano consecutivo queda de primeira das corredoras de Carballo, baixando o tempo en 5 minutos
Por certo eu medín o recorrido con GPS e cun smartphone (A-GPS) e das duas formas me dou os 10.000 metros exactos.
Saudos a todos e oxalá nos vexamos po ano nesta carreira GRATUITA EN CARBALLO cunha ORGANIZACIÓN DE 10.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 22:47
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

GPS Garmin 310: uns 10.500 metros.
GPS Kalenji: uns 10.300 metros.
GPS smartphone (no lembro a marca ni a aplicación): uns 10.200 metros.

A ver que che dá nos 10 km de Ourense, nos de Ribeira, e nos de Coruña 10 omiguel.
Se malla os 10 km (máis ou menos) nestas tres homologadas, logo pillarei nun futuro o 410. Se termina dando de menos distancia nalgunha, logo podemos ter evidencia empírica de recorte neste modelo... (se sempre damos por boas a homologacións certificadas pola RFEA nestas carreiras). No modelo 310 teño constancia de ata 200 metros de engadido nos 10 km homologados, testado en Ourense, Padrón, Coruña 10; algo máis de 400 metros engadidos na media homologada de A Coruña; e máis de 800 metros acumulados de desfase na Maratón homologada de A Coruña).

Espero que nos sigas comentando as distancias en carreiras homologadas co 410 para ir recollendo evidencias, que poden ser de interese para coñecer os nosos aparatos ou valorar cal comprar nun futuro.

Desculpade o tocho (de-formación profesional)

PD: huelga decir que también pueden existir diferencias (non sei se significativas ou non, estadísticamente falando ao 95% de nivel de confianza), debidas á carreira particular de cada un.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 6:03
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

bardallas escribió:
juandertaker escribió:
bardallas escribió:
juandertaker escribió:
con excepción dos espazos peonís que se inclúen no circuíto. Cales son eses¿ si hai unha acera no medio do circuito para min é parte do circuito..se non botarianme da carreira cando pasaba por diante dalgun "controlador" .. Algo vos ten que picar para que lle deades tantas voltas o asunto

Se refiere, creo, únicamente a la zona donde estaban las atracciones de la Feria, donde se atravesaba una zona peatonal. En todo caso, no tiene mucha lógica que se utilicen las aceras si el circuito tiene el tráfico cortado. Es peligroso para el corredor que lo hace (subir y bajar bordillos), para el resto de atletas (que no esperan que salga un compañero entre dos coches, por ejemplo como me pasó a mí) y, sobre todo, para los peatones (imagínate que sales del portal o doblas una esquina y te encuentras con un grupo de corredores por una acera de apenas 80 cms.). A mi, que la gente recorte o no me es indiferente (a mi nivel el puesto es lo de menos), siempre y cuando no suponga un mayor peligro para mi, como ha ocurrido en esta carrera.

Salud y kilómetros!
...pero a min molestame eso, que me metan no mismo saco e me traten como un "tramposo" é máis, si o fun, creo que non haberia nadie mellor que a organizacion para decirmo no momento

Que quede claro, para cerrar el tema por mi parte, que yo no llamé tramposo a nadie.
No ti non! nunca dixen eso, solo collin o teu comentario porque apoio totalmente o de que para pintar a mona, mellor estar quietos
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 10:27
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

miguelanxo escribió:
GPS Garmin 310: uns 10.500 metros.
GPS Kalenji: uns 10.300 metros.
GPS smartphone (no lembro a marca ni a aplicación): uns 10.200 metros.

A ver que che dá nos 10 km de Ourense, nos de Ribeira, e nos de Coruña 10 omiguel.
Se malla os 10 km (máis ou menos) nestas tres homologadas, logo pillarei nun futuro o 410. Se termina dando de menos distancia nalgunha, logo podemos ter evidencia empírica de recorte neste modelo... (se sempre damos por boas a homologacións certificadas pola RFEA nestas carreiras). No modelo 310 teño constancia de ata 200 metros de engadido nos 10 km homologados, testado en Ourense, Padrón, Coruña 10; algo máis de 400 metros engadidos na media homologada de A Coruña; e máis de 800 metros acumulados de desfase na Maratón homologada de A Coruña).

Espero que nos sigas comentando as distancias en carreiras homologadas co 410 para ir recollendo evidencias, que poden ser de interese para coñecer os nosos aparatos ou valorar cal comprar nun futuro.

Desculpade o tocho (de-formación profesional)

PD: huelga decir que también pueden existir diferencias (non sei se significativas ou non, estadísticamente falando ao 95% de nivel de confianza), debidas á carreira particular de cada un.

Se tes o garmin connect instalado, busca en actividades cerca de carballo e mira a miña carreira. É fácil de atopar. É a que da 10,07km e se amplias o mapa verás a pila de maniobras raras que marca. Se queres precisión o meu modelo non cho aconsello. No adestramento que fixen onte, por exemplo, sain da casa dereitiño pola acera esquerda os primeiros 500 metros sen embargo no mapa marcame como se me cambiara para a dereita e incluso me saira dela por enriba dos edificios...
seak

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
81 Carreiras
581 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 11:39
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

omiguel escribió:
miguelanxo escribió:
GPS Garmin 310: uns 10.500 metros.
GPS Kalenji: uns 10.300 metros.
GPS smartphone (no lembro a marca ni a aplicación): uns 10.200 metros.

A ver que che dá nos 10 km de Ourense, nos de Ribeira, e nos de Coruña 10 omiguel.
Se malla os 10 km (máis ou menos) nestas tres homologadas, logo pillarei nun futuro o 410. Se termina dando de menos distancia nalgunha, logo podemos ter evidencia empírica de recorte neste modelo... (se sempre damos por boas a homologacións certificadas pola RFEA nestas carreiras). No modelo 310 teño constancia de ata 200 metros de engadido nos 10 km homologados, testado en Ourense, Padrón, Coruña 10; algo máis de 400 metros engadidos na media homologada de A Coruña; e máis de 800 metros acumulados de desfase na Maratón homologada de A Coruña).

Espero que nos sigas comentando as distancias en carreiras homologadas co 410 para ir recollendo evidencias, que poden ser de interese para coñecer os nosos aparatos ou valorar cal comprar nun futuro.

Desculpade o tocho (de-formación profesional)

PD: huelga decir que también pueden existir diferencias (non sei se significativas ou non, estadísticamente falando ao 95% de nivel de confianza), debidas á carreira particular de cada un.

Se tes o garmin connect instalado, busca en actividades cerca de carballo e mira a miña carreira. É fácil de atopar. É a que da 10,07km e se amplias o mapa verás a pila de maniobras raras que marca. Se queres precisión o meu modelo non cho aconsello. No adestramento que fixen onte, por exemplo, sain da casa dereitiño pola acera esquerda os primeiros 500 metros sen embargo no mapa marcame como se me cambiara para a dereita e incluso me saira dela por enriba dos edificios...

¿Y qué modelo tienes?
abelmc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/10
30 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 12:11
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Bueno,vexo que houbo bastantes debate polo de recortar.Eu nin a verdade nin me percatei,tereino enconta para a proxima, que ahi a xente que lle poida incomodar.A pesar que non fixen por mellorar nin moito menos porque teño moito que bourar o ser novato.Pola miña parte pido disculpas.Sasudos a Todos/as
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 13:30
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

seak escribió:
omiguel escribió:
miguelanxo escribió:
GPS Garmin 310: uns 10.500 metros.
GPS Kalenji: uns 10.300 metros.
GPS smartphone (no lembro a marca ni a aplicación): uns 10.200 metros.

A ver que che dá nos 10 km de Ourense, nos de Ribeira, e nos de Coruña 10 omiguel.
Se malla os 10 km (máis ou menos) nestas tres homologadas, logo pillarei nun futuro o 410. Se termina dando de menos distancia nalgunha, logo podemos ter evidencia empírica de recorte neste modelo... (se sempre damos por boas a homologacións certificadas pola RFEA nestas carreiras). No modelo 310 teño constancia de ata 200 metros de engadido nos 10 km homologados, testado en Ourense, Padrón, Coruña 10; algo máis de 400 metros engadidos na media homologada de A Coruña; e máis de 800 metros acumulados de desfase na Maratón homologada de A Coruña).

Espero que nos sigas comentando as distancias en carreiras homologadas co 410 para ir recollendo evidencias, que poden ser de interese para coñecer os nosos aparatos ou valorar cal comprar nun futuro.

Desculpade o tocho (de-formación profesional)

PD: huelga decir que también pueden existir diferencias (non sei se significativas ou non, estadísticamente falando ao 95% de nivel de confianza), debidas á carreira particular de cada un.

Se tes o garmin connect instalado, busca en actividades cerca de carballo e mira a miña carreira. É fácil de atopar. É a que da 10,07km e se amplias o mapa verás a pila de maniobras raras que marca. Se queres precisión o meu modelo non cho aconsello. No adestramento que fixen onte, por exemplo, sain da casa dereitiño pola acera esquerda os primeiros 500 metros sen embargo no mapa marcame como se me cambiara para a dereita e incluso me saira dela por enriba dos edificios...

¿Y qué modelo tienes?

Un Garmin Forerunner 410





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos