Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 18:45
Asunto:

Salgo con vosotros y cuando ya esté madurito, paro.
He entrenado toda la semana y tengo las "gambas" como piedras.

Makoki 5.1
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 22:30
Asunto:

Bueno... pois en vista do éxito obtido en anteriores sesións a cousa vai medrando dun xeito espectacular... xa somos quinteto ¿de vento Charly?... xa sabes por qué o digo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo


Charly
Sin-Chan
Banderas
Makoki
Aguita


Encima mañan seica vai estar anubado e fresco... mais seica non vai chover... menos da unha pedra Molón Molón Molón Molón
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 22:57
Asunto:

Que tengáis un buen rodaje y no os mojéis mucho, aunque me tengo que lo tenemos claro y vamos a acabar a remojo, espero que por lo menos no sople mucho el viento.

el miedo mata a la mente
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 10:31
Asunto:

Sentindoo moitísimo polos do CAR Betanceiro, penso que, ou moito cambia a cousa por estes lares, ou incluso podemos ter algunha raiola de sol... por si acaso toco madeira... e xa vos contaremos á volta. Molón Molón Molón Molón
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 23:30
Asunto:

Ben vexo que o resto do CARMA cumpríu co seu compromiso de deixar que sexa eu o primeiro en facer a crónica desta "gloriosa" xornada... por moitas razóns:

Para empezar fixo unha mañan fresquiña pero agradable para correr... e ata " el viento, el rio, los arboles y los pájaros me acompañaron ..." como dí Maese Charly" Demo sorrindo Demo sorrindo ... en fin... que agradecemos non só que non chovera senón tamen que fixera algo-bastante sol... e logo á volta algo de brisa (pero suaviña).

Para continuar... non fallou ninguén... ¿nonsí Makoki?... é máis... ó remate da xornada ata agradecemos tela feito... ¡¡¡Mira que rimos a cacho mentres pretendíamos estirar!!!! ¿Quén dixo que unha Media maratón non sirve para preparar outra?... Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Máis ainda... lembramonos dos que foron correr a Media maratona Manuela Machado... e voltamos rir a cacho... a razón... nós fixemos máis que unha media maratón... ¡¡¡¡sísisisisisisis!!!!!... saímos do lugar de sempre (tres veces é sempre) e chegamos ata un cartel que hai na "autovía Vigo Baiona" pouco antes da baixada á praia de Patos que pon... máis ou menos:

"Benvidos, Bienvenidos, Wellcome, Bienvenue, Willcommen a Nigrán" Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado

Por riba de todo e sobre todo, moitísimo humor... sei de un que cantaba aquilo de "Bienvenidos!!!! a los hijos del rock'n'roll.... Bienvenidos!!!!!" e logo aqueloutro de "" Wilcommen, Bienvenue, Wellcome... " con música da película Cabaret... para pegar a volta baixo o cartel e repetir percorrido pero ó revés... pouco antes marcaba o GPS 12.200 metros, pero como quedaba pouco (uns 50 m) decidimos chegar ata o famoso cartel.

O grupiño aguantou un bó ritmo durante case todo o percorrido... e só cando cumprimos a Media maratón comezaron os tiróns... algúns quedamos no camiño... o corpo non estaba preparado psicolóxicamente para superar unha media maratón tan pronto... supoño que despois do de hoxe vou camiño de MAPOMA... ou iso quixera máis de un... pero vai ser que non... non... e non... aínda necesito mellorar moito o meu físico... o ano que ven non sei... pero polo de agora chégame con un par de medias...

Ao que iba... quedamos atrás Makoki e máis eu... e se adiantaron uns 500 metros o resto do grupo:Charly, Aguita e Sin-Chan (encantado de terte coñecido e compartido contigo esta fermosa mañan de xaneiro). Coido que o meu compañeiro de penurias quedou atrás en agradecemento de que eu me deixara caer do grupo cando se lle soltou un cordón... moitas gracias, meu... sen tí tería subido a penúltima costa andando... iso seguro!!!!.

Ã? final dúas horas (eu un pouco máis) e 24.500 m. e o corpo rebosante de enerxía... isto é absolutamente A-LU-CI-NAN-TE!!!!!

Mafalda prepárate para o vindeiro domingo (sempre poderás contar co meu fiel escudeiro para voltar antes ao punto de partida).

Khene a este paso mellor que vaias correr ó CAR Betanceiro... estes do Sul están pelin tolos... seica queren que vaiamos todos a facer o MAPOMA... e logo dixéchesme que non fora a Viana... mellor me sería ter ido Guiño Guiño
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 23:58
Asunto:

Banderas buen entreno si señor. Veo que el CARMA va consolidandose. Para el fin de semana que viene ya os pondra Khene al día de las últimas técnicas de entreno que se emplean en Betanzos.

Cualquier día tendremos que mandar un agente al sur para haceros un seguimiento.

Un día que entreneis una milla por ejemplo.

Saludos.

Yo sólo soy un alumno del CAR Betanceiro pero me imagino que los profesores no te pondran ningún impedimento si vas por Betanzos. Yo hoy sali con deberes, un día a la semana tengo que hacer series de 1000 con recuperación de tres minutos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 0:01
Asunto:

Me estais asustando... No sé yo si estaré para tanto, Banderas Avergoñado Bueno, de aquí al domingo tengo tiempo para ver de cuanto es el entrenamiento y pensar si me compensa romperme o no... es que ... son muchos Km para mi, eh? Si está Makoki, bien, pero si no, creo que me echaré para atrás. Es que ESTAIS LOCOS!! Charly, guapo, ¿no son demasiados kilómetros? Así no aumentais el número de participantes del CARMA... Disimulando

No siempre lo urgente es lo importante
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 0:34
Asunto:

J****!,yo pensaba ir al CARMA con dinero para el autobús de vuelta,pero ya me veo llevando dinero para coger un taxi porque con esos entrenos a mi me llevan al Xeral o a POVISA fijo Abraiado .Tendré que hacerme otro seguro de vida que cubra "deportes de riesgo" antes de entrenar con los del CARMA Avergoñado Avergoñado
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 9:34
Asunto:

Hooolaaa como van esas agujetas ¡jejeje!
Este Banderas mira que es exagerado, chicas no le hagais caso que se le fue la señal del cacharro ese que lleva , al pasar de los 21 se queda sin pila Disimulando .

Bueno y ahora hablando un poquito mà s en serio un placer chicos haber compartido con vosotros una estupenda mañana de domingo climatologicamente hablando y por la compañía por supuesto , la verdad es que a parte de hacer un entrenamiento bastante largo como se suele decir en el argot de las populares correr non correremos un karallo pero reir si que nos reimos al final y después estar de mà s de 2 horas corriendo .
Hemos atravesado campos de minas , Banderas y yo hemos visitado los arboles(ojo que esto no se puede hacer de noche en esa zona), llegamos a la zona turística de Nigrà n y nos dieron la bienvenida , probamos los efectos de la dextrosa en nuestros cansados cuerpos, he comprobado in situ que es muy peligroso hacer un cambio de ritmo en el km.21 subiendo bajo riesgo de estoupada y finalmente supimos porque la ultima cuesta se llama Tomà s Paredes :? .

El proximo domingo màs y mejor... Demo sorrindo

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 10:09
Asunto:

Por cierto se me olvidaba decir que fueron exactamente por mi crono 2h09´ para 24 km y algo, lo que sale a 5´23´´/km de media un ritmo la verdad bastante decentillo para hacer un largo incluso un poco rapido ya que con hacerlo en 5´40´´/km ya se bajaria de las 4 horas en el maratón , Banderas no te resistas ...muerde la manzana Ríndose Ríndose Ríndose

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 10:55
Asunto:

Abraiado Abraiado Abraiado

Faltando aún 3 meses para el MAPOMA veo que la peña ya va muy fuerte, enhorabuena Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 11:15
Asunto:

Pero, sólo habéis ido hasta Nigrán Ríndose . Estáis hechos unos flojuchos Demo sorrindo . La próxima semana iré yo por ahí y ya os pondré las pilas Guiño . ¡Qué menos que ir hasta Sabarís y volver! Abraiado Abraiado

En serio, lamentándolo mucho, este gato no piensa hacer rodajes superiores a medias maratones los domingos por la mañana. Me está cascando una rodilla al llegar al kilómetro 18-20 (ayer fue la tercera vez que me pasa) y no quiero estar a 6 km de la llegada cuando me pase. Charly, ¿cual es la propuesta de recorrido para el próximo domingo? ¿Más de 20 km? Confuso


CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 11:28
Asunto:

Es una sorpresa Molón
pero aviso que habrá mucha cuesta a la ida asi como mucha bajada a la vuelta por lo tanto no os paseis esta semana , para rematar subiendo la cuesta llamada del cementerio-ambulatorio desde la bouza Ríndose .

Aún pasaremos unas risas pasando por el mitico Barbarella , a ver quien quien se atreve a pedir un isotonica Guiño

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 11:37
Asunto:

Charly escribió:
Es una sorpresa, pero aviso que habrá mucha cuesta a la ida asi como mucha bajada a la vuelta por lo tanto no os paseis esta semana , para rematar subiendo la cuesta llamada del cementerio-ambulatorio desde la bouza Laughing .

Jo***, en este foro no se puede decir nada, enseguida nos copiáis los entrenamiento :twisted:, ¿Será que empezáis a preocuparos? Mr. Green

El próximo nuestro será top secret Ríndose Ríndose

Y no metía la barriga!!!! Demo
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 11:59
Asunto:

Ou sexa, que iredes a Baiona por onde onte e ó chegar á rotonda de Os Liñares subiredes pola Avda. Cesáreo Vázquez... así que aviso, no nº 95 B (Canido - Vigo) hai un local "liberal" de "swinging"... para os que non saiban de qué vai a cousa, mellor non prejuntedes cómo o sei Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ... e logo, chegada á estrada vella a Baiona e volta polas Roteas, Bar Varela Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo (con isotónicas Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green ), Coruxo de Arriba, ata a Bouza, subida do Cemiterio de Bouzas, e Centro de Especialidadee de Coia e volta para Alcampo... non está mal... ten de todo o percorrido... látima que non vou Molón Molón Molón Molón





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos