Foros ›
Autor
Mensaxe
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 21:48
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

Pedro cual sera la proxima carrera popular que corras?
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 22:21
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

Hola KARTIZA!; buenas noches;
Este finde haré unos kms de la maratón Baixo Miño, simplemente para mostrar mi apoyo a esta carrera y echar una mano a los que participen... la semana siguiente correré el Memorial Belarmino Alonso, salvo que mi mánager se empeñe en que corra en LLODIO... después iré mirando cuales hay y si las puedo compatibilizar con los entrenos... la de Mos que organiza mi buen amigo Oscar Pereiro la correré seguro, ya se lo he prometido hace tiempo... así que el 13 de diciembre, a Mos seguro!!!, después puede que Moaña o Cangas... la media de Ferrol... por ahora no me preocupo demasiado, estoy muy lejos de mi mejor forma y es que este año, quiero empezar a correr fuerte a mediados de Enero_Febrero e intentar llegar con fuerza y ganas a Abril.........
Un saludo y espero haber contestado a tu pregunta
Pedro
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 22:48
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

muchas gracias

saludos
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 22:51
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

Gracias por nada!!!!, ya sabeis que en lo que pueda ayudar, contestaros o simplemente echar una mano, ¡Aquí me teneis!.
atletismotui

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/09/08
0 Carreiras
107 Mensaxes
Tui
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2008, 16:10
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

GRAZAS PEDRO POLO TEU APOI TE ESOERO EN TUI NOS ENTENDEMOS E O ESPERAMOS QUE A TU POSTA DE LARGO DA MARATHON TEN QUE SER SOADA PERO QUE NOS APOIES A NOS QUE NON CHE PODEMOS DAR UN PESO E MUI LOABLE GRAZAS DE NOVO E NOS VEMOS EN TUI
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2008, 21:44
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

No hay nada que agradecer, lo hago muy gustoso, creo que sacar una carrera adelante hoy en dia tiene mucho, muchísimo mérito... asi que una maratón... ¡Ni te cuento!.
Te agradecería me informes de la hora a la qu quieres que este... y donde he de estar!!!. Por otro lado y por si alguien lo necesita, yo saldré de santiago, y no me cuesta nada acercar a alguien en el coche.
En principio haré unos 18-20 kms, aunque si me encuentro bien, igual tiro asta los 22 o así... a ver que tal dia tenemos y que ganas tengo de correr un poquito
atletismotui

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/09/08
0 Carreiras
107 Mensaxes
Tui
Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2008, 9:00
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

HOLA PEDRO GRAZAS DE NOVO .A SAIDA E AS NOVE HORAS ME GUSTARIA QUE ESTUVERAS MEDIA HORA ANTES E MANDAME OA TEUS DATOS O CORREO CLUBEATLETISMOTUI @ GMAIL.COM UN SAUDO E CONCOIDADIÑO NA ESTRADA
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2008, 17:09
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

PedroNimo escribió:
No hay nada que agradecer, lo hago muy gustoso, creo que sacar una carrera adelante hoy en dia tiene mucho, muchísimo mérito... asi que una maratón... ¡Ni te cuento!.
Te agradecería me informes de la hora a la qu quieres que este... y donde he de estar!!!. Por otro lado y por si alguien lo necesita, yo saldré de santiago, y no me cuesta nada acercar a alguien en el coche.
En principio haré unos 18-20 kms, aunque si me encuentro bien, igual tiro asta los 22 o así... a ver que tal dia tenemos y que ganas tengo de correr un poquito
¡ yo creo que P.N. quiso decir 42 en vez de 22 al decir. ..."igual tiro hasta los 22 o así...", seguro que se equivocó Guiño pues no me extrañaría que si se encuentra a gusto llegue a meta como vencedor o al menos como campeón gallego de maratón Bailar ¡ al tiempo ! Ríndose

Friends forever
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Nov 2008, 23:52
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

Pedro hoxe tiven a grata ocasión de quentar contigo e vinte moi ben; na miña humilde opinión coido que este ano vai ser moi positivo para ti, seguramente consigas os teus obxetivos. Moito animo campeónn
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 0:07
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

Moitas gracias "Paul", é un honor para mín... cando fun ó meu primeiro mundial coma Junior, en Marrocos, tiven a sorte de verte quedar sub-campeón do mundo tras o gran Tergat... jejejejeje

Graciñas de corazón, este ano será o de meter entreno e disfrutar do atletismo... agora son outra vez un neno con ganas de correr, de mellorar, de gañar... non hay presa, agora fago as cousas ben, e os resultados chegarán, de eso non teño duda... agora só penso en adestrar e adestrar, descansar e sobre todo DESFRUTAR deste deporte e que a xente que veña ás carreiras desfrute comigo, teño moito que agradecer os ánimos da xente que dia a dia, tanto cariño e complicidade me regalan.

Hoxe correndo, nunha parte do circuito, víñame unha imaxe, a dun adestrador que un dia mdixo que eu sería campeón de España de cross... TORRES, O SR TORRES... nunca esquecerei a ese home que tanto traballou polos mais novos, e que tantas veces me animou neste cross Belarmino... e que me viu ser campeón e España Junior, gañar en Amorebieta coma junior, ser terceiro en Maliaño,(xa cos senior), segundo español en Elgoibar...... GRACIAS TORRES, NUNCA SERÁS ESQUECIDO!.

Agardo que todos os que se acercaron ó cross disfrutaran das carreiras e se animen a participar en próxims edicións... no que a min se refire... ¡¡¡¡O MELLOR ESTA POR CHEGAR!!!!.

Gracias a tod@s polos ánimos... se algún dia logro algo realmente importante, un cachiño será de todos vos, diso non vos quepa duda!
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2008, 22:31
Asunto: Re: Entrevista Pedro Nimo

HOY he leido unos de los mensajes más bonitos que me puedan haber enviado en este foro... y era de un padre de un niño de LUGO... este mensaje además de emocionarme, hace que mis quejas tengan sentido, ya sea por mi... o por ellos, los niños son el futuro y creo que debemos aparcar nuestro egoismo y protestar y luchar por darles un futuro mejor.
GRACIAS a todos pues con vuestro apoyo, cariño y palabras haceis todo mucho más fácil... espero lograr alguna medalla importante algún dia... pero tengo claro que si no la consigo, con vuestro apoyo y las palabras de algunos niños... ya he recibido todo lo que puedo pedir, la medalla más importante ya me la han puesto esta tarde!...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos