Foros ›
Autor
Mensaxe
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 21:36
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Tara o que che dou os ánimos cando estabas chegando fun eu, que ía busca-lo coche o Berbés. O que máis me fastidia e que me confundises con Banderas, eu son moito máis guapo Silbar Silbar Silbar Mr. Green Mr. Green Mr. Green
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 22:02
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

a min persoalmente encantoume a carreira, fun sempre a un ritmo alto ( para min ) e non notei ese baixón que normalmente me pega nalgún momento... teño que decir que aproveitei as baixadas para colocar ben o corpo hacia adiante e sen perder ritmo osixenarme o suficiente para seguir dando o callo no plano... unha tecnica que aprendín nos meus viaxes a Kenia... Mr. Green Payaso
Encantado de saudar a un montón de foreiros e outros que vin de lexos... somos como formijas !!
ah!! ao final acabei esprintando e levantando as baldosas do paseo da meta Silbar tempo: 29.55 e coma sempre mais contentiño coma un cuco
mortodefame

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/70
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 7:08
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

A organización ten o que se merece, non encontrei ningunha referencia nos medios de comunicación.
Antesdonte corremos nunha carreira fantasma, os correlegas de Vigo non existimos se non é a Vig-Bay.
forres

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/08
0 Carreiras
49 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 7:50
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

tara escribió:
A la vou eu ,sodes uns queixicas ,dóeme aquí dóeme alí jeje fora bromas ,noraboas por as vosas marcas, forres que pilas usas ,supergacela siges malgastando a agua en mollar a camiseta ,bueno gracias a banderas por aminarme no ultimo tramo e darme forzas para adiantarlle a rapaza que durante toda a recta do berbes non fun capaz e gracias en especial a julia vaquero por ese abrazo e eses amimos que me deu para segir correrdo ,tu si que eres grande , que vos dicir do meu compi tartarugo que carreron ,encantada de conocer a mortodefame ,pocoyo ,e outro que non me acordo ,e a muller de linkin,gracias a oliveira por vir a entrenar a vigo ,bueno vemonos en redondela ,anomo safardatxa

Mis pilas al lado de las tuyas no valen para nada.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 9:56
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Espero que todos hayais disfrutado de la carrera... aunque veo que no lehan dado toda a importancia que se podía merecer, una pena, las carreras nocturnas son lo mejor, ¡¡¡Me encantan!!!.
Pues nada, solo espero que hayais disfrutado y ya penseis en otra...
Fuerte abrazo;
Pedro
P.D. ¿A que en verano se agradece correr a estas horas?... pues que se animen organizadores... carreras nocturnas de 10 kms en zonas de costa... cerca de paseos marítimos... público, buen ambiente... ¡Hay que acercar este deporte a la gente!

3&Run C/ Restollal n35 bajo
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 11:12
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

mortodefame escribió:
A organización ten o que se merece, non encontrei ningunha referencia nos medios de comunicación.
Antesdonte corremos nunha carreira fantasma, os correlegas de Vigo non existimos se non é a Vig-Bay.

Solo en la edicion impresa de Atlantico Diario de ayer salia una foto y dos lineas sobre la carrera, nos merecemos algo mas ,digo yo.
A dia de hoy no se sabe nada de las claificaciones........seguiremos esperando.
Saludos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 18:10
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Parece ser que el domingo en el Atlántico Diario saldra un reportaje fotografico sobre San Juan
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 21:41
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Resultados Carrera de San Juan donde lo mas destacado es que participaron un total de 464 atletas de los cuales 400 fueron hombres y 64 mujeres.

Ganó Daniel Bargiela (C.A.Corredoiras Bueu) seguido de Enrique Moraza (S.G.P.) 3º Akka Esaadaqui,(Indp.) 4º Óscar Piñeiro (OAAP) y 5º José Carlos Adán (Indp.) en mujeres la nueva española Solange Andreia Pereira da Ponte (M.Playas de Jandia) doblego a Marta Fernández (Comesaña S.C.) ya mas distante entraba Águeda O. Blanco tambien del Comesaña, 4ª Sara Pérez (Atl. Fem. Celta) y 5ª Julia Vaquero (Indp.)
Un dato curioso es que los dos olímpicos retirados de la alta competición, Julia y Carlos ocuparon el 5º puesto de su género
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 21:54
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

¿Dónde está la clasificación? En la página de la FGA no aparece. Llevo un rato dando vueltas por internet y tampoco.

¿Es posible que nadie haya hecho fotos?
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 21:59
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

hola onde estan os resultados
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 22:35
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

yo he visto una ruta para los resultados en atletismogalego.org hacia la derecha de la pagina si bajas un poco pone últimos resultados pero cuando lo intento abrir me da un error
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 22:47
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

El enlace correcto es:

www.atletismogalego.co...230609.pdf

En el enlace que salta en la FGA, en vez de poner atletismogalego.com, pone atletimsogalego.com
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 23:07
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

muchas gracias bareixa pues no me fijara en ese error

un saludo
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 23:08
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Como yo no se "subirlos" aquí, le mande un correo con un archivo en pdf a info @ correrengalicia.es.... para que los pongan

Aclaro que el correo lo mande sin esos espacios que aparecen a ambos lados de: @
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 23:13
Asunto: Re: NOCTURNA SAN XOAN en VIGO

Estoy de acuerdo con Pedro bonito carrera necesita que la relanzen un poco mas por que la verdad la organización se lo merece.

www.cristobalrodriguez.es.tl





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos