Foros ›
Autor
Mensaxe
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 12:08
Asunto: Re: carreira de meaño

E si alguien ten fotos , por favor que as poña, gracias de anteman.
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 14:56
Asunto: Re: carreira de meaño

Bueno, pues ya llevo cinco participaciones en Meaño, hay que ver como pasa el tiempo, y debo agradecer a Marcos su esfuerzo y felicitarle por los resultados, porque la carrera ha ido creciendo y mejorando en todos los aspectos, y lo seguirá haciendo en el futuro, seguro.

Me parecieron acertados los cambios que se hicieron respecto a edicicones anteriores. El pequeño aumento del recorrido está bien porque evita el embudo que se formaba antes al comienzo de esa bajada vertiginosa, donde todos íbamos despendolados y que pienso que tenía cierto peligro. El giro que se hace ahora es un poco cerrado, pero en conjunto está mejor. También me pareció bien el nuevo sistema de entrega de dorsales al finalizar la carrera, así se agilizó algo el registro de los tiempos en la llegada a meta, aunque siguen formándose colas y el tiempo registrado poco tiene que ver con el real salvo quizá en los primeros clasificados. Y si la participación sigue aumentando, pués el retraso aumentará, claro. Creo que este tema del cronometraje es una de las pocas "asignaturas pendientes" de ésta por lo demás estupenda carrera.

En cuanto a los resultados... pues por mi parte mi ritmo fue parecido al de los dos últimos años, estoy un poco estancado, aunque es verdad que este año corrí con algo más de cabeza, empecé algo más despacio y los tres últimos km, cuesta de Fornos incluida, los hice más rápido que el año pasado. Al final 26 minutejos por mi reloj. Pero menos mal que siempre está ahí Aurora, mi mujer, para salvar el honor familiar y quedar segunda de su categoría de superveteranas, por detras de Esther Pedrosa, que juega en otra Liga, y corriendo a un ritmo de 4,24, que no está mal (de hecho, quedó por delante de todas las chicas de la categoría anterior).

En fin, una bonita mañana de domingo. El año que viene más (espero). Lo dicho, Marcos, enhorabuena por la carrera.
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 19:49
Asunto: Re: carreira de meaño

Hola a todos, con respecto a esta carreira, despois de tantos anos organizandoa, como poden poñer os pequenos no medio dos mallores, no meu caso, na volta por meta tiven estar apartanto dos pequenos e tropecei con varios eso e a primeira vez que o vin.Outra cousa na saida hay menos que saen por detras e andan mais que algun maior ou veteramos e pasalle o igual teñen que esquibar o personal, MAIS A MIN PARECEUME UNHA CARREIRA DE OSTACULOS.Serei un pouco duro pero aparte de outros fallos coma estar a cola media hora, que os nenos non tiveran tique par beber un zumo, soo agua.En definitiva tanta cola para coller o dorsal para beber e para coller a camiseta todo foron colas, vexo demasiado complicado.Seguro fixeron un gran esforzo para organizar a carreira pero eu non lles podo dar o aprobado, espero para o ano que estarei ahí estea un pouco mais mellorada.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 20:09
Asunto: Re: carreira de meaño

Marcos, da sinais de vida. Haber si nos podes facer un ultimo favor e nos das as clasificacions.Por favor Bailar Bailar Bailar
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 23:41
Asunto: Re: carreira de meaño

Hola.
Estou ultimando as clasificacións.
Mañá colgareinas da páxina da asociación e enviareillas a Correr en Galicia.
Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 10:03
Asunto: Re: carreira de meaño

Hola a todos, creo que mi opinión va a ser un poco crítica con la organización en el aspecto de que en la salida no se puede poner a correr los niños con los mayores.
Yo que he salido de los últimos he tenido que recoger niños del suelo llorando y al final he corrido con mi sobrina y mi hija de 5 años porque le cogieron miedo al ver a tanto niño en el suelo.
Idea Espero que en próximas ediciones este error no lo vuelvan a cometer, ya que no todos venimos para hacer marcas sino que nos vale hacer un poco de deporte e intentar que nuestros hij@s tambien lo hagan.
Muchas gracias a todas las personas que organizan estos eventos ya que se que es muy díficil contentar a todos. Pensando
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 10:32
Asunto: Re: carreira de meaño

joanotra escribió:
Hola a todos, creo que mi opinión va a ser un poco crítica con la organización en el aspecto de que en la salida no se puede poner a correr los niños con los mayores.
Yo que he salido de los últimos he tenido que recoger niños del suelo llorando y al final he corrido con mi sobrina y mi hija de 5 años porque le cogieron miedo al ver a tanto niño en el suelo.
Idea Espero que en próximas ediciones este error no lo vuelvan a cometer, ya que no todos venimos para hacer marcas sino que nos vale hacer un poco de deporte e intentar que nuestros hij@s tambien lo hagan.
Muchas gracias a todas las personas que organizan estos eventos ya que se que es muy díficil contentar a todos. Pensando

Pois eu creo que deberían de ser así todas, poderían esperar un minuto a que saíran os maiores tamén pero para min polo menos faiseme máis cómodo que ter que adiviñar a hora de cando corren os maiores porque no horario pon que empeza as 10, por exemplo, e ai unha chea de categorías antes. Eu prefiro todos xuntos, inda que tamén me gusta ver correr as demais categorias, pero eu para a de meaño salín da casa as 10 e cheguei antes das 12 cousa que solo fago nesta carreira, e nas demais xa tes que ir casi obrigado antes de que empece todo para coller sitio para aparcar xa que despois cerran o circuíto e xa perdes toda a maña ou toda a tarde, ou tamén como fan noutras moitas carreiras, primeiro a categoría absoluta e despois as demais.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 12:10
Asunto: Re: carreira de meaño

Em Campaño e no Grove primeiro os cativos e despois os maiores.
Atletis

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/08/09
0 Carreiras
141 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 14:13
Asunto: Re: carreira de meaño

Eu tamén penso que non poden correr xuntos e si queremos gañar tempo poñede unha diferencia de dous minutos e así evitamos que se molesten as categorías xa que os nenos infantís mais rápidos sufriron atrancos cos maiores mais lentos.Polo demais moi ben todo.UN SAUDO A ORGANIZACIÓN.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 19:28
Asunto: Re: carreira de meaño

coincido cos foreiros no tema dos cativos. Por poñer un exemplo, na saída se daba a orden por parte da organización que os menores de 13 anos (?) (penso que era este o corte de idade) deberían situarse nas derradeiras filas.

Claro, o problema ven dado porque hai rapaces a partir dos 8 anos que corren moito máis que algúns adultos, sobre todo nos tramos iniciais nos que os rapaces e as rapazas teñen folgos. É que quedei sorprendido porque por exemplo, eu saín bastante adiantado, e facendo o primeiro km en 3'40" levaba por diante a un rapaz do Atletismo Cuntis que debía ter 11 anos ou así, entón pobre rapaz se o obrigan a saír atrás de todo...e malo para todos, cativos e adultos.

E logo o tema dos categoría chupete/benxamín, a entrada da curva coincidindo con paso dos primeiros atletas fixo que os cativos se asustaran, non sabían por onde ir, os pais desde a acera dicíndolles que se arrimaran á dereita (cando eles deberían meterse polo desvío da esquerda...)...é o único pero que lle pongo a carreira, penso que todos estaríamos dispostos a saír 15 minutos máis tarde para favorecer o disfrute dos cativos e a seguridade de todos.

tomade a crítica con ánimo constructivo, nos demáis aspectos a carreira estivo moi ben, e repetirei.

saúdos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
jruano

Novo foreiro
Novo foreiro
3/06/09
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Set 2009, 7:45
Asunto: Re: carreira de meaño

http://www.asociaciongam.org/contido/Carreira2009/Categorias2009_g.htm
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 16 Set 2009, 9:10
Asunto: Re: carreira de meaño

No me va el enlace para ver las clasificaciones del "circuito longo". ¿Le pasa a alguien más?.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 16 Set 2009, 9:14
Asunto: Re: carreira de meaño

Me gustó mucho la carrera. La organización, como siempre cumpliendo. Gran participación, y espectáculo digno de cualquier carrera del nivel de la San Martiño o Santiago, sin los africanos, claro.

Me sorprendió el dominio casi aplastante de los atletas lusos.

Gracias por las clasificaciones. No soy capaz de abrir el archivo de la clasificación general conjunta.

Yo tengo unas treinta y tantas fotos que publicaré hoy mismo si puedo.

Enhorabuena a la Organización, a los atletas ganadores, al resto de los atletas por su esfuerzo y en especial a mis "Venturiñas" (Diego, Farru, Miguel, Paco y Martín),je,je,... Aplauso
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Set 2009, 9:17
Asunto: Re: carreira de meaño

Eu tampouco son capaz de abrir a clasificacion do circuito longo
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 16 Set 2009, 12:48
Asunto: Re: carreira de meaño

Hola.
Perdón, efectivamente o enlance á clasificación do circuíto longo está mal.
Ata a noite non podo arranxar a páxina.
Se queredes vela antes, entrade pola versión en español (pinchando na bandeira correspondente).
Ata logo.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos