Foros ›
Autor
Mensaxe
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 16 Dec 2011, 19:48
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Me veo estrenando mis mallas térmicas para el domingo...

La sensación de frío en Ponferrada es asquerosa, a pesar de no tener una temperatura baja... yo no entiendo nada...

Nos vemos el domingo!!

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso

lacofradiadeltrotecoch...gspot.com/
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Sáb, 17 Dec 2011, 18:02
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Saudos a todos, un ano mais estaremos unha boa representación do Pato Blanco de Celanova correndo esta carreira,que para nos é a que remata o noso ano de carreiras populares , despoixa da proba xuntarémonos diante dun bo cocido como xa é a nosa tradicción como comida de nadal. Sorte a todos e desfrutai desta bonita carreira.
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 9:11
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Buenos días.

Allá que no vamos para Lugo. Que nervios!!!!!! Disimulando Disimulando Disimulando

Va a ser mi primera monumental y esperemos no pasar mucho frío.

Suerte a todos los participantes y a darle zapatilla, que es la mejor manera de espantar el frío.

Un saludo y a la vuelta comentamos como ha ido.
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 16:36
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Na miña opinión, tivemos un día perfecto para correr. Non choveu, non fixo vento, levantou a néboa e facía menos frío que o ano pasado. No meteorolóxico, inmellorable para estas datas.

A organización, perfecta. Todo un acerto o cambio de percorrido. Eliminouse o tapón que se formaba na curva da saída, e os caixóns de saída, como Deus manda Aplauso (ollo, VigBay). Na chegada, fluidez para coller auga e yogur. Os servizos médicos, un 10. Había unha rapaza que chegou moi mal e que atenderon os da Cruz Vermella con rapidez.

No personal, 2 minutos mais que o ano pasado, cousa que non me preocupa. Andaba con sobrecarga de xemelgos as últimas semanas e non quero recaer. E posto que mañán -en teoría- debería de empezar o planing cara a Barcelona, onde vou ter que baixar ritmos e aumentar distancias, non era cuestión de ir 'fogueteado'.
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 17:07
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Carreiraza! Era a primeira vez que a corría e impresiona o fermosa que é. O tempo acompañou moito, e a xente animando agradécese. Vin moitas cámaras, a ver se se enrollan e suben as fotos... Eu desta non teño Avergoñado
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 17:26
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Estoy de acuerdo. Un día estupendo para una carrera fantástica y bien organizada Guiño


koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 18:46
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

como todolos anos.....un gustazo correr esta proba. Eu tamen opino que o cambio de recorrido foi un acerto. Sin duda seguira formando parte das miñas favoritas, e para o ano conto de repetir novamente.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 18:53
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Ola; foi un pracer participar malía á falta de tempo para falar coa xente; como sempre a organización moi ben gustoume moito o novo percorrido por ese paso pola zona vella e os caixons de saída; por queixarme me queixo de que cada ano abren unha entrada diferente para os vestiarios e así non hai xeito de saber onde aparcar....

Por certo; quixera facer unha enquisa a ver cantos oistedes o berro...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html


Última edición por Kandpalleiro o Dom, 18 Dec 2011, 19:37; editado 1 vez
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1590 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 18:54
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Impresionante Aplauso es la palabra que mejor puede definir a esta carrera. Un recorrido genial, con ese paso por la muralla romana que sólo podemos disfrutar en una carrera como la de Lugo Guiño . Una pena Pensando que no se amplíe el recorrido hasta los 10.000 metros.
JoseFR

Novo foreiro
Novo foreiro
13/07/10
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 18:58
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Mi primera Momumental, nota altísima a la organización y al recorrido, todo un ejemplo para otras grandes ciudades. Felicidades. Aplauso A mejorar: las duchas, un vestuario tan pequeño, sin luz y con solo 4 chorros de agua son insuficientes para tanta gente Pensando
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 20:20
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Kandpalleiro escribió:
Por certo; quixera facer unha enquisa a ver cantos oistedes o berro...
Qué berro? Abraiado


FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 20:31
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Muy buenas.

pues estoy de vuelta de la carrera y me ha parecido una carrera preciosa, un poco más dura que lo que esperaba, ya que no creía que la muralla fuera tan "sube y baja", pero correr sobre tantos siglos de historia es siempre especial.

Felicidades por los cajones de salida(que aprendan otros). Era la primera vez que me metían en una jaula y casi llego tarde. Silbar Silbar

La única pega, lo de las duchas. tener que ducharse a oscuras con más de 50 personas en pelotas a tu alredeor, y casi encima tuya, pues hace que uno se cuestione su hombría. Creo que de ese vestuario, hoy han salido unas cuantas parejas, jajajaja. Menos mal que nos lo tomamos con mucho humor y lo pasamos de coña, pero yo el champú no lo apoyé en el suelo Silbar Silbar Silbar

Si puedo, para el año repito.

Un saludo.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 20:33
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

FREE-RUNNER escribió:
Muy buenas.

pues estoy de vuelta de la carrera y me ha parecido una carrera preciosa, un poco más dura que lo que esperaba, ya que no creía que la muralla fuera tan "sube y baja", pero correr sobre tantos siglos de historia es siempre especial.

Felicidades por los cajones de salida(que aprendan otros). Era la primera vez que me metían en una jaula y casi llego tarde. Silbar Silbar

La única pega, lo de las duchas. tener que ducharse a oscuras con más de 50 personas en pelotas a tu alredeor, y casi encima tuya, pues hace que uno se cuestione su hombría. Creo que de ese vestuario, hoy han salido unas cuantas parejas, jajajaja. Menos mal que nos lo tomamos con mucho humor y lo pasamos de coña, pero yo el champú no lo apoyé en el suelo Silbar Silbar Silbar

Si puedo, para el año repito.

Un saludo.
¿El año que viene repetirás porque te gustó la carrera o porque te gustó lo de las duchas? Demo sorrindo


manuelferreira

Maratoniano
Maratoniano
24/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes
SADA
Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 20:41
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Fue mi primera Monumental, y deciros que no me defraudó.

Me gustaría preguntaros, sí este año os pareció más difícil que los años anteriores, como consecuencia del cambio de recorrido. Habéis mejorado tiempos?

Enhorabuena a la organización y impresionante recorrido.

Espero que bajo ningún concepto tanto el Concello como los que aportan su trabajo, para que este evento funcione, permitan que una carrera como esta no continue siendo un referente en nuestra querida Galicia.

Gracias a todos los que hacemos que existan las Carreras Populares, con nuestra participación.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Wanabe

Novo foreiro
Novo foreiro
29/05/11
2 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Dec 2011, 21:13
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Lo mejor: la ultima vuelta por encima de la muralla y el clima para Lugo y diciembre ha sido perfecto... y he batido mi marca personal en los 10kms así que no puedo pedir mas. Os veo en la San Silvestre.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos