Foros ›
XXVII CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA 2006
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
477 Carreiras
3702 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Nov 2006, 12:53
Asunto:

Yo en principio espero estar en Negreira. Ya la corrí en 2 ocasiones. 2003 y 2005. Y la considero bastante más dura que Santiago.
Pero es una carrera que me cae cerca y con muchas ediciones, así que no se puede faltar.

Los kms. si que están marcados, pero el año pasado a mi me salían algunos de 3' y poco y alguno de 6' mucho y no era de subida.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 04 Nov 2006, 23:48
Asunto:

Si puedo voy tb. a esta carrera . A ver si nos vemos alli. Saludos
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 0:02
Asunto:

Actualizo lista:
Xan de Ris
Derek
Easywind
Lentoperosejuro
JazzWilly
Piti
Nacho_s1600
Kurty
Keniatablanco
Chacal
Gallego

Tampoco puedo opinar mucho pues el año pasado era la primera vez que corria esta carrera y tambien todavía estaba empezando en esto, pero decir que esa recta de 1000m picando un poquito hacia arriba antes de llegar a la carretera que va de Negreira a Bertamiráns, me fundió los plomos.
Derek, ¿te apuntas a intentar bajar de los 40 minutos? repito, por mi parte intentar.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 9:25
Asunto:

A ver, vou a intentar facer unha pequena descripción do circuito, mirando o plano a ver que vos parece:

A salida está diante do concello e sáese llaneando dirección ceilán. Este trozo é totalmente llano, pero como se vai fuertísimo, non sei por qué pero é das carreiras que mais rápido se sale!!.Continúo, despois de llanear baixada hacia o polideportivo e campo de fútbol (Pedra Mámoa) empezamos unha subida bastante dura pero non moi longa (300-500 m)(Avda.Barcala). Baixada por zona estreita, paso polo campo da feira, aquí para min está a clave da carreira, considero que hai que evitar salir rápido e gardar forzas para aquí, porque empezamos a subir lixeiramente para logo afrontar unha subida mais pronunciada á Chancela.A miña opinión é que esta é mais dura que Vite. Xa vos digo é unha opinión, pero non sei se é o tipo de asfalto ou que, pero a min faiseme dura.Despois de subir Chancela baixada hasta Negreira e llaneo hasta chegar outra vez a Pedra Mámoa (Campo de Fútbol). Aquí entre os km que levas, e creo que mais sobre todo ó ritmo de carreira, faise dura subir a parte que antes baixamos. Paso por Ceilán e llaneo contínuo hasta a meta. Pero que sufrimento. Esto que parece que nunca das chegado. Seguramente non é todo o precisa que a min me gustase esta descripción, pero de memoria e mirando o plano creo que é algo parecido. Avergoñado De todas formas haber se hai alguén de Negreira que me corrixa un pouco esta descripción. Espero haberbos orientado un pouquiño. Saúdos. Alguén coincide conmigo en que esta é das carreiras máis duras??
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 14:40
Asunto: negreira

xa falta pouco,a ver si convencemos a lestrove pra que veña a negreira,q non se esconda.ou como di el q non se ALESTROVE,voulle lanzar un ordago,LESTROVE,PRIMA DE 200 EUROS SI ME GAÃ?AS EN NEGREIRA,jeje.a ver si asi te motivas.enfrentate o inverno,saudos amigo
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 14:52
Asunto:

KENIATABLANCO, creo que do seu momento ó sr. administrador tiña intención de contactar contigo, ante o teu ofrecemento, de organizar a primeira carreira Correr en Galicia. ¿ Cómo está a cousa ?
Saudos.
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 16:33
Asunto:

Pues también me apunto a ésta. Nos vemos por allí.

Easywind: ¿Admites a un Opaahí como animal de compañía durante la carrera? Disimulando

Chacal
Derek
Easywind
Gallego
JazzWilly
Keniatablanco
Kurty
Lentoperosejuro
Nacho_s1600
Opaahí
Piti
Xan de Ris
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 17:23
Asunto:

Yo hasta el último momento no se si podré acudir. Eso si sólo la he corrido una vez, el año pasado, y mi recuerdo es que fue muy dura. Quizás y como decía nacho-s 1600 es que se sale rapidísimo y para los que no lo conocíamos al final se hace muy larga. De todas formas tengo muy buen recuerdo así como de la impaciencia de los conductores que tenían que esperar ...una vez al año.
Saludos
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 18:21
Asunto:

Bueno..yo reconozco que me "alestrove" Guiño asi que quien correra sera mi marido santi ,eso si ,hago de guardaropa,guardallaves....etc etc etc,pero de correr no,no,no....Por cierto BARRACHINA te envie un privado,es por tu equipacion.

saluditos.
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 18:24
Asunto:

Yo me apunto a la lista de los que no van:
LESTROVE
FLIP

jejejjejje Ríndose Ríndose
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 21:03
Asunto:

!! Ajaja,FLIP esta alestrovada,cojonudo !! Confuso
KENIATABLANCO,ahora mismo aunque me deas 60.000 â?¬,es imposible que te gane,es mas,aunque me deas 10 minutos de ventaja,no serian suficientes para ganarte. Triste
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 21:31
Asunto: negreira

corroseguro,eu solo estou esperando q o administrador mova ficha xa q a carreira chamarase correr en galicia,despois do resto encargariame eu ,cando queira falamos ou q m mande un privado pra quedar,saudos
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 21:35
Asunto:

Por supuesto que si Opaahí, es mas te haré de Luis moya y te cantaré donde apretar los dientes y donde relajar, Osea esto ultimo nunca. ARRAS corta se cierra acaba en larga 4ª a fondo.

Un saludo.

Todos temos unha leiriña en Conxo
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 0:05
Asunto:

Ya estpy apuntado. Si voy estaré cerca del Ayuntamiento sobre las 11.00 para recoger el dorsal. Saludos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 0:06
Asunto:

Ya estoy apuntado. Si voy estaré cerca del Ayuntamiento sobre las 11.00 para recoger el dorsal. Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos