Foros ›
CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
RadicalMarc1

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
6/10/13
77 Carreiras
889 Mensaxes
O Burgo/Castelo/Caldebarcos
Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2015, 21:05
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

Última hora para inscribirse...sólo 537 inscritos y es gratis...
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
520 Carreiras
1599 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 8:24
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

Javier_1, si no me equivoco es todo asfalto, y el recorrido tiene algunos "repechillos". Razz

Recorrido en Wikiloc aquí.
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1062 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 18:55
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

otro más.
eidapuxa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/10/11
76 Carreiras
261 Mensaxes
bregua-culleredo
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 12:08
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

Carreira durilla sin parecelo,parabens a organizacion,ainda sendo a primeira vez que se fai,para min saiu todo ben.
jrvaca11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/02/15
51 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 14:29
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

Me ha parecido bien organizada. Me gustó mucho la llegada con la gente animando. Si las lesiones lo permiten repetiré el próximo año.
Luci

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/14
91 Carreiras
242 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 15:02
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

Buena carrera, felicitar a la organización. En cuanto a lo personal ha estado bien, teniendo en cuenta que no era uno de mis mejores días y que las carreras a dos vueltas siguen sin gustarme.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4760 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 16:08
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

pues que se puede decir,cerca ,gratis,avituallamiento,camiseta,sin un problema,ojala dure muchos años.a nivel personal despues de correr ayer en santiago y acostarme tarde y con algunas molestias en el gemelo,resulta que me encontre bien y aun fui mas rapido que ayer,o sea que muy contento.felicitar a ruben por su sprint y a fran por su vuelta a unos ritmos ya importantes,y un placer saludar a tantos amigos y de conocer a manuel de razo.saludos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 17:25
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

Como me gustan esta probas... populares: organizadas con cariño e amabilidade, con subidas e baixadas e... auga quente. Parabéns

zapasdo42.blogspot.com.es/
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
485 Carreiras
3736 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 17:57
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

Gustaríame ir correla, xa que son un asiduo das carreiras da Costa da Morte organizadas polo Correo Gallego. Pero como corrín onte en Santiago, decidín non inscribirme, ainda que por gañas non fora.
Xa que polo xeral están moi ben organizadas e teñen o handicap de que non se volven a facer para o ano, salvo que o Concello ou quen sexa, se encargue de organizala e a inclua no Circuito da Costa da Morte.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 18:45
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

Lihto!!! No te ví.

Aun eramos unos cuantos los que estábamos con la resaca de la noche anterior en Santiago, dispuestos a doblar hoy en esta carrera de la Costa da Morte.

En mi caso, salí tranquilo con un grupo de amigos y a disfrutar de un buen entreno. Lo malo fue cuando llegué a meta, miré el pié y me dí cuenta de que no me había colocado el chip... sería resultado también de la resaca da ayer Muerto

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
520 Carreiras
1599 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2015, 8:46
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

El recorrido creo que al final se nos hizo algo durillo a la mayoría. Tramos bastante llanos Razz , pero luego venía una rápida bajada para a continuación afrontar esa subida tendida con descansillos pero que se hacía "larga". Luego el calor, que también se notó. Grandes Mayobre y Penas. Aplauso
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2015, 9:55
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

A verdade é que a min encantoume. Pareceume unha carreira rapidísima.

Sí, tiña as súas costas sube-baixa, pero en comparación con outras da Costa da Morte (Corcubión tiña un quilómetro inicial que xa morrías) sae bastante ben parada.

Penso que as dúas voltas permiten "medirte" moi ben. Fas a primeira...xa está!!! só é esto??? pois veña outra máis!!!

Tamén é certo que eu tiña moitas ganas de correr rápido(despois dos meses de C-42) e nese sentido quedei máis que satisfeito (sorprendido diría eu) tanto polo tempo, como polo posto. De feito, cando me vin ahí diante, nun grupo no que non coñecei a ninguén, xa me decatei de que ía bastante ben. Cómpre agradecerlle o Sr. Reinoso que estaba facendo series (de 3000 e de 5000) e que me levou/obrigou a ir con el os dous últimos quilómetros.

De feito, é moi relevante a importancia do "coco", da "psique" nos últimos quilómetros. En serio, un día haberá que facer unha reflexión por un expert@ no tema da psicoloxía no rendemento deportivo.

Esta carreira para min comezou o sábado da semana anterior. Fixen con un compañeiro o paseo do Mero, para aló conversando e entrando pouco a pouco e de volta xa a un ritmo alegre. Neses momentos de ritmos "alegres" houbo intres nos que pedía papas

Doume bastante coraxe, que o meu compañeiro fose quen de impoñer un ritmo que a min me costaba moito seguir, peeero, desta vez en vez de decirlle "levanta un pouco", calei a boquiña e decidín chegar ata onde puidera pero sen concesións. Apretei a mandíbula, mudei o xesto de pufff, por un "te vas cagar" é despois de 8 qms. era eu quen tiraba como unha vacatola atormetada. Ben, pois todo este rollo ven a conto de que cando faltando dous quilómetros para rematar en Laracha e xa ía coa reserva, acordemei do que acontecera hai unha semana, fixen o mismo xesto e obtiven o mismo resultado. Xa sei, que non sempre vai saír ben, o traer "sensacións positivas" pero é unha ferramenta máis que podemos empregar en momentos "delicados".

Guiño
HelenJS

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/12/14
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2015, 18:46
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR CONCELLO DA LARACHA ( 10/5/2015 )

Fui con mis tres hijos y disfrutamos mogollón y aunque no me gustara mucho esa cuestecilla abajo tan empinada, es más interesante que todo llano. Ellos contentísimos con sus camisetas, medallas, barriga, Aquatius y banda sonora Rocky. ¿Qué más se puede pedir?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos