Foros ›
Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Sáb, 13 Dec 2008, 0:21
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Por alá estaremos! E dando caña! E se non cambian as cousas, en Ferrol só estará Pedronimo, que eu igual marcho a esquiar a Manzaneda (se o "temporal" non o impide). Acepto críticas... Confuso
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 13 Dec 2008, 10:32
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

No, no, no... ¡Y no!, yo con tanta responsabilidad me vengo abajo, jejejeje esa no es actitud... esto parece el vestuario de un equipo que yo me se!!!. En fin, que yo intentaré estar... si no me muero ahogado... me marcho a rodar 45´-50´... así a la tarde ya estoy calentito para correr esos 7 kms a toda pastilla...
En Ferrol me da miedo el puente "Das Pías", con el viento... va a ser un infierno...
Mucha suerte a todos mañana... y para mi mucha más!!!!!, que buena falta me va a hacer.
Saludiños, Pedro
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 20:27
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Á velocidade do raio están as fotos do PRG.
Coa nova fichaxe.

Fotos Pura Raza Galega
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 21:25
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Ghuapíiiisimas! A ver quen empeza as negociacións con Óscar Pereiro. Ah, non, coño, que xa somos 5... PIC, espabila que te rescinden...

PARABÉNS en maiúsculas para Don Pedro Nimo polos tremendos resultados destes últimos meses. Rematando con victoria sen paliativos na Volta á Ría. É unha pena que a partir de agora o seu calendario non coincida moito co do Circuito, porque é probable que cando se actualice esta fin de semana leve el só os mesmos puntos que todos os demáis xuntos...

Realmente, temos que espabilar os demáis! Muerto
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 21:55
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

E outra cousa. Que sei de boa tinta que a Vig-Bay'09 está na mente dalgún do equipo (de máis de un...). Na páxina oficial xa aparece a conta atrás, ata o domingo 29 de marzo de 2009. En breve abrirá alguén un fío específico no foro (paréceme demasiado pronto...), pero só quería avisar que hai que pensar en empezar eses plans específicos de 12 ou 14 semanas... Eu teño varios en papel, paréceme fodido entendelos, pero máis difícil me parece cumplilos... Triste
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 22:38
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Cheetos... poñédevos a traballar duro!!!, se teño que deixar de correr algún cross... ¡Pois faise!, con 6000€ ó mes de ficha teño qu cumplir coma un león, jajajaja
O dito, agora pouco vos poderei aportar, pero pdedes ter por seguro que é un placer ter oequipo que teño... sobre todo humano!!!, é unha pasada de xente e como sempre digo... Eso é o que me vou quedar deste deporte, a xente e o cariño de todos vos... as marcas, os trunfos... tdo pasa e olvídase...
Graciñas por todo;
Pedro
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 0:44
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Chimpin, xa non te podo machacar mais co das fotos Parar ...agora xa cumpliches......si señor....xa só me queda calar a boquiña Avergonzado e dicir que gracias por deixarme formar parte deste equipaso que sen coñecerme case de nada me acolleu cos brazos abertos e mais sabendo como ia ser a miña "grande" aportación en puntos, os catro sodes grandes persoas Satisfecho Satisfecho .Por certo algo sumei hoxe en S.Cibrao (que frio carallo Enfadado !!!!), mais que nada para compensar a escasa aportación de Pedro tanto en Mos como na Media da Volta a Ria......así non vamos a ningunha parte Pedriño!!! Noraboa campión Guiño Guiño Guiño !!!

Sau2 equipo!!!!!

Se eu puiden, ti tamén...
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 2:03
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

que tal tíos!!seguir con ese humor y esas ganas que os llevaran lejos. Me rei mucho en Mos sois la caña,a PILOTIN solo le queda sacar un poc de tiempo más para entrenar y segruro que Cheetos no le quita las pegatinas Ríndose ánimo y seguir tan regulares,porque estareis ahí arriba, un saludo!!
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 10:53
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Hola !!!

Eso, eso... Seguid con tan buen humor, que es lo más importante y con eso nos alegrais a todos Sorriso Me gustó mucho conoceros en persona el otro día. Se os echó de menos en Ferrol.

PilotinCommand, Cheetos, Chimpin y Tartarugo, tenemos que seguir viéndonos en las carreras... Pena que el quinto del equipo, un tal Pedro Nimo, puntúe tan poco, que si no íbais a ser los primeros y nos ibais a quitar las pegatinas Sorriso :-) Sorriso :-) ¡¡¡Menudo doblete que hizo este fin de semana !!!

¡Saludos, y a ver cuándo nos visitais en Coruña!

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 15:44
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Estar en este equipo de tanto peso me tiene frustrado!!!, soy el peor de largo, me siento rechazado, me miran mal, me explotan, me humillan... y no me puedo rebotar... ¡¡¡Me pegan!!!...
Cuando vamos de cena... se lo comen todo!, solo me dejan comer fruta... me mandan ir a carrera tras carrera... y NUNCA me sacan de fiesta, no me invitan a sus caralladas... en fin, me siento como el perrillo aquel del anuncio de... - "el nunca lo haría"...
Jajajajajajaja... no seremos los mejores, pero sin duda estoy en un equipo de gente adorable, de muy buenas ideas, de buen rollo...
Es un placer
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 16:04
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Que carallo farás escribindo a estas horas no foro? Non toca ximnasio ó mediodía? Largando a adestrar, que os demáis empezamos a siesta... Mr. Green
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 23:18
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

... ya estamos!... os voy a denunciar a la asociación protectora de animales, plantas y atletas!!!.

En Porto lo vamos a pasar pipa... ¡Ya verás!, por cierto, ¿Puntúa la carrera de Porto para el circuito?, jejejeje

Un abrazo y os dejo por hoy que estoy agotado y me voy para camita... mañana 19 kms de mañana y 10 de tarde...
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 23:36
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

- Noticia mala: A Pilotincomand "pasóuselle" o prazo de inscrición de Lugo. Chimpin, mírao polo lado positivo, en parellas vas comigo, que sexa Tartarugo o que tome as medidas disciplinarias oportunas...
- Noticia boa: Cando actualicemos os resultados de Mos, PedroNimo estará en podium. Por poucos puntos non colle a yonathan26...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 0:58
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Este PIC é tremendo Muro Muro Muro ..........pero non me queixo (asi de paso vouche sacando puntos na xeral coma a formiguiña Demo sorrindo Demo sorrindo ), agora en serio... sintoo por el que seguro que lle apetecia correr en Lugo Triste ........en fin......outro ano será rapaz Parar !! O resto dos que vaiades que saibades que a maiores dos premios habituais para os galgos, tamen hai premios (nada menos que un lacón) para os que rematen en numeros redondos pares tales como o 800 o 1000 e algun mais (na informacion da Web da carreira saen todos os postos) Abraiado Abraiado Abraiado !!! Cheetos e Chimpin, tedes que conseguir ese lacón para compartir con todos os PRG, que non se diga Mr. Green Mr. Green !!! Ah, e tamén o dia seguinte no Progreso listado de premiados con zapatillas de marca Joma, non esta mal a cousa....a ver se temos sorte!!

PIC adestra duro, que se vas a Xinzo tes que darlle cera a Cheetos eh?? Que esa si que puntua!! Rezar Rezar Rezar

Se eu puiden, ti tamén...

Última edición por Tartarugo o Mar, 16 Dec 2008, 11:41; editado 3 veces
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 1:16
Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)

Impagable este MOMENTAZO PIC!!!! PIC AIRLINES!!!! cando ainda era feliz antes do "hachazo" de Cheetos.........Xenial!!!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Dereitos de autor Xandra&Billa, of course (non vaia ser que veñan Ramoncin, Teo Cardalda e Maria Jimenez por aí en plan cobrador del frac)

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos