Foros ›
XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 10:07
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

gracias, Urko. ca túa explicación xa me queda ben aclarado o trazado. Ten moi boa pinta: moi chan, pouca curva, dúas voltas, centro da vila, etc. Só hai que rezar que ese día non pegue unha boa solana ou faga moito nordés.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 10:25
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Malo será que a 20 de setembro caia unha solleira! Agora, que o do vento... Silbar Silbar

De todos xeitos, ó ser un 10.000 (que sempre é unha distancia que gusta especialmente) pode ser unha referencia interesante para que os "gacelos" vexan como van no comenzo da temporada. Bueno, e tamén os "pasteleiros" !! Chupete Chupete
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 12:15
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Segundo me comentan dende a organización da carreira, ademais dos trofeos para os primeiros clasificados van dar medallas de ouro aos 10 primeiros chegados, de prata do posto 11 ao 20 e de bronce do 21 ao 30, todo esto na categoría absoluta. Parece ser que xa o fixeron en Artes, e tivo boa acollida, eu nin me enterei Abraiado e o que ten non chegar dos primeiros Mr. Green Ríndose
Tamen me informan de que van poñer unha meta voante diante de Nautica A Poutada con premio (ainda por determinar) para o primeiro que pase por alí.
Saudiños.
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 15:55
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

URKO escribió:
Ola, Francesco: vou a intentar que un colega colgue un plano do trazado xa que eu non sei facelo. Pero si coñeces Ribeira, indicar que o trazado será pola Avenida do Malecón, avenida das Carolinas, rúa peonil Xral. Franco (si, en Ribeira aínda nos queda deso!!), rúa de Galicia, rúa Manzanares, así como o peirao comercial. Son dúas voltas a un recorrido de 5 km. polas rúas máis céntricas da vila.

Urko...

O sea que va desde la estacion de autobuses hasta la rotonda de las carolinas (donde estaba el "aparcadero") y vuelta.
¿O va hasta la rotonda del instituto?
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 16:09
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

mirando polo plano parece que terá que ser ata o final do paseo das carolinas, volvendo pola avda da coruña e remantando cunha voltiña polo peirao grande, nonsí, urko?
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 14:49
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Ola, Francesco: non, a volta é polo vial interior da avenida das Carolinas (doble carril en cada sentido da marcha) Deste xeito a circulación pola avenida da Coruña non se ve interrumpido.
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 15:03
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

gracias, urko, xa o teño bastante claro. de todas formas sería bo que intentásedes colgar un plano porque o trazado é moi interesante para facer unha boa marca. e logo as tapiñas polo porto non se perdoan, obviamente
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 15:45
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Outro aliciente máis:
Como ben adiantaba Barbanzón, a casa comercial Náutica A Poutada (nunca lle teremos suficientemente agradecido a esta firma todo o apoio ás actividades deportivas en xeral, e ás atléticas en particular!! sendo todo un privilexio para unha cidade como Ribeira contar cunha empresa de primeiro orden no mundo náutico e deportivo, e aínda que non sea moi amigo de dar a cara, non queda outra que darlle as gracias pola sua labor en prol do deporte, a ese gran corredor -cada día máis vago, todo hai que decilo- J.M. Martinez Lago "Pelé", o gran valedor diante das marcas comerciales como New Balance, que sempre conseguimos liar para estos eventos Aplauso Aplauso )...bueno, pois como decía, aparte da colaboración na organización da proba, A Poutada vai situar unha meta voante diante da súa tienda, premiando ó primeiro corredor e corredora que pase por dita meta que estará situada ós 1.500 metros despois da saída (ou na milla, que aínda se está divagando a distancia) e que consiga rematar a carreira, sexa no posto que sexa. Polo tanto, poderanse ver dúas carreiras polo precio dunha: unha milla ou un milqui, e logo, na mesma carreira un 10.000!!!
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 16:14
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Mimá,

Ou sexa que con iso da meta volante temos carreira dura dende o principio.
Os panzudos sufriremos

Gracias rapaces (Urko e Francesco) pola información sobre o percorrido
mochuelo

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/08
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2009, 8:21
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Xa tocaba unha carreira de perfil planiño despois de tanta costa.Esperemos que os rapaces/as respondan e se involucren participando (correndo ou animando).
Meus parabens a todolos que axudaron o desenrolo do circuito de carreiras populares
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2009, 9:17
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Estou pensando en dobrar, xa que o día anterior a a carreira de Campañó, pero non sei si será moito para o meu corpo.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2009, 9:44
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

oliveira escribió:
pero non sei si será moito para o meu corpo.

Eres arousán de pura cepa ou oriundo??? Demo 10 kilómetros de nada van a arredar a un cambadés??? O que tal hai que oir por ter orellas!!!! Silbar Silbar
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2009, 9:58
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

URKO escribió:
oliveira escribió:
pero non sei si será moito para o meu corpo.

Eres arousán de pura cepa ou oriundo??? Demo 10 kilómetros de nada van a arredar a un cambadés??? O que tal hai que oir por ter orellas!!!! Silbar Silbar
Son arousán de pura cepa, cambadés polos catro costados. Pero é que a carreira de Campañó "se las trae", ten unhas costas de carallo. E eu, carreira á que vou, intento dalo todo.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2009, 19:21
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Carai; a min sempre me gustou o 10000 na zona do Malecón e exactamente ese percorrido. Esta carreira será rápida e fermosa.
Desde logo, amigo Urko, se vou correr será en boa parte polo ben facer que tes nestas labouras, xa que o día anterior estou de boda e a resaca vai a ser de aupa. Así que, a non ser que acabe peor do que penso, espero poder estar en Riveira a correr esta fermosa carreira. Noraboa os organizadores, entre eles o noso Urko; creo que é un acerto traer de novo esta popular á zona do malecón. Este pode ser co paso dos anos outro gran 10000 en Galicia.
Un saúdo.

P.D. cubeliños, non te molestes en convencer a lestrove; é un rajado e non da máis que escusas baratas... CAGAO!!!!!!!!!!! Muerto

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2009, 23:02
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Vaya, no sé lo que dirán el mister y mis compas de Car pero a mi me apetece mucho haceros compañía, aunque sea a ritmo trotón, así que si no sucede nada contad conmigo.

Saludos a tod@s. Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos