Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 17:32
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

Hoxe vos adiantástedes, pero é igual, non me esperaba eu esta victoria, Pero veño cas mans escocidas de aplaudir.
Unha victoria máis, agora o importante sería conquerir unha victoria dos 2 partidos de esta semana fora. (Murcia e Cajasol)
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 17:56
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

Kurty escribió:

Unha victoria máis, agora o importante sería conquerir unha victoria dos 2 partidos de esta semana fora. (Murcia e Cajasol)

Que tal como está o Obradoiro a dia de hoxe,partidos mais que asequibles ante o Murcia e Cajasol. Bailar
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 20:04
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

Personalmente aposté ayer por la victoria del "obra", es momento de subirse al carro de las victorias encadenar otro triunfo que los aupe en la clasificación esta victoria es importante de cara a la moral del equipo y que crean en sus posibilidades, enhorabuena a todo el equipo!
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 22:27
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

No salgo de mi asombro con el Obradoiro. Muchas felicidades para el equipo compostelano por esta nueva victoria.
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Dom, 13 Dec 2009, 19:30
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

Gracias Obra por lo de hoy... Aplauso Aplauso Aplauso

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 13 Dec 2009, 22:15
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

Ainda que son do Real Madrid ata a médula,alegreime infinitamente da magnífica victoria do Obradoiro. Aplauso Aplauso Aplauso
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 13 Dec 2009, 22:53
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

O único pero é que me queda demasiado lonxe Compostela como para ir gozar do Gran Xogo deste equipo Muerto . FORZA OBRA !!!! Aplauso Aplauso Aplauso
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Dec 2009, 23:14
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

Como disfrutei, desta nova victoria, cheguei ca voz ronca a casa.
Xa se mereceu gañar antes da prorroga, pero non puido ser.
Todo o equipo xogou a un gran nivel, se exceptuamos outra vez a Terry (en ataque-pero ben en intensidade defensiva e a TuKy, que estivo máis fallón do habitual). Destacando a Kostas (coma sempre) que a metade do 3º cuarto so levaba 2 puntos e acabou con 25, e a Rafael H. que fixo un papelón contra os pivots rivais.

O- BRA- DOI- RO.
Cambiando, de tema, como se pode facer para cambiar o Título, xa que o de 1ª Victoria, queda un pouco desfasado.
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2009, 6:10
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

Kurty escribió:
Cambiando, de tema, como se pode facer para cambiar o Título, xa que o de 1ª Victoria, queda un pouco desfasado.
Creo que tienes que ir al primer mensaje de tema, y editarlo (boton EDIT)

Socio nº 2 del club de fans de Safita
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2009, 19:23
Asunto: Re: 1ª VICTORIA

Kaufman escribió:
Kurty escribió:
Cambiando, de tema, como se pode facer para cambiar o Título, xa que o de 1ª Victoria, queda un pouco desfasado.
Creo que tienes que ir al primer mensaje de tema, y editarlo (boton EDIT)

Moitas gracias, efectivamente era como ti dixeches, a ver se teño a posibilidade de cambialo de vez en cando.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 19:44
Asunto: Re: 7ª VICTORIA

Bailar Bailar Uy, que pouco gusta o baloncesto neste foro. Increible o deste Xacobeo, 6ª e 7ª Victoria, nun intervalo de 4 días. Sendo moi meritoria a de hoxe, xa que nos visitaba un gran equipo o Joventut, que está a facer unha gran tempada.
O de hoxe, xunto co do Unicaja o partido máis plácido en canto a resultado, xa que ó descanso xa levamos unha ventaxe de 12, e no 3º cuarto foi o despegue, ainda que no derradeiro cuarto, cando se puxeron a 10 a falla de 5 minutos entrounos algo de medo.
Agora para rematar a 1ªvolta, queda 1 viaxe a Madrid para xogar co Estu. e a ver se hai sorte e sacamos petroleo da visita os de R. Maeztu.

O B R A.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 22:28
Asunto: Re: 7ª VICTORIA

Eu estou desexando poder ir ver algún dos partidos do Obra en Compostela. A ver si me cadra bén. Me encanta o que esta a facer este equipo.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 23:19
Asunto: Re: 7ª VICTORIA

E na seguinte xornada ten serias opcións de entrar na Copa do Rey. Unha victoria ante o Estudiantes unido a unha derrota do Unicaja en Vitoria, darialle( sempre que o Lagun Aro non venza por mais puntos que o Obradoroiro) a clasificación para a copa
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 12:58
Asunto: Re: 7ª VICTORIA

No salgo de mi asombro con el Obradoiro, ojalá se clasifique para la Copa del Rey.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 13:55
Asunto: Re: 7ª VICTORIA

Amigo Kurty,non das feito a trocar o numero de victorias do OBRADOIRO neste post..........o cal alégrome infinitamente. Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos