Foros ›
III Andaina Bisbarra do Sar 2010
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Abr 2010, 21:01
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Pues sí, yo he entrado esta tarde a la web de la andaina y me he sorprendido al ver la cantidad de gente que se ha apuntado en los últimos días. Tengo unas ganas tremendas de que llegue, desde que me trasladé a Galicia he abandonado el senderismo por no tener con quién salir, y esta andaina es una oportunidad estupenda de resarcirme por todos los meses que no he salido al monte Sorriso

Os planteo algunas cuestiones, aunque seguro que a última hora se me ocurren alguna más....

¿Alguien sabe si el perfil requiere el uso de bastones? La verdad es que estoy acostumbrado a utilizarlos en ambas manos, aunque sólo hagan falta en momentos puntuales, lo curioso es que en las fotos del año pasado apenas veo gente con que los utilizara...

¿El tema del avituallamiento funciona bien? Nunca he andado/corrido tantos kms. en una jornada y ya sería un fastidio que me pegara una pájara por falta de alimento o bebida. ¿Conviene ir provisto con alguna cosilla por si las moscas?

Y por último, ¿entre los dos anillos la gente para a descasar? Como he dicho más arriba, nunca me he metido esa distancia y no sé si se descansa después del primer anillo con una buena comida, o se tira para los últimos 30 kms. Tampoco sé cuántos kms. se andan a ritmo normal, supongo que unos 5 km/h o así.....

Cuánta duda, lo sé....

Saludos,
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 07 Abr 2010, 21:28
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Explícoche Asueto

Primeiro punto:Pois a verdade usan bastóns case que a metade da xente,ou quizás algo menos,pero sobre todo usano os expertos e curtidos no terreo das andainas.

Segundo punto:O do avituallamento,podoche asegurar por experiencia que é explendido e abundantísimo.Nos puntos de avituallamento podes pillar provisións po camiño. Sorriso

Terceiro punto:Entre anillo e anillo podes descansar si queres,o gusto do andadeiro,pero a xente suele comer e arrancan de novo.

O finalizar a Andaina haberá unha comida mais copiosa para recuperar forzas. Moi feliz

Espero haberche sido de utilidade.


!! Todos a III Andaina Bisbarra do Sar !!! Bailar
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Abr 2010, 21:50
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Ola Lestrove,

Moitas grazas pola túa resposta. Estou seguro da bona marcha da proba, ainda que como son algo cauto penso que levaré unhas barritas de cereais na mochila Sorriso

É unha pena que teña que facer a andaina eu só, xa que no coñezco ainda a ninguén por aquí, pero é fixo que imos a pasalo moi ben!

Unha aperta,

***Perdón por mi gallego, pero llevo poco más de seis meses por Galicia Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 07 Abr 2010, 22:14
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Non teñas pánico Asueto,que nunha Andaina fas amigos seguro. Sorriso

Non leves nada,que no primeiro avituallamento xa hai naranxas,mazans,bocatas,coca cola,auga....e olvidome de algunha cousa seguro. Moi feliz

Eu sei que o ano pasado,algún rematou a Andaina con mais kilos que cando a escomenzou. Guiño
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 20:15
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

asueto haz caso a lestrove, te está dando buenos consejos. Yo he participado en todas las andainas de Padrón y:
-yo no uso bastones pq no se usarlos y no me gustan pero un porcentaje alto de participantes los usa, así que tu mismo.
- ¿llevar comida y bebida?...¡noooo¡, no es necesario, tienes de todo en los avituallamientos, si acaso lleva algo de agua, o un saco para llenar de comida,... además al final comida especial.
- Que no conoces a nadie,... tranquilo ya conocerás, hay tiempo.

Nos vemos y disfruta
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 21:37
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Como ves Asueto,o amigo Obelix ratifica en pleno o que eu ben dixen. Moi feliz

E non teñas pena Asueto por ir soio,que eu me encargo de que unha xoven andadora te acompañe na camiñata.............o mellor nova non é boa idea,que igual te queima.............mellor poñémosche unha mais madura. Guiño

Información e inscrición en:
www.andainabisbarradosar.com
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 21:58
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Muchas gracias por las respuestas. La verdad es que acabo de llamar por teléfono a mi hermano para tentarlo de que se apunte a la andaina, no sé si lo conseguiré, pero si pilla el avión ya seremos dos alicantinos en la andaina Sorriso

Me olvido del tema de la comida, así que en la bolsa sólo llevaré el goretex, si amenaza lluvia, y la cámara de fotos. Los bastones los llevaré, si no los utilizo tampoco pesan mucho. No entiendo mucho eso de que hay que saber usarlos, no sé, a mí me parece de lo más natural andar con ellos, pero lo mismo los he usado toda la vida mal jejeje

En cuanto a la compañía femenina, sí, mejor una algo madura, que soy muy cauto pero orgulloso, y si veo que tira de mí soy capaz de reventar antes que dar mi brazo a torcer.

La verdad es que tengo un montón de ganas de que llegue la andaina, más que de ir a la Vig-Bay, y eso que es mi primera media desde que vivo en Santiago...

Saludos,
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 22:31
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Ti durme tranquilo Asueto,que xo verás como o vas a pasar de rechupete. Sorriso

Ademais o timón de todo esto está o señor Arturo,que ademais de ser o promotor do evento,é todo un xouman nesto das Andainas. Moi feliz
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 22:45
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Y añado que Arturo es un tipo bien amable, cuando estaba dudando sobre apuntarme o no le llamé para que me informase sobre la andaina, y la verdad es que hablando con él me convencí de apuntarme cuando no llevaba más de un minuto de conversación Sorriso

Saludos,


Última edición por asueto o Ven, 09 Abr 2010, 8:39; editado 1 vez
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 23:18
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

!! Home !!.E que Arturo ten unha labia que non vexas tí. Sorriso

Por certo,moitas felicidades U pola tua recente paternidade. Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 09 Abr 2010, 20:49
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

263 inscritos e subindo Moi feliz

!! Veña,veña,que están ahí os 300,non me decaer agóra !! Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 21:29
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Mercores temos reunión dos altos Baróns para marcar as directrices da Andaina. Sorriso

179 inscritos

Inscrición e información
www.andainabisbarradosar.com
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 22:08
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Uhm, será 279 hasta ahora, no? Creo que se te ha colado un "1" por ahí. Yo he convencido a un canario para que formalice la inscripción mañana, ya van 280, pues Sorriso

Saludos,
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 7:47
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

asueto escribió:
Uhm, será 279 hasta ahora, no? Creo que se te ha colado un "1" por ahí. Yo he convencido a un canario para que formalice la inscripción mañana, ya van 280, pues Sorriso

Razón levas asueto,trastocouseme un 1 por un 2 Guiño ......!! Pois rectifíco,280 inscritos,co canario,na III Andaina Bisbarra do Sar !! Sorriso

!! Vamos,vamos,non me decaian que ainda hai plazas libres,anímense !! Sorriso


www.andainabisbarradosar.com
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 23:11
Asunto: Re: III Andaina Bisbarra do Sar 2010

Pues sí, he conseguido lo del canario, esta mañana pagó su inscripción Sorriso

Yo, como estoy bastante ilusionado con esta andaina, sigo dándole vueltas al asunto. Sobre todo me da miedo no poder terminarla y os pido consejo, ¿cada cuánto tiempo descansais? No sé, había pensado parar cinco o diez minutillos cada hora y media para no saturarme y así llegar hasta el final, pero no sé si será mucho o poco descanso.

Otra duda es si hacer la andaina con malla de correr, pantalón corto o pantalón largo de senderismo. Supongo que el tiempo dirá, pero quizás lo más cómodo sea lo primero....

En fin, serguiré dándole vueltas a ver si mientras tanto llega la carrera de campo a través de Corgo-Corrubedo y voy matando el gusanillo Guiño

Saludos,





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos